جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

علت دیر روشن شدن تلویزیون ال جی چیست ؟

 در این بخش قصد داریم به این مطلب بپردازیم که ، علت دیر روشن شدن تلویزیون ال جی چیست ؟ در حقیقت مشکل دیر روشن شدن تلوزیون ال جی در اکثر موارد ناشی  از خرابی برد پاور می باشد . البته این مشکل  راه حل تعمیراتی ساده ای دارد و آن عبارت است از تعمیر برد پاور . در واقع در بیشتر مواقع برد پاور قابل تعمیر است و نیازی به تعویض برد نمی باشد .

در نتیجه بروز این اختلال در تلوزیون هزینه ی زیادی برای کاربران به همراه نخواهد داشت. البته باید به این مطلب اشاره نماییم که در موارد اندک این عیب از برد مین نیز می تواند باشد. امیدواریم توانسته باشیم در این قسمت اطلاعات شما عزیزان را در رابطه با علت دیر روشن شدن تلوزیون ال جی چیست ؟ بالا برده باشیم .

علت دیر روشن شدن تلویزیون ال جی چیست ؟

دلایل دیر روشن شدن تلویزیون ال جی

پاور اصلی ترین قطعه ای است که وقتی تلویزیون دیر روشن می شود، بررسی می شود. این قطعه انرژی مورد نیاز قطعات تلویزیون را تامین کرده و برق را با ولتاژ مشخص به قطعات مختلف تلویزیون می رساند. جالب است بدانید که پاور، خازن هایی با عنوان خازن های خروجی دارد. اگر این خازن ها بسوزند یا از کار بیفتند، تلویزیون روشن نشده و یا بسیار دیر روشن می شود.

گاهی هم روشن نشدن تلوزیون ال جی، ناشی از خرابی چوک های ورودی است. طراحی برخی از تلویزیون ها به گونه ای است که قطعات الکترونیکی آنها به صورت سری در مدار قرار گرفته اند. اگر یکی از قطعات مدار خراب شده و از کار بیفتند، جریان الکتریسیته بدون تاثیر قطعه صافی یا همان خازن به مدار می رسد. وقتی تلویزیون دیر روشن می شود، جریان ایجاد شده دارای ریپل است و به همین دلیل، قطعات بعدی به درستی تغذیه نشده و عملکرد درستی ندارند.

چطور مشکل دیر روشن شدن تلویزیون ال جی را برطرف کنیم؟

چطور مشکل دیر روشن شدن تلویزیون lg را برطرف کنیم؟

بهترین روش برای رفع مشکل دیر روشن شدن تلویزیون ال جی ، تعمیر پاور و یا تعویض این قطعه در صورت نیاز است. البته گاهی می توان تنها خازن های آسیب دیده را تعویض کرد؛ اما ممکن است پس از مدتی مجددا تلویزیون دچار مشکل شود. نکته بسیار مهم دیگر این است که اگر خازن های جدید اصل نبوده و یا فاقد کیفیت لازم باشند، درست کار نمی کنند و حتی ممکن است باعث خرابی پاور و سایر قطعات تلویزیون شوند. به همین دلیل بهتر است برای رفع مشکل دیر روشن شدن تلویزیون ال جی یا هر برند دیگری، از تکنسین های مجرب تعمیرات تلویزیون ال جی کمک بگیرید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

پس از بررسی علت دیر روشن شدن تلوزیون ال جی چیست ؟ لازم می دانیم در این بخش به معرفی نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی بپردازیم . کارگاه های تعمیراتی این مرکز کاملا مجزا است . این واحدها مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا می باشد . کاربران گرامی جهت رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نمایند . لازم به ذکر است این امر موجب بالا رفتن راندمان کار پرسنل می گردد . جهت ازطلاعات بیشتر در این زمینه ، به بخش نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی مراجعه فرمایید .

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی ، در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرد . این مرکز جدیدترین محصولات کمپانی ال جی را به دوست داران تولیدات این شرکت ارائه می نماید . از جمله این محصولات می توان به : تلویزیون ، لپ تاپ ، موبایل ، اسپیلت و تبلت اشاره کرد.

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

امیدواریم پاسخ پرسش خود را در ارتباط با علت دیر روشن شدن تلوزیون ال جی چیست ؟ یافته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشنر ، تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی ، به تفصیل در بخش زیر مورد بررسی قرار گرفته است . پرسنل آگاه و متخصص این مرکز ، جدیدترین اخبار حوزه ی تعمیرات محصولات ال جی را گرداوری کرده اند . کاربران گرامی با مطالعه ی این خبرهای تخصصی می توانند اطلاعات خود را به روز نمایند . لازم به ذکر است کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ال جی قابل مقایسه با هیچ مرکز مشابهی نمی باشد .

تعمیرات ال جی و مقالات مرکز تخصصی ال جی

تعمیرات ال جی و مقالات مرکز تخصصی ال جی ، را جهت کسب رضایت بیشتر شما عزیزان در بخش زیر قرار داده ایم . خاطرنشان می سازیم کارشناسان آشنا به علم روز این مجموعه ، جدیدترین مقاله های مربوط به تعمیر تخصصی محصولات ال جی را جمع آوری کرده اند . شما کاربر گرامی می توانید با انتخاب مقاله ی موردنظر خود ، با اطمینان خاطر از موثق بودن منابع به مطالعه بپردازید .

نمایندگی ال جی

کارشناسان نمایندگی ال جی در این پیج که جهت پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان طراحی شده است به بررسی علت دیر روشن شدن تلویزیون ال جی پرداخته اند. جهت بهره مندی از دیگر خدمات و کسب اطلاعات لازم می توانید به صفحه ی مقالات ، اخبار ، محصولات و… مراجعه نموده و اطلاعات جامعی را کسب نمایید. نمایندگی ال جی در جهت احترام به حقوق مشتری اقدام به ارائه ی خدمات مطلوب و با کیفیت ( آن گونه که در شان کاربران است ) می نماید . در این مرکز جدیدترین محصولات ال جی که در بالا ذکر شد به فرو ش می رسد . همچنین باید به نکته اشاره نماییم که ، نمایندگی ال جی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات به تعمیر دستگاه شما عزیزان نیز می پردازد .

از آن جا که نمایندگی ال جی با پیشرفته ترین ابزارآلات به رفع ایراد دستگاه کاربران اقدام می نماید لذا ، به جرات می توان گفت این مرکز توانسته در بین سایر رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار گردد . خاطر نشان می سازیم مدیریت این مرکز نحوه ی عملکرد و خدمات رسانی پرسنل را به شدت مورد نظارت خود قرار می دهند . نمایندگی ال جی به درجه ای از موفقیت دست پیدا کرده است که ، در حال گسترش فعالیت های خود به مرزهایی فراتر از ایران است . این امر گواهی است بر موفقیت این مجموعه .

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید