جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی

ال جی از پلتفرم جدید ThinQ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی است. شرکت ال جی در راستای توسعه فناوری هوش مصنوعی محصولات بسیاری را با قابلیتهای ویژه تولید کرده است، یکی از این محصولات LG V30s ThinQ می باشد.

این گوشی هوشمند در ابتدای ۲۰۱۸ و در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد و اکنون در بازار است. G7 ThinQ در ۲ می (۱۲ اردیبهشت) معرفی می شود. همچنین ال جی قصد دارد با فاصله کمی V35 ThinQ را وارد بازار موبایل کند. V40 ThinQ نیز دردست ساخت است و اواسط نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی

دلیل توسعه سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی

شرکت ال جی با توسعه سری ThinQ تصمیم به قدرتمند کردن قابلیت هوش مصنوعی در گوشی های نسل آینده خود دارد. اولین قدم در این مسیر توسط موبایل V30s ThinQ برداشته شد. این تلفن همراه هوشمند در دو مدل V30s و +V30s معرفی شده است.

ویژگی هوش مصنوعی در گوشیهای LG امکانات خاصی را به آنها افزوده است. امکانات اضافه شده با هوش مصنوعی نه تنها می تواند ال جی را به بالاترین رده بین تولیدکنندگان گوشی برساند؛ بلکه به پیشرفت تولیدات خود نیز می افزاید.

محصول ارائه شده سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی

گوشی V30S ThinQ و V30S+ ThinQ دو مدل عرضه شده سری LG ThinQ با قابلیتهای هوش مصنوعی هستند.

مدل V30S ThinQ مجهز به نمایشگر ۶ اینچی QHD+ با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل از نوع P-OLED است. این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی می باشد. همچنین V30S، وزنی برابر ۱۵۸ گرم و باتری ۳,۳۰۰mمیلی آمپرساعتی را پشتیبانی می کند. نسخه عادی LG V30s به ۶ گیگ رم و ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی مجهز شده است.

قابلیتهای هوش مصنوعی در سری LG ThinQ

ال جی با بهره گیری از تولید سری LG ThinQ پشتیبان هوش مصنوعی و ویژگیهای این فناوری، قابلیتهای زیر را به محصولات هوشمند خود اضافه کرد:

AI Cam: سیستمی مشابه Bixby سامسونگ، برای تشخیص خودکار سوژه درون کادر تصویر و تنظیم اتوماتیک عکسبرداری. درحال حاضر سری ThinQ، هشت حالت عکاسی را پشتیبانی می‌کند.

QLens: سیستم شناسایی QR Codeها، جهت پروسه خرید و مشاهده آنلاین اطلاعات کالا با گرفتن عکس از یک کالا

Bright Mode: ویژگی مربوط به اندازه‌گیری نور محیط در دوربین با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی

Voice AI: این ویژگی به مبحث صدا و فناوری تشخیص صوت تعلق دارد. اجرای اپلیکیشن‌ها و تغییر تنظیمات دستگاه را با کمک دستورات صوتی برای کاربران امکان پذیر می سازد.

نمایندگی ال جی

ال جی یکی از برندهای معتبر در ارائه محصولات الکترونیکی در کشور محسوب می شود. گستردگی تولیدات این کمپانی، انگیزه ای ایجاد کرده تا نمایندگی ال جی با همکاری مجموعه ای متشکل از مهندسین مجرب، کارشناسان متعهد و متخصصین، خدماتی را در راستای فروش و تعمیرات محصولات ال جی و در بالاترین سطح کیفی ارائه دهد. نمایندگی ال جی با عرضه تمامی تولیدات این کمپانی در بخش فروش و ارائه تمامی خدمات تعمیر محصولات ال جی در بخش خدمات پس از فروش درخدمت کاربران و مراجعین محترم می باشد.

تعمیرات ال جی

بهره مندی از کارشناسان مجرب و تجهیزات تخصصی، گامی بلند برای ارائه تعمیرات ال جی در این مرکز است. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری تیم کاملی از کارشناسان و مهندسین این حوزه و بهره گیری از ابزارآلات تعمیر پیشرفته، مجموعه ایست که به رفع اغلب اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری در محصولات مختلف این برند می پردازد. همچنین این مرکز، در تلاش است تا با یاری تخصص، تجربه، دانش و مهارت هوشمندانه کارشناسان فنی، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی /

امتیاز شما به این نوشته