جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون لوله ای ال جی

ال جی ، سامسونگ،شارپ، سونی همواره در رقابت سختی باهم می باشند. این کمپانی ها در تولید انواع تجهیزات الکترونیکی باهم رقابت می کنند. یکی از حوزه های رقابت این برندها، تولید تلویزیون های هوشمند می باشند. این نوع تلوزیون ها که از آنها با نام ال سی دی و یا ال ای دی نام برده می شود در هر خانه ای پیدا می شوند. بتازگی خبری منتشر شده است که سبب حیرت کاربران شده است.

تولید تلویزیون هایی با قابلیت لوله شدن. لوله شدن؟؟؟؟ آری لوله شدن. باید باور کنیم که ممکن است بزودی افرادی را ببینیم که از جیب خود صفحاتی خارج می کنند که قابلیت نمایش تصاویر را بصورت متحرک و پویا دارد.

برای انسان امروزی سخت است باور کند که می تواند تلویزیونی که همواره در خانه از آن استفاده می کند قابلیت خم شدن و لوله شدن را پیدا کند. تصور کنید با خانواده خود به سفر رفته اید و یکباره پسر خانواده از جیبش یک لایه الکترونیکی در می آورد و از آن به عنوان تلویزیون استفاده می کند.

تلویزیون لوله ای ال جی

سونی و شارپ و سامسونگ پیشرو در این امر

البته این مورد قبلا هم در سال ۲۰۰۶ یک بار مطرح شده بود و کمپانی های شارپ و سامسونگ و سونی اقدام به انجام تحقیقات سنگینی دراین حوزه کرده بودند اما بنظر می رسد که ال جی در سال ۲۰۱۷ این تابو را می شکند و اولین تلویزیون هوشمند با قابلیت خم شدن و لوله شدن را به بازار عرضه می کند.

ویژگی های تلویزیون لوله ای ال جی

صفحه نمایش تا شو ۱۸ اینچی که قابلیت تاشدن به قطر ۳ سانتی متر را دارد از ویژگی های این تلویزیون برند ال جی می باشد. قدرت تفکیک آن ۱٫۲۰۰ است و به وسیله ۸۱۰ پیکسل پشتیبانی می شود. ال جی ادعا می کند که تلویزیون تا شو ۶۰ اینچی تا سال ۲۰۱۷ به طور گسترده قابل استفاده باشد. نمایشگر ۲۵ اینچی منحنی این کمپانی که قابلیت نصب در داخل اتوموبیل را دارد در نمایشگاه اتوموبیل Auto Zone به نمایش گذاشته خواهد شد.

این پدیده نشان از یک نکته دارد. این نکته که علم روز به روز در حال پیشرفت می باشد و مرزهای تکنولوژی جهان هر روز در حال شکسته شدن است. طبق اعلام این کمپانی محبوب در حوزه ی الکترونیک ، انعطاف ‌پذیری قابل توجه‌ این پانل در نتیجه‌ ی استفاده از فیلم پلی‌آمید به جای پلاستیک معمولی بدست آمده که سبب شده است خاصیت انعطاف باورنکردنی به این لایه الکترونیکی بدهد.

این فیلم پلی‌آمید همچنین موجب کاهش ضخامت پانل و درنتیجه سبک شدن و ظریف شدن این تلوزیون شده است. از سوی دیگر، پانل OLED شفاف نیز با استفاده از تکنولوژی طراحی پیکسل نمایشگر ال جی ساخته شده است . این قابلیت سبب می شود ویژگی های کیفیتی این محصول بهبود پیدا کند.

قیمت تلویزیون لوله ای ال جی

متاسفانه خبری مبنی بر قیمت تلویزیون لوله ای ال جی تا به حال ذکر نشده است .  کاربران فعلا نمی توانند برنامه ریزی برای خرید این محصول داشته باشند. اما با توجه به قیمت محصولات مشابه و همینطور محصولاتی از برند ال جی می توان قیمت حدودی این محصول را تخمین زد. تلویزیون لوله ای ال جی احتمالا به دلیل رابطه ی خوب تجاری ایران و کره جنوبی بسرعت در بازارهای ایران معرفی خواهد شد .

مصرف کنندگان برند محبوب ال جی توانایی خرید این محصول را در ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۷ خواهند داشت. ال جی همواره یکی از مطرح ترین برندهای تولید محصولات الکترونیکی بوده است و در تحقیق و توسعه ی  محصولات از رقبای بزرگ خود عقب نمانده است.

مصارف تلویزیون هوشمند ال جی

این تلویزیون لوله ای قابلیت ها و کارکردهای گوناگونی دارد. یکی از عمده ترین منابع مصارفی این تلویزیون ها در طراحی های داخلی و چیدمان های منزل می باشد . طراحان و دکوراسیون کاران می توانند از این محصول برای طراحی های داخلی منازل و دفاتر شرکت ها بهره ببرند.

محل مصرف دیگری که می توان برای این تلوزیون نام برد هواپیماها و نمایشگاه های هنری می باشند که انعطاف در صفحه ی نمایش تلویزیون های هوشمند در آن یک رکن اساسی می باشد.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

امیدواریم مطالعه ی خبر تولید تلویزیون لوله ای ال جی  توجه شما را جلب نموده باشد. نمایندگی ال جی ، پیشگام در تعمیرات تخصصی محصولات ال جی ، خدمات خود را در واحدهای تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ال جی به کاربران گرامی ارائه می نماید. امروزه شاهدعرضه‌ی گسترده‌ی محصولات ال جی  در بازار داخلی کشور و استقبال گسترده هموطنان از محصولات این کمپانی بزرگ هستیم.

از همین رو، نمایندگی ال جی ، با تلاش های شبانه روزی خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش از جمله در زمینه تعمیر و اصلاح محصولات این شرکت به مشتریان خود می باشد. در صورت بروز مشکل در دستگاه خود با مراجعه به کادر فنی تعمیرات ال جی می توانید دستگاه خود را در کمترین زمان و با پرداخت هزینه ای مناسب، در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

همچنین بخش فروش در مرکز تعمیرات ال جی ، به ارائه ی محصولات اصل واورجینال این کمپانی به مشتریان عزیز می پردازد. خدمات ال جی در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد. در هر واحد تعمیرات تخصصی مرتبط با یک محصول انجام می شود. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات ال جی  وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

تازه ترین اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات سایت پیگیری نمایید.

لینک های مفید :

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /

امتیاز شما به این نوشته