جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

توقف تولید LCDهای ال جی

کمپانی ال جی، یکی از اصلی ترین و بزرگترین تولید کنندگان ال سی دی در جهان به شمار می رود. این شرکت، در زمینه ی تولید انواع LCD با ویژگی های نوین و منحصر به فرد، تخصص و شهرت دارد. به بیان دیگر می توان اصلی ترین محصول ال جی را تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی دانست. طبق گزارشات اخیر، شرکت ال جی به دلیل تمرکز بر روی ساخت و عرضه تلویزیون‌های OLED، خط تولید LCDهایش را موقتا تعطیل خواهد کرد. در ادامه به بررسی بیشتر موضوع توقف تولید LCDهای ال جی خواهیم پرداخت.

توقف تولید lcdهای ال جی

توقف تولید انواع LCD تا پایان سال

توقف تولید LCDهای ال جی، تنها به یک محصول این گروه محدود نشده است. این شرکت، برای اینکه وقت و انرژی بیشتری را صرف تولید پنل های OLED کند، خطوط تولید LCD را یکی پس از دیگری متوقف کرده است. جالب است بدانید که تولید ال سی دی های P2 و P4 ال جی، اخیرا متوقف شده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری، ال جی تولید ال سی دی های سری P3 را نیز متوقف نماید. به گفته ال‌جی، این سه محصول در آینده برای اهداف دیگر مورد استفاده نخواهد بود. این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند که ممکن است خطوط تولید P2، P3 و P4، در آینده و به ویژه در تولید محصولات OLED ال جی، کاربرد داشته باشند.

تولید انبوه پنل OLED

اخبار منتشر شده از فعالیت های شرکت ال جی نشان گر این است که این شرکت، به تازگی سفارش تجهیزات OLED  خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. با توجه به توقف تولید تولید LCDهای ال جی، بدیهی است که مدیریت این کمپانی، به فکر گسترش ظرفیت تولید پنل‌های کوچک و متوسط باشد. طبق روندی که شرکت ال جی در پیش گرفته، انتظار می‌رود تا سال آینده این شرکت بتواند به تولید ۳۷۵۰۰ عددی پنل کوچک و متوسطOLED  در هر ماه دست پیدا کند. گفتنی است که بر اساس آمار معتبر، سرمایه گذاری های ال جی بر روی تجهیزات OLED، منجر به تولید ۱۵۰۰۰ پنل در هرماه در سال ۲۰۱۶ شده است. همچنین این شرکت توانسته در سال جاری، تولیدات خود در این زمینه را به ماهی ۳۰۰۰۰ پنل، افزایش دهد. با توجه به مطالب گفته شده، توقف تولید LCDهای ال جی از سوی این شرکت، دیگر عجیب به نظر نمی رسد.

سرمایه گذاری عظیم در تولید OLED

آن طور که از گفته های نایب رییس شرکت ال جی برداشت می شود، این شرکت ضمن توقف تولید LCDهای ال جی، قصد دارد از هر گونه سرمایه‌گذاری اضافی در ساخت LCDها، حداقل در حال حاضر خودداری کند. همچنین پیش بینی ها حاکی از این نکته است که این شرکت، قصد دارد سرمایه گذاری عظیمی را در تولید تلویزیون های OLED انجام دهد. انتظار می رود که شرکت ال جی، تا سال ۲۰۲۰ ، چیزی حدود ۱۸میلیارد دلار را در این قسمت هزینه کند. این ارقام نشان از افزایش ۲۱٫۴ درصدی نسبت به سرمایه گذاری‌های سال ۲۰۱۷ دارد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیر ال جی

نمایندگی ال جی ، فروش و تعمیرات محصولات ال جی را بر عهده دارد. در این مرکز، واحد جداگانه ای به هر محصول اختصاص پیدا کرده است. حضور کارشناسان متخصص در هر واحد سبب شده تمرکز بر روی فرایند عیب یابی و تعمیر هرمحصول، بالا برود؛ در نتیجه کیفیت کار نیز به سطح بسیار بالایی ارتقاء پیدا کند. ما در نمایندگی و واحدهای تعمیرات ال جی  تلاش می کنیم تا با ارائه ی هرچه بهتر خدمات، رضایت شما را جلب نماییم. شما کاربران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات ال جی خود، می توانید به واحد تخصصی آن محصول در این مرکز مراجعه نمایید.

جهت آگاهی از اخبار و اطلاعات محصولات ال جی ، به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)