جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی

دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی ، خبری است که به تازگی توسط این کمپانی گزارش شده است. ال جی یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده در دنیاست که قصد دارد از ماه آینده ۸۷ مدل از محصولات هوشمند خود را که به وای فای متصل هستند ، به دستیار گوگل مجهز کند .

لوازم خانگی هوشمند با قابلیت یادگیری انطباقی هوشمند تر می شوند ، هرچه مشتریان تعداد دفعات بیشتری از لوازم خانگی هوشمند ال جی استفاده کنند لوازم خانگی هم هوشمند تر می شوند.

لوازم خانگی هوشمند ال جی با استفاده از فناوری انطباقی ، می دانند چه زمانی به صاحب خود هشدار دهند که فیلتر یخچال یا تصفیه هوا را عوض کند یا تشخیص دهند مشکل ماشین لباسشویی ناشی از تجمع پرز است و این برنامه کاربردی SmartThinQاست که تمام این امکانات را فراهم کرده است.

دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی

کنترل صوتی از طریق دستیار گوگل

دارندگان محصولات هوشمند ال جی می توانند با استفاده از این امکان همه محصولات متصل را بدون دخالت دست و با فرمان صوتی خودشان از طریق تلفن همراه در محدوده دستیار در Google home کنترل کنند . قابلیت شگرف دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی این است که، می تواند صدای افراد مختلف خانواده را از هم تشخیص دهد.

گوگل اسیستنت جایگزین LG SmartThinQ می شود

همان گونه که اشاره شد ، LG SmartThinQ   این امکان را فراهم می نماید که کاربران ،  لوازم خانگی هوشمند ال‌جی ،  را از طریق این اپلیکیشن کنترل کنند. اما با اعلام پشتیبانی از گوگل اسیستنت، امکان استفاده از گوشی یا گوگل هوم نیز برای کنترل لوازم خانگی با استفاده از دستورات صوتی فراهم شده است.

کمپانی ال‌جی در جهت  ترویج استفاده از گوگل اسیستنت، به همراه هر یک از لوازم خانگی خود که در سال ۲۰۱۷ عرضه می شوند، یک گوگل هوم رایگان نیز ارائه خواهد نمود. با توجه به مواردی که شرح داده شد ، دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی  بسیار سودمند خواهد بود.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، در زمینه ی تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ال جی فعالیت می نماید. این کمپانی برترین کارشناسان را از سراسر کشور جهت همکاری در بخش های مختلف جذب نموده است. علاوه بر خدمات مرتبط با تعمیر و فروش و آموزش ، خدماتی چون ارائه ی اخبار ، مقالات ، سوالات متداول و معرفی محصولات ال جی به کاربران در راستای بالابردن سطح دانش عمومی کاربران در برنامه ی این مجموعه قرار گرفته است.

دستیار گوگل در لوازم خانگی ال جی  از جمله اخبار جدید کمپانی ال جی است که در این صفحه به آن پرداختیم. نمایندگی ال جی خدمات خود را در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات ال جی وارد صفحه ی مورد نظر خود شوید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ال جی را در سایر صفحات پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته