جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپ تاپ Gram15 ال جی

نسخه ۱۵.۶ لپ تاپ Gram15 ال جی به تازگی وارد بازار ایران شده است. ال جی علاوه بر این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی‌، دو مدل ۱۳ و ۱۴ اینچی از همین سری را نیز به بازار عرضه کرده است تا به طور کلی پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این دو مدل نیز بسیار قدرتمند هستند و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند. بدنه منیزیمی لپ تاپ Gram15 ال جی با استفاده از تکنولوژی مواد نانو کربن، تجربه کیفیت بالایی را به کاربر هدیه می دهد. پر واضح است که در دست گرفتن محصولی با ظرافت و زیبایی Gram‌، صرف نظر از برجستگی‌های فنی آن به خودی خود لذت‌بخش است.

لپ تاپ Gram15 ال جی

ویژگی های فیزیکی لپ تاپ Gram15 ال جی

شرکت ال جی در طراحی این دستگاه موفق شده است که به طور بسیار محسوسی وزن لپ تاپ را کم کند تا جایی که حمل و نقل لپ تاپ Gram15 ال جی بسیار راحت شده است. با اهمیت ویژه ای ال جی به این مسئله داده، وزن دستگاه به کمتر از یک کیلوگرم رسیده است. سبکی و سهولت در حمل لپ تاپ Gram15 ال جی تنها یکی از ویژگی های انحصاری این دستگاه است. این کوچک دوست داشتنی به یکی از بادوام‌ترین باتری‌ها با آخرین تکنولوژی روز مجهز است به طوری که می‌توان تنها با یک بار شارژ کردن، ۱۵ ساعت از این لپ‌تاپ استفاده کرد.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Gram15 ال جی

طراحی سخت افزاری این دستگاه همانند سایر قسمت هایش بسیار هوشمندانه و ظریف است. ال جی وضوح تصویر نمایشگر IPS این محصول را FULL HD (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)در نظر گرفته است. با این طراحی ویژه تعادل بین قطعات سخت‌افزاری دستگاه و قابلیت شارژدهی باتری آن به بهترین نحو برقرار شده است. لپ‌تاپ Gram 15  ال‌جی به یک پورت اتصال HDMI، دو پورت اتصال USB 3.0، یک پورت اتصال USB 2.0، یک پورت اتصال USB-C و شیار کارت‌خوان Micro SD مجهز است.

دلایل ظرافت لپ تاپ Gram15 ال جی

حاشیه‌های صفحه‌نمایش لپ تاپ Gram15 ال جی بسیار باریک طراحی شده‌اند تا تجربه تصویری بدون مرز را برای شما خلق کنند. صفحه کلید باکیفیت این لپ‌تاپ کلیدهای بزرگی دارد که تجربه کاربری استثنایی برایتان خلق می‌کند و در حین تایپ کردن با آن هرگز احساس خستگی نخواهید کرد. صفحه کلید مدل ۱۵.۶ اینچی از بخش اختصاصی مربوط به کلید‌های عددی (Num Pad) بهره‌مند است که آن را برای فعالیت‌های مالی و تجاری ایده‌آل می‌کند. همچنین نور پس‌زمینه دومرحله‌ای (Back-light)  آن به شما امکان می‌دهد بدون مشکل در محیط‌های تاریک به کارتان ادامه دهید.

مشخصات فنی لپ تاپ Gram15 ال جی

پردازنده این سری از لپ تاپ های ال جی، نسل هفتم از سری Core پردازنده‌‌های شرکت اینتل با نام کبی‌ لیک است که در دو مدل Core i5 و Core i7 موجود خواهد بود. حافظه‌رم ۸ گیگابایتی دارد و حافظه SSD آن‌ها با ظرفیت‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

ال‌جی دو لپ‌تاپ Gram ۱۳ و ۱۴ اینچی را نیز روانه بازار کرده که وزن آنها نیز کمتر از یک کیلوگرم است. صفحه ‌نمایش این دو مدل کوچک‌تر از مدل ۱۵ است؛ ولی کیفیتی مشابه مدل ۱۵.۶ اینچی دارد. کارایی باتری هر سه مدل تقریبا کاملا مشابه و یکی است که می‌تواند ساعات بیشتری لپ‌تاپ را روشن نگه دارد. این میزان برای مدل ۱۳ اینچی به ۱۷.۵ ساعت و برای مدل ۱۴ اینچی به ۱۶.۹ ساعت می‌رسد. ال‌جی توانسته است تمام ویژگی‌های مدل ۱۵ اینچی را روی این دو مدل هم عرضه کند؛ ویژگی‌هایی از جمله پردازنده نسل هفتم اینتل، دارا بودن تمام درگاه‌های مورد نیاز و البته حافظه رم ۸ گیگابایتی که تا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقاء خواهد بود.

لپ تاپ Gram15 ال جی به خاطر ویژگی های فوق العاده و کم نظیر خود بسیار مورد تحسین قرار گرفته و انتظار می رود اقبال بلند و درخشانی در میان کاربران ایرانی داشته باشد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ، مرکز  مجاز و رسمی این کمپانی در ایران است که تمام محصولات این کمپانی را به صورت رسمی و قانونی وارد کرده و در اختیار کاربران گرامی این محصولات قرار می دهد. پس از فروش شاهد خدماتی منحصر به فرد در زمینه ی تعمیرات این محصول خواهید بود. دستگاه پس از تعمیرات چک شده و به مشتریان گرامی تحویل داده می شود.

رضایتمدی و اعتماد مشتری برای کادر فروش و نمایندگی ال جی از هر مسئله دیگری ارزشمندتر است. نمایندگی ال جی در تهران خدمات تخصصی خود را به کاربران گرامی در تهران ارائه می نماید. شهرستانی های عزیز نیز می توانند با ورود به صفحه نمایندگی ال جی در شهرستان ها خدمات مربوط به تعمیر هریک از محصولات  ال جی را دریافت نمایند.

امتیاز شما به این نوشته