جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون OLED65W7P ال جی

تلویزیون OLED65W7P ال جی، از جمله محصولات بی نظیر و فوق العاده کمپانی ال جی بوده و یکی از صاحبان جوایز بهترین بهترین ها در نمایشگاه بنام CES در سال ۲۰۱۷ می باشد. تلویزیون OLED65W7P ال جی، ظاهر بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته و درعین سادگی بسیارخوش ساخت و باشکوه است. این دستگاه بروی دیوار شما به مانند، قاب عکسی رویایی بوده  و باریکی آن به حدی است که گویی بخشی از دیوار خانه تان می باشد. زیبایی این تلویزیون مسطح در هر دو صورت روشن یا خاموش، جلوه ای زیبا داشته و می تواند به خوبی با دکور مدرن شما سازگار باشد.

تلویزیون OLED65W7P ال جی

ویژگی های تلویزیون OLED65W7P ال جی

رنگ های درخشنده و سیاهی مطلق

تلویزیون OLED65W7P ال جی، پذیرای بسیاری از استاندارها و قابلیت های کلیدی فوق العاده می باشد. این دستگاه از فن آوری Perfect Black یا همان مشکی مطلق بهره برده و در میان این سیاحی رنگهای باشکوه و تمام عیاری را به کاربران ارائه می دهد.

کیفیت تصاویر در تلویزیون OLED65W7P ال جی، به گونه ای است که اکنون می توانید با اعضای خانواده خود به جشن رنگ ها بروید و از تماشای تصاویر درخشنده با کنتراستی بی نظیر بهره مند شوید.

فن آوری های Dolby Vision و Dolby Atmos

این کمپانی قدرتمند کره ای در رویکردی کاملأ حرفه ای تلاش کرده است تا با گنجاندن برترین فن آوری ها، تلویزیونی حرفه ای را به مصرف کنندگان محصولات خود ارائه دهد. از این رو، در ساخت و تولید تلویزیون OLED65W7P ال جی، از تکنولوژی های پیشرفته ای همچون Dolby Vision و Dolby Atmos بهره گرفته و توانسته است تجربه ای بی عیب و نقص را به کاربران هدیه کند. تلفیق این دو تکنولوژی، به گونه ای ظاهر شده است که به هنگام استفاده از تلویزیون OLED65W7P ال جی، یک سینمای خانگی را به دارندگان ارائه می دهد.

ذاویه دید گسترده

طراحی و ساخت تلویزیون OLED65W7P ال جی، بسیار دقیق بوده و حتی به نکاتی ظاهرأ ساده و ریز نیز توجه بسیاری شده است. به عنوان یکی از این نمونه ها می توان به ذاویه دید کامل آن اشاره داشت. بر همین اساس، دیگر فرقی نمی کند برای تماشای برنامه های تلویزیونی خود در کجا نشسته اید.  چه رو به رو، چه در طرفین تلویزیون،  تمام تصاویر واضح و با کیفیت بوده و دیگر مشکل تلویزیونهای قدیمی را تجربه نخواهید کرد.

پلتفرم webOS

تلویزیون OLED65W7P ال جی، از پلتفرم هوشمند و پرطرفدار webOS بهره برده است. این پلتفرم، یکی از نوآورانه ترین پلتفرم هایی است که در هر تلویزیون هوشمندی وجود دارد. راحتی استفاده، جست و جوی محتوا، مشاهده و ارتباط با دیگر دستگاه ها از مزایای این پلتفرم می باشد. این پلتفرم نصب راحتی دارد و پس از راه اندازی با برداشتن ریموت کنترل Magic Remote و کلید اوکی به راحتی می توانید وارد سایر مراحل شوید.

با تمام ویژگی ها و قابلیت هایی که ذکر شد می توان ادعا داشت که بی شک تلویزیون OLED65W7P ال جی، انتخابی سنجیده ،هوشمندانه و قابل اعتماد بوده و قادر است، تا مدت ها لذت تماشای فیلم ها و تصاویر زیبا را برای شما به همراه داشته باشد.

Dolby Vision

این قابلیت، طیف های رنگی بیشتر با عمق وسیع تر و گسترده تری از رنگ ها را به نمایش می گذارد. وجود این شاخصه در تلویزیون OLED65W7P ال جی، نشان از حرفه ای بودن این دستگاه دارد.

Dolby Atmos

این فن آوری در تلویزیون OLED65W7P ال جی، با افزایش تعداد اسپیکرها، صدای پخش شده را محیطی تر و با کیفیت تر می سازد. به عبارتی دیگر، صدایی شگفت انگیز در فضای سه بعدی را برای شما پخش خواهد کرد. حال این ویژگی متمایز را نیز می توانید به تمام قابلیت های این دستگاه فوق العاده اضافه کنید.

با انواع مدل های تلویزیون ال جی آشنا شوید: معرفی تلویزیون 55UH65200GI ال جی

صفحه نمایشگر بزرگ

تلفیق استاندارهایی همچون Dolby Atmos با صفحه نمایشگر بزرگ به مانند آن است که شما واقعا در فضای فیلم یا محتواهای مختلف قرار گرفته اید. چرا که اکنون وضوح صدا به گونه ای است که به هنگام تماشای فیلم خون آشام، تصور می کنید که هیولایی در پشت سرشما غرش می کند. یا به هنگام تماشای فیلم اکشن، صدای انفجار را در بالای سر خود شنیده و تجربه ای کاملأ واقع گرایانه و همه جانبه را برای شما به همراه می آورد.

به هرحال، انتظار چنین ویژگی های خارق العاده ای در تلویزیون OLED65W7P ال جی زیاد نیست. چراکه، این کمپانی محبوب همواره به دنبال ارائه پیشرفته ای ترین و برترین نمونه ها به طرفداران خود می باشد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی، به واسطه ی خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالیان فعالیت خود، توانسته به اولین انتخاب کاربران محترم در میان سایر مراکز تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از حرفه ای ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطحی کاملأ تخصصی از خدمات را به کاربران ارائه داده و رضایت مشتریان را جلب نموده است. راه اندازی واحدهای تخصصی تعمیرات بر هر محصول، ایجاد فروشگاه های رسمی فروش ال جی، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسانه فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی خدمات و بسیاری از کارهای دیگر، از جمله مهمترین خدمات نمایندگی ال جی به کاربران محسوب می شود. از سویی دیگر، کادر برجسته و فنی این مرکز، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار بسته و با برخوردی شایسته و حوصله ای بسیار، پاسخگوی نیازهای کاربران در بخش های متفاوت می باشند.

واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرکاران حرفه ای و فعال در واحدهای تعمیرات ال جی، تمام تلاش خود را صرف ارج دهی به رضایت مشتری می کنند. در همین راستا، این افراد دوره های تخصصی و دقیقی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و دارای مدارج معتبر بین المللی در این حوزه می باشند. همچنین مدیریت نمایندگی ال جی نیز برای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات، ابزارها و دستگاه هایی پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین ترتیب، شما کاربران محترم در صورت مشاهده مشکل در محصولات ال جی، می توانید به واحدهای تعمیرات ال جی مراجعه کرده و شاهد تعمیر اصولی و بازگشت کیفیت محصول خود باشید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید