جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون جدید ال جی LHو UH

تلویزیون جدید ال جی  LH و UH 2017 به زودی وارد بازار ایران می شوند. سری LH دنباله رو سری LF که درسال ۲۰۱۵ عرضه شد می باشد . از نظر طراحی ظاهری بیشتر مدل های این سری نزدیک به طراحی ظاهری سری LF هستند. از جمله تلویزیون های این سری می توان به مدل های LH510 , LH541 , LH570 , LH540 , LH590 , LH604 اشاره نمود.

از تلویزیون های UHD ال جی سری جدید ۲۰۱۶ می توان به مدل هایی مانند UH955 , UH950 , UH855 , UH850 , UH780 , UH770 , UH750 , UH700 , UH660 , UH650 , UH661 , UH630 , UH635 اشاره نمود. که در سال ۲۰۱۷ با مشخصاتی متفاوت معرفی خواهند شد. در قسمت بعد به ذکر برخی از مشخصات سری جدید تلویزیون های ال جی  LHو UH می پردازیم.

تلویزیون جدید ال جی LH و UH

مشخصات تلویزیون جدید ال جی LH

امسال انتظار تصاویر واقعا بهتری از این مدل ها می رود ، کما اینکه سال گذشته نیز جزو بهترین ها بودند.

  • قاب دور دستگاه باریک تر و زیباتر شده است.
  • رنگ بندی آن نیز کمی تیره تر است.
  • بیشتر مدل ها با رنگ قاب نوک مدادی و خاکستری عرضه شده اند.
  • شکل منوها تغییریافته و جذاب تر شده است.
  • در تلویزیون های هوشمند یا اسمارت نیز از ورژن ۳ سیستم عامل وب اواس استفاده گردیده است.

مشخصات تلویزیون جدید ال جی UH

با افزایش تولید تلویزیون های اولترا اچ دی امسال ال جی نیز تمرکز خود بر این محصولات را افزایش داده و سری UH را با تغییرات ظاهری و سخت افزاری زیادی روانه بازار کرده است.

  • صدای هارمن کاردون
  • مجهزبه HDR شده و اولترا لومینسس
  • مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات و

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

پس از مطالعه ی خبر تلویزیون جدید ال جی  LH و UH 2017 ، لازم می دانیم به ذکر برخی از ویژگی های نمایندگی ال جی بپردازیم . نمایندگی مجاز ال جی در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای خدماتی متمایز رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

خدمات پس از فروش ارائه شده در نمایندگی ال جی، تمامی محصولات تولید شده این شرکت را شامل می‌شود. تعمیر هر محصول در واحدی مجزا و توسط متخصصین دستگاه مورد نظر انجام می گردد. در بخش ذیل به معرفی واحد های تعمیرات ال جی می پردازیم.

امتیاز شما به این نوشته