جستجو کردن
Close this search box.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ال جی، براساس اصل احترام به حقوق مشتریان گرامی تایین شده است. تعمیرگاه مجاز ال جی سال های سال است که در زمینه ی  عیب یابی و رفع ایراد محصولات مختلف تولید شده توسط کمپانی ال جی فعالیت می نماید . از جمله این دستگاه ها می توان  تبلت و گوشی را نام برد .

همانطور که مستحضر هستیدلازمه ی رسیدن به موفقیت و داشتن نظم برای هر موسسه و سازمانی داشتن قانون و مقرارات است . دلیل طراحی و تدوین قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی به همین منظور می باشد .

آنچه که موجبات و شرایط اعتماد کردن مشتریان را به این مرکز مهیا کرده است همین قوانین می باشد که باعث اعتبار بخشیدن به این مرکز شده است . کاربران محترم می توانند با مطالعه ی بخش زیر اطلاعات جامع و کاملی در زمینه ی فعالیت های تعمیرگاه مجاز ال جی به دست آورند.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی

در این قسمت لازم می دانیم به شرح قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی پردازیم. متخصصین تعمیرگاه مجاز ال جی  پس از انجام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . کادر فنی نمایندگی ال جی با ارائه ی خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب تنها در صورت عدم امکان تعمیر دستگاه دست به تعویض قطعه می زنند . تکنسین های مراکز غیرمجاز غیرمجاز به علت نداشتن تسلط کافی در امر تعمیر دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی در بسیاری موارد دست به تعویض قطعاتی می زنند که نیازی برای تعویض ندارند .

به عبارت بهتر این افراد به دلیل این که نمی توانند ایراد دستگاه را تشخیص دهند راه درستی را برای تعمیر انتخاب نمی کنند و موجبات وارد کردن خسارات زیادی به دستگاه و هزینه ی گزافی برای کاربر را فراهم می کنند . شما عزیزان چنانچه با نقص و ایراداتی در دستگاه الکترونیکی یا ارتباطی خود مواجه  شدید می توانید با آرامش خیال به تعمیرگاه مجاز ال جی مراجعه کرده و دستگاه خود را به دست تکنسین های زبده ی ما بسپارید .

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را به شکل مجزا طراحی شده است . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از به روزترین ابزارآلات تعمیر و لحیم کاری انجام می دهد . خاطرنشان می سازیم این تجهیزات مدرن توسط کادرفنی زبده و متخصص خریداری و فراهم شده است .

به همین دلیل تکنسین ها و مهندسین تعمیرگاه مجاز ال جی با به خدمت گرفتن این تجهیزات بهترین خدمات ترمیم و بازیابی را ارائه می دهند . لازم به ذکر است ، یکی دیگر از فعالیت های این نمایندگی وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . از این رو کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی درصورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه از قطعه ی اورجینال استفاده می نمایند .