جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

مشکلات رایج تلویزیون ال جی

در تمامی سیستم های صوتی تصویری، معمولاً اشکالاتی هستند که در قیاس با سایر اشکالات، رایج‌تر و متداول‌ترند. در دستگاه‌‌های تلویزیون ال جی نیز، به عنوان یک دستگاه صوتی تصویری، اشکالاتی هست که احتمال پیش‌آمدنشان، در مقایسه با سایر موارد، بیش‌تر است. در این مقاله برآنیم تا ضمن شرح برخی مشکلات رایج تلویزیون ال جی، راهکارهای رفع آنها را نیز با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم. در صورتی که از کاربران تلویزیون های ال جی هستید توصیه می شود با مشکلات رایج تلویزیون ال جی آشنا شوید و شیوه رفع این اشکالات را بیاموزید. آشنایی با عیوب رایج در تلویزیون ال جی و تسلط بر روش تعمیر آنها سبب می گردد تا با بروز این اشکالات، کاربر بهترین شیوه جهت رفع آنها را به کار گیرد و در کمترین زمان، مشکل پیش آمده در دستگاه را به دست خود رفع نماید و یا در  صورت پیچیدگی به یکی از مرکز استاندارد تعمیر تلویزیون مراجعه کند.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی

رفع مشکلات رایج تلویزیون ال جی

در بخش زیر برخی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی که امکان رفع و تعمیر آنها در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی وجود دارد، شرح داده می شود. در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی امکان تعمیر تمامی اشکالات مذکور و بسیاری دیگر از ایراداتی که ممکن است در دستگاه شما ایجاد شوند، امکان‌پذیر است. این مرکز فعالیت خود را همزمان با ورود این دستگاه به درون کشور آغاز کرده و همگام با پیشرفت تکنولوژی‌های به‌کار گرفته شده در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را توسعه بخشیده است، از این‌رو شما می‌توانید در این مرکز شاهد حضور تعدادی از مجرب‌ترین کادر فنی تعمیر تلویزیون LG و نیز به‌روزترین ابزارآلات تعمیر باشید.

برخی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی که در این مرکز رفع می گردند:

  • دیر روشن شدن تلویزیون ال جی:

بروز این اختلال بیشتر به دلیل وجود مشکلاتی در برد تغذیه می‌باشد. اکثر قریب به اتفاقِ تعمیراتِ این بخش، رضایت‌بخش و منجر به بازگشت تلویزیون به وضعیت اولیه می‌گردند.

  • آسیب مانیتور تلویزیون ال جی (ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی) به دلیل برخورد با یک شی تیز:

تنها راه‌حل موجود جهت رفع این مورد از مشکلات رایج تلویزیون، تعویض مانیتور با یک مانیتور جدید و اورجینال می‌باشد.

  • وجود خطوط عمودی یا افقی بر روی صفحه مانیتور تلویزیون:

این مورد نیز یکی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی است. بروز چنین اشکالاتی در تلویزیون ال جی به دلیل مشکلاتی است که در بخش پنل ایجاد شده است. به منظور حصول اطمینان از این وضعیت، بررسی‌های بیشتر توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضرورت دارد. در صورتی که خرابی پنل تأیید گردد، پنل با جایگزین اورجینال تعویض خواهد گشت.

  • پرش تصویر یا وجود خط‌های رنگی ثابت روی تصویر

پرش تصویر تلویزیون و جابجایی‌های ناگهانی آن بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل صورت گرفته‌اند که در اینصورت پنل می‌بایست تعویض گردد.

  • وجود لکه‌های سیاه بر روی تصویر

بروز این مورد از مشکلات رایج تلویزیون ال جی، احتمالاً مربوط به بک‌لایت دستگاه است. جهت اطمینان می‌بایست دستگاه توسط کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی بررسی گردد.

  • خیس شدن پنل

در صورت خیس شدن تلویزیون می‌بایست بلافاصله دستگاه را خاموش کرده و از روشن کردن مجدد آن خودداری کنیم. در صورتی که تلویزیون ال جی در زمان خیس شدن خاموش است آن‌را به همان حالت رها کرده و به هیچ عنوان روشن نکنیم زیرا پنل‌های ال سی دی و ال ای دی به شدت در مقابل رطوبت آسیب پذیر هستند.

  • کم‌نور شدن ال سی دی

بروز این اشکال مربوط به بک‌لایت و یا برد اینورتر دستگاه است. جهت انجام تعمیرات در این بخش حضور کارشناسان تعمیر پنل تلویزیون ال جی ضروری است.

  • روشن شدن گاه و بیگاه تلویزیون و روشن ماندن نقطه پاور:

 بروز این مورد از مشکلات رایج تلویزیون ال جی ممکن است مربوط به بخش بُرد پاور یا بُرد مین تلویزیون ال سی دی ال جی ‌باشد که امکان تعمیر هر دو آن‌ها وجود دارد. مشکلات این دو بخش با تعویض قطعات نیمه‌هادی نیم‌سوز شده رفع می‌گردد.

  • خرابی ورودی‌های تلویزیون ال جی

این عیب مربوط به برد مین تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی می‌باشد که گاهی به سبب خرابی دستگاه ورودی‌ای است که به تلویزیون ال جی وصل شده است.

  • خاموشی تلویزیون

وجود این مورد از مشکلات رایج تلویزیون ال جی بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون و خرابی آی‌سی‌های سازنده ولتاژ برد پاور می‌باشد. جهت تعمیر پنل تلویزیون ال جی که دچار چنین اشکالی شده است، می‌بایست قطعات فرسوده‌ای که سبب خرابی شده‌اند را تعویض کرد. در صورت سالم بودن برد پاور، این احتمال می‌رود که خرابی از برد مین تلویزیون باشد که به علت نوسان برق به وجود آمده است. خرابی دستگاه های دیگر مانند ریسور نیز باعث سوختگی برد مین می شود که دراینصورت می‌بایست حتماً دستگاهای دیگر برای جلوگیری از خرابی مجدد تست شوند.

نمایندگی تلویزیون ال جی

اگر از کاربران تلویزیون های ال جی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اختلالاتی در عملکرد و تصویر دستگاه مورد استفاده‌تان شده‌اید می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی، مشکلات رایج تلویزیون ال جی را مرتفع سازید. نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ال جی، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با انواع تلویزیون –اعم از پلاسما، ال سی دی دی، ال ای دی، اولد و … – است. شایان ذکر است در صورتی که به هر دلیل، کاربر امکان حضور در مرکز تعمیر تلویزیون را نداشته باشد، می تواند سرویس های مورد نیاز جهت بهسازی عملکرد دستگاه را با استفاده از سرویس در محل ال جی دریافت نماید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون ، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در این مرکز به پشتوانه بهره مندی از حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی» در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های این برند را رفع و برطرف نمود. این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات ال جی به کشور، آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالهای اخیر تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و متخصص دو حوزه تعمیر و فروش گماشته است تا موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خود گردد. مدت‌هاست که نام محصولات ال جی با نمایندگی ال جی در ایران گره‌ خورده است و کاربران محصولات این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان نمایندگی تعمیرات ال جی است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید