جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی ال جی در ایران

با توجه به حضور گسترده محصولات کمپانی ال جی در بازارهای داخلی کشور ما و محبوبیت تولیدات این برند، مجموعه‌های بیشماری  در حال ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به متقاضیان هستند. سئوالی که در این میان ممکن است ذهن شما را درگیر کند آن است که آیا تمامی این مراکز بصورت مجاز و رسمی در حال فعالیت هستند؟ پاسخ این سئوال متاسفانه منفی است. اگرچه فعالیت بسیاری از مجموعه‌های سطح شهر، مجاز و استاندارد است اما تعداد مراکز غیرمجاز نیز کم نیست. بنابراین اکیداً توصیه می شود که پیش از مراجعه به یک مرکز از نوع فعالیت آن و سطح تعهد کارشناسانش اطلاع حاصل کنید.

نمایندگی ال جی در ایران یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات ال جی است.

خدمات نمایندگی ال جی در ایران

خدمات ارائه شده در نمایندگی LG در ایران منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این برند را شامل می گردد. دارندگان کلیه دستگاه های ال جی اعم از مانیتور، پرینتر، موبایلف پروژکتور و .. می توانند سرویس های مورد نیاز خود را با مراجعه به این مرکز دریافت نمایند. در نمایندگی ال جی، سرویس های مرتبط با دستگاه های سنگین نظیر لوازم خانگی، پرینتر و … – که امکان جابجایی آنها وجود ندارد- با استفاده از سیستم سرویس در محل ال جی ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده تا بهترین خدمات، ظرف مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ال جی عبارتند از:

  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر ال جی
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر پروژکتور ال جی
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر موبایل ال جی
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر در محل ال جی
  • تعمیر محصولات ال جی
  • سرویس محصولات ال جی
  • ارائه کلیه خدمات پس از فروش در نمایندگی ال جی در ایران
  • فروش کلیه محصولات ال جی در فروشگاه مرکزی ال جی
  • ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با سرویس و تعمیر کپی ال جی

نمایندگی فروش ال جی

فروش محصولات ال جی اعم از مانیتورهای ال جی، گوشی‌های تلفن همراه ال جی، تلویزیون ال جی و … به همراه ارائه‌ی ضمانت‌نامه اصل بودن محصول و خدمات پس از فروش در نمایندگی ال جی در ایران انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ محصولات، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند؛ اطلاعاتی که با وجود آن‌ها می‌توانید یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید. 

اطلاعات ارائه شده شامل در نمایندگی ال جی در ایران مواردی از این دست می‌باشند: کیفیت محصول در مقایسه با محصولات هم‌رده، میزان برق مصرفی، مقایسه قیمت هر محصول با دیگر محصولات هم‌رده، بهترین شیوه‌ی نگهداری و محافظت، بهترین زمان‌ جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای تعمیر و گردگیری و …. .

نمایندگی تعمیر ال جی در ایران

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر قادر به رفع و حل تمامی عیوب و اختلالاتی می‌باشند که به هر دلیل در محصولات ال جی پدید آمده باشند. مهندسان (انفورماتیک، مکانیک و الکترونیک) حاضر در نمایندگی رسمی ال جی در ایران، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های ال جی را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد؛ این امر، هم به دلیل بهره‌مندی مهندسان این مجموعه از به‌روزترین دانش و مهارت‌های تعمیر و هم به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلاتی است که بالاترین سطح سازگاری و تناسب را با محصولات ال جی دارند. 

در ارتباط با برخی از محصولات که وزن و ابعاد بالایی دارند- نظیر لوازم خانگی ال جی و … می‌توانید از سیستم تعمیر در محل ال جی بهره‌مند گردید. در این سیستم کارشناسان نمایندگی ال جی در ایران با انجام هماهنگی‌های قبلی جهت تعمیر به محل مربوطه اعزام می‌گردند و تعمیرات ال جی را در محل کار یا منزل شما به سرانجام خواهند رساند.

گارانتی خدمات در نمایندگی ال جی

گارانتی خدمات در نمایندگی ال جی در ایران اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی ال جی و همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی ال جی با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی فنی پیشرفته و برخورداری از بالاترین سطح مهارت، قادر به رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در دستگاه های ال جی هستند. 

تعمیرات ال جی در این مرکز محدود و منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات ال جی را شامل می گردد. بد نیست بدانید که در نمایندگی ال جی در ایران و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد. 

تعمیرات ال جی

کاربران محصولات ال جی LG پیش از اقدام به تعمیر هریک از محصولات در مراکز گوناگون، از مجاز بودن نمایندگی ال جی و تخصص کادر آن مرکز اطمینان حاصل نمایند. این هشدار از آن‌روست که گزارش‌هایی از سوی صاحبان دستگاه‌ها مبنی بر خرابی دوچندان دستگاه‌ آن‌ها (اعم از لوازم خانگی، گوشی‌های تلفن‌همراه و …) پس از تعمیر در مراکز غیرمجاز صورت گرفته است. 

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌های ال جی بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است. به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز ال جی بسپارید. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی رسمی LG در ایران ، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی ال جی در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته