جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T

کمپانی قدرتمند و خوش نام ال جی همواره با تولید محصولات پیشرفته به همراه نوآوری های نوین توانسته است محصولی انقلابی را به بازار معرفی کند. این غول قدرتمند به گونه ای شگفت انگیز بخش وسیعی از بازارهای اصلی را از آن خود کرده و کمپانی های رقیب بسیاری را به زانو در آورده است. در اینجا به  بررسی یکی از محصولات پیشگام این کمپانی محبوب یعنی تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T می پردازیم.

تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T

کمال سادگی و زیبایی

در هنگامی که به تماشای تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T  میپردازید، غرق تماشای تصاویر فوق العاده آن می شوید. غوطه وری در صحنه ها به گونه ای است که هیچ صدا و اتفاقی از محیط اطراف شما را منحرف نخواهد کرد.

خلاقیت

تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T در خانه شما به مانند یک قاب رویایی بروی دیوار می باشد. تلفیق این تلویزیون خارق العاده با دیوار به گونه است که تصور می شود پنجره ای به دنیای رنگ ها باز شده است. با این ویژگی تمام سایه های قاب تلویزیون بروی دیوار محو شده و لذت تماشای بیش از پیش را به بیینده القا می کند.

طراحی بی نظیر

طراحی تمام و کمال تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T همواره مورد توجه کسانی بوده است که به نکات ریز و مهم اهمیت داده اند و می توانند ارزش بالای این دستگاه به رسمیت بشناسند.

بلندگوهای رو به بالا (up-firing speakers)

یکی از قابلیت های کلیدی گنجانده شده در تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T ، اسپیکرهای رو به بالای آن می باشد. استفاده از این فناوری، خلق صدایی قدرتمند و تجربه ای فراگیر از یک سیستم صوتی بی نظیر را به ارمغان آورده است. شایان ذکر است، با وجود این قابلیت حس سینمایی به شنونده القا شده و صدایی با کیفیت و وضوحی عالی از هر طرف به گوش می رسد. بنابراین، بلند بودن صدا یا کم بودن آن تاثیری بر حس شنوایی نداشته و از هر نقطه ای می توان بهترین صدا را دریافت کرد.

تصاویری برجسته و عالی

تماشای جشن رنگها و تصاویر هر چه باشکوه تر و درخشنده تر در زمانی بیشتر به رخ کشیده می شود که تصاویر در یک سیاحی مطلق (Perfect Black) به نمایش گذاشته شود.

بالاترین سطح سیاحی می تواند تصاویر هیجان انگیز تری را برای شما به ارمغان آورده و بیش از پیش کیفیت در تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T را با پیکسل های روشنایی آن نمایان سازد.

سینمای خانگی واقعی با بهره گیری از قابلیت هایی همچون Dolby Vision و Dolby Atmos

از آنجایی که همیشه و همه جا اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد. کمپانی محبوب ال جی  با رویکردی بسیار حرفه ای استانداردهایی همچون Dolby Vision و Dolby Atmos را تلفیق کرده تا بتواند دستگاهی شگفت انگیز را به شما ارائه دهد.

قابلیت Dolby Atmos ، صدای خارق العاده و فراگیری را در فضای سه بعدی پخش کرده و احساسی کم نظیر را به بیننده هدیه می کند.

به هر حال، پشتیبانی تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T از این دو فن آوری اولین باری است که در این مدل از تلویزیون ها اتفاق افتاده است و حس سینمای خانگی احساس راحتی بیشتری را به هنگام تماشای فیلم ها القا کرده و درنهایت نشانه ای از یک دستگاه ممتاز و عالی می باشد.

قابلیت Active HDR

یکی دیگر از قابلیت های قابل تمجید و تحسین در تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T، بهره گیری از فن آوری Active HDR می باشد. این ویژگی یکی از پیشرفته ترین دستاوردهایی است که در این تلویزیون تعبیه شده و ارئه صحنه های درخشان تر و روشن تری به همراه جزئیات دقیق و نمایش سایه ها را امکان پذیر کرده است. لازم به ذکر است، فن آوری  Active HDR باعث می شود تلویزیون شما صحنه به صحنه پردازش شده و تصاویر بسیار واقعی تری را از هر منظره ارائه دهد.

تطابق با سبک زندگی امروزی

طراحی قابل توجه تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T به گونه ای است که به هیچ عنوان فضای زیادی از خانه شما را نمی گیرد. این دستگاه حجیم نبوده و می تواند با دکوربندی های مختلف شما ادغام شود. به هرحال، ارائه یک همچنین طراحی زیبا و خلاقانه ای می تواند بسیار با سبک زندگی امروزه شما سازگار باشد.

پلتفرم هوشمند و بسیار پیشرفته webOS

تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T، میزبان مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت های برجسته است. این دستگاه قدرتمند با بهره گیری از پلتفرم عالی و کاربرپسند webOS کار را تمام کرده و توانسته محصولی درجه یک به شما معرفی کند.

برای استفاده از این پلتفرم فقط کافی است از یک ریموت کنترل مجیک (Magic Remote) استفاده کرده و به سادگی هر چه تمام تر از لانچ بار یا همان نوار لانچر بهره مند شوید و در نتیجه، به محتوا و سرگرمی های دلخواه خود دسترسی آسان داشته باشید.

نحوه کارکرد webOS

پلتفرم محبوب webOS، می تواند کارکرد شما را با تلویزیون ال جی SIGNATURE OLED 77W7T، بسیار آسان کند و همینطور جست جوی سرگرمی ها و محتوای مورد نظرتان را فراهم کرده و امکان مشاهده آنها را به شما بدهد. این پلتفرم حتی به آسانی تشخیص می دهد که چه زمان و چه دستگاهی به تلویزیون شما متصل شده است.ش

بهره مندی از نوار لانچر( launcher bar)

نوار لانچر به مانند یک منوی قابل دسترس و جستجو می باشد که در پایین نمایشگر شما ظاهر می شود. اکنون با استفاده از پلتفرم webOS و نوارلانچر، جابه جایی برنامه ها و محتوای مورد نظر آسان شده و به عنوان مثال کاربر می تواند به هنگامی که برنامه ای را دانلود می کند در کنارش به جستجوی وب بپردازد.a

واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرکاران فعال ومتخصص در واحدهای تعمیرات ال جی، تمام تلاش خود راصرف این امر مهم می کنند تا بتوانند محصولات این شرکت را در بالاترین سطح کیفی به کاربران محترم ارائه دهند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و دارای رتبه های عالی در این زمینه می باشند. 

همچنین، مدیریت نمایندگی ال جی نیز در راستای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات پیشرفته، ابزارهای مدرن و دستگاه های بروز مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است. بدین ترتیب، شما کاربران محترم در صورت مشاهده هر گونه نقص و ایرادی در محصولات ال جی، می توانید به واحدهای تعمیرات ال جی مراجعه کرده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود و کارایی بلند مدت آن باشید.

نمایندگی ال جی

 نمایندگی ال جی به واسطه ی خدمات بی نظیر، گسترده و با کیفیت در طول سالیان فعالیت خود توانسته است به اولین انتخاب کاربران ال جی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از کارشناسان دلسوز و متعهد و کارکنانی با تجربه و باسابقه در دو حوزه ی فروش وتعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربران را جلب نموده است. ایجاد واحدهای فوق تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش ال جی، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش وتعمیرات، ارائه ی گارانتی خدمات و .. از جمله اصلی ترین خدمات نمایندگی ال جی به کاربران محترم محسوب می شود. کادر شایسته و فنی این مرکز، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کاربسته و با برخوردی مشتری مدارانه و حوصله ای بسیار به پاسخگویی دقیق کاربران در بخش های مختلف می پردازند.

شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را درباره کمپانی ال جی از این بخش به دست آورید.

امتیاز شما به این نوشته