جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عرضه نخستین موبایل 5G ال جی

نخستین موبایل 5G ال جی قرار است با همکاری اپراتور مخابراتی اسپرینت، روانه بازارهای ایالات متحده گردد. شعبه آمریکایی ال جی الکترونیکس با همکاری اپراتور مخابراتی اسپرینت قرار است این محصول را در اختیار کاربران امریکایی قرار دهند. زمان درنظر گرفته شده برای عرضه این محصول، نیمه نخست سال 2019 است. البته مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول هنوز اعلام نشده است و قرار است پس از قیمت گذاری دقیق نخستین موبایل 5G ال جی در آینده اعلام شود. اپراتور مخابراتی اسپرینت مدعی شده است که در توسعه این محصول، به اندازه کافی پیشرفت داشته‌اند و در صورت رونمایی یک شرکت دیگر از اولین گوشی با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات، شگفت‌زده خواهند شد!

عرضه نخستین موبایل 5G ال جی

همکاری ال جی و اسپرینت در عرضه موبایل 5G ال جی

اپراتور مخابراتی اسپرینت که چندی پیش خبرهایی مبنی بر ادغام آن با شرکت T-mobile منتشر شده بود، تبلیغات فراوانی را صرف این ادعا کرده که قرار است نخستین موبایل 5G را باهمکاری کمپانی ال جی روانه بازارهای امریکا کند. اسپرینت در تبلیغات خود تنها به ویژگی‌هایی کلی همچون «گوشی هوشمند حرفه‌ای 5G با طراحی بسیار زیبا» اشاره کرده است که با هدف «ایجاد انقلاب در صنعت موبایل» و با «سرعت بسیار بالا با پایداری عالی» عرضه خواهد شد. از عبارت‌های دیگری که شرکت اسپرینت در تبلیغات خود به کار برده این عناوین هستند: «قابلیت دانلود فیلم‌های فول اچ‌دی تنها در چندثانیه» و «ویدیوها و بازی‌های با گرافیک و سرعت خیره‌کننده که بدون تاخیر اجرا و پخش می‌شوند». اپراتور Sprint در آغاز سال 2018 امریکا تایید کرده است که 6 شهر اصلی ایالات متحده را تحت پوشش شبکه MIMO قرار خواهد داد تا برای ارایه نخستین موبایل 5G ال جی آماده شود.

استفاده از نخستین موبایل 5G ال جی‌ در کدام شهرها امکان‌پذیر است؟

به‌هرحال تمامی ادعاهای منتشرشده از طرف اسپرینت هنوز روی کاغذ هستند و در زمان عرضه نیز تنها در چند شهر آمریکا از جمله آتلانتا، شیکاگو، دالاس، هیوستون، کانزاس، لس آنجلس، نیویورک، فینیکس و واشنگتن دی‌سی قابل استفاده خواهند بود. نکته شایان توجه در این میان آن است که عرضه نخستین موبایل 5G ال جی تنها در صورتی خارق‌العاده خواهد بود که زیرساخت‌های لازم جهت استفاده از این محصول فراهم شده باشد. که اینکه یک موبایل 5G تولید کنید یه موضوع است و اینکه شبکه‌های لازم برای استفاده از آن وجود داشته باشد یک چیز دیگر! در غیر این صورت داشتن نخستین موبایل 5G ال جی در حالی که هنوز زیرساخت‌های اینترنتی لازم جهت استفاده از آن فراهم نباشد، چه سودی خواهد داشت.

نمایندگی موبایل ال جی در تهران

نمایندگی موبایل ال جی در تهران با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کاردان به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر گوشی‌های تلفن همراه ال جی بپردازد. نمایندگی موبایل ال جی در تهران در بخش «فروش» به عرضه تمامی گوشی‌های ال جی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی موبایل های ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی تعمیرات ال جی در امر خدمات‌رسانی است.

keyboard_arrow_down

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

محصولات ال جی
سوالات متداول ال جی
اخبار ال جی
مقالات ال جی
امتیاز شما به این نوشته