جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی ال جی در شهرستان ها

نمایندگی ال جی در شهرستان ها آماده ارائه خدمات ریکاوری به ایرانیهای ساکن دیگر شهرها میباشد . نمایندگی ال جی برای رفع نیاز شهرستانیهای عزیز واحدی را جهت عرضه خدمات بازیابی راه اندازی نموده است. این مژده را به هموطنان خود میدهیم که دیگر نیاز نیست نگران تعمیر محصول ال جی خود باشند . چنانچه کاربران با افت عملکرد در دستگاه مواجه شدند میتوانند طی روندی که در این صفحه ذکر خواهد شد ، آن را به نمایندگی ارسال نمایند . کاربران پس از طی مراحل بازیابی میتوانند دستگاه را همانند روز اول تحویل بگیرند. نمایندگی ال جی در شهرستان ها به دلیل درخواستهای مکرر کاربران برای بازیابی امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را فراهم آورده است . مدیریت نمایندگی ال جی در شهرستان ها کادری حرفه ای از مجربترین کارشناسان را جهت تعمیرات برگزیده است . کاربران ال جی ساکن هر شهری که هستند ، میتوانند کالای خود را ارسال و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

خدمات پس از فروش ال جی در شهرستان ها

هموطنان عزیز ساکن در شهرستان‌ها می‌توانند با مرکز خدمات پس از فروش ال جی در شهرستان ها تماس بگیرند و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی محصولات ال جی را دریافت نمایند. مرکز خدمات پس از فروش LG در شهرستان‌ها، ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر کلیه دستگاه‌ها ال جی اعم از تلویزیون، لپ تاپ، پروژکتور، لوازم خانگی (نظیر یخچال، لباسشویی و … ) به هموطنان عزیز ساکن در تمامی شهرستان‌ها است. ارائه خدمات برای آندسته از محصولاتی که امکان ارسال آنها به شهر تهران وجود دارد، در نمایندگی ال جی انجام شده و برای اندسته از محصولاتی که به دلیل ابعاد بالا امکان ارسال آنها به تهران وجود ندارد، از طریق اعزام کارشناس به شهرستانها انجام می‌پذیرد. (توصیه می‌شود پیش از ارسال دستگاه خود، با نمایندگی ال جی در شهرستان ها تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید).

نمایندگی ال جی به صورت رسمی در ایران وجود ندارد. به دلیل تحریم های ظالمانه علیه ایران ، هیچ مرکزی به صورت رسمی در کشور نماینده ی ال جی نیست. با این حال مراکز تعمیراتی خدمات مربوط به تعمیر و بهسازی تولیدات این برند را به کاربران ارائه می دهند. مرکز سخت افزار ایران با اخذ مجوز رسمی تعمیرات ،  واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

ویژگی های نمایندگی ال جی در شهرستان

خصوصیات نمایندگی ال جی در شهرستان ها دربرگیرنده موارد ذیل میباشد .بازیابی محصولات ال جی توسط مهندسین و تکنسینهای نمایندگی ال جی ، با استفاده از ابزارآلات مدرن انجام میگردد. مهندسین این مجموعه دارای بالاترین مدارک علمی معتبر میباشند . این افراد دوره‌های تخصصی و عمومی خود را زیرنظر اساتید بین ‌المللی گذرانده اند. مهمترین ویژگیهای مهندسین نمایندگی ال جی در شهرستان ها تخصص ، مهارت و اخلاق مداری است . مدیریت این مرکز تمامی تلاش خود را انجام داده است تا کلیه ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را درواحد تعمیرات ال جی پیاده‌ نماید.

به همین دلیل کاربران مرکز تعمیرات ال جی، میتوانند تمامی ویژگیهای یک مرکز مشتری مدار را شاهد باشند . احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آن ها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات ال جی و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از ویژگیهای نمایندگی ال جی در شهرستان ها است .

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را به صورت تفکیک شده راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند .
کارشناسان ما ابتدا به آنالیز دستگاه میپردازند . سپس بهترین گزینه برای ریکاوری را برمیگزینند . بدیهی است از این طریق احتمال بروز خطا حین تعمیر به صفر میرسد .چنانچه با افت عملکرد در دستگاهتان مواجه شدید میتوانید با اطمینان خاطر به نمایندگی ال جی مراجعه نمایید . مهندسین ما قادر به بازیابی دستگاههایی هستند که سایر تعمیرگاه ها آنرا غیرقابل تعمیر تشخیص داده اند .نمایندگی ال جی در شهرستان ها، خدمات ریکاوری و ترمیم تمامی محصولات ال جی را به عهده دارد.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی ال جی در شهرستان

  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه ی تقریبی.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی ال جی در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه ی گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی ال جی درشهرستان ها.
  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه رسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی ال جی در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره ی موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی ال جی در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی ال جی در شهرستان ها پس از دریافت کالا.