جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تلویزیون ال جی صدا ندارد

اگر به تازگی مشکلاتی در بخش صدای تلویزیون تان ایجاد شده است، ادامه این مطلب برای شما کاربردی خواهد بود. ما به شما می گوییم که چرا تلویزیون ال جی صدا ندارد و برای برطرف کردن این مشکل چه کاری باید انجام داد. به طور کلی مشکلات صدای تلویزیون ها ناشی از عوامل مختلفی هستند که باید آنها را شناسایی و برطرف کرد.

از خرابی اتصالات صدا گرفته تا وجود یک مشکل هرچند کوچک در بخش تنظیمات، همه می توانند منجر به قطع شدن و صدا نداشتن تلویزیون شوند. برای این که بدانید چرا تلویزیون lg صدا ندارد، باید بخش های مختلف را بررسی کرده و یک سری اقدامات مشخص را انجام دهید. در ادامه هم روش عیب یابی تلویزیون هنگام قطع شدن صدا را به شما آموزش می دهیم و هم به شما کمک می کنیم که مشکلات صدای تلویزیون ال جی خود را برطرف کنید.

 

چرا تلویزیون ال جی صدا ندارد

با وجود این که کمپانی ال جی تا کنون دستگاه های با کیفیتی را ارائه کرده است اما این امر موجب نمی شود در این محصولات ایراد و مشکلی پیش نیاید. یکی از ایرادات شایعی که در تلویزیون های ال جی پیش می آید این است که ، تلویزیون ال جی صدا ندارد . کارشناسان علت بروز این مشکل را سخت افزاری تشخیص داده اند. البته گاهی هم قطعات سالم هستند و یک سهل انگاری کوچک موجب قطع شدن صدای تلویزیون شده است. اگر بخواهیم به صورت کامل به توضیح دلیل بروز این مشکل بپردازیم باید به موارد زیر اشاره کنیم.

خرابی مین برد

در بیشتر مواقعی که تلویزیون ال جی صدا ندارد ، مساله مربوط به مین برد یا برد اصلی تلویزیون است. در واقع اگر این بخش درست کار نکند، مشکلات بسیاری در روند کاری تلویزیون ایجاد می شود که ممکن است یکی از آنها قطع شدن صدا باشد.

خرابی بلندگو

عامل دیگری که هنگام صدا نداشتن تلویزیون ال جی مورد بررسی قرار می گیرد، خرابی بلندگوهاست. ممکن است اتصالات و سیم های اسپیکرها قطع شده باشند و به این ترتیب صدای تلویزیون نیز قطع و یا قطع و وصل شود.

به هم ریختن تنظیمات

اگر تلویزیون ال جی صدا ندارد ، بد نیست سری به تنظیمات بزنید. معمولا در دفترچه راهنمای تلویزیون، استانداردهایی برای صدای دستگاه ارائه شده اند. گاهی تنظیمات بخش صدا به هم می ریزد و مشکلاتی در صوت تلویزیون ایجاد می شود.

آلودگی اسپیکرها

اسپیکر تلویزیون بخش حساسی است و آلودگی آن می تواند منجر به قطعی صدا شود. صدا نداشتن تلویزیون ال جی گاهی ناشی از تجمع گرد و خاک و آلودگی در بلندگو است. در این صورت باید هرچه سریع تر اسپیکرها را تمیز کنید.

روش های رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون ال جی

وقتی تلویزیون ال جی صدا ندارد ، باید با توجه دلایل شناسایی شده مشکل را برطرف کرد. اگر در بررسی های اولیه مشخص شد که تنظیمات ایراد دارد، باید بر اساس دفترچه راهنما، تنظیمات مربوط به صدا را اصلاح کنید. همچنین بد نیست در این شرایط بلندگوها را گردگیری کرده و مجددا صدای تلویزیون را امتحان کنید. اقدام موثر دیگری که می توانید انجام دهید، این است که ریموت کنترل را بررسی کرده و مطمئن شوید که دکمه قطع صدا یا Mute به اشتباه فعال نشده باشد.

اگر هیچ کدام از این اقدامات مشکل صدا نداشتن تلویزیون ال جی شما را برطرف نکرد، بهتر است از یک تعمیرکار بخواهید دستگاه را بررسی کند. چنانچه مشخص شود که ایراد از مین برد است، این قطعه تعمیر و در صورت نیاز تعویض خواهد شد. تعمیر آمپلی فایر هم در شرایطی که تلویزیون lg صدا ندارد می تواند به رفع مشکل کمک کند. در صورت نیاز به ترمیم یا تعویض قطعات بهتر است از باز کردن تلویزیون خودداری کرده و انجام این کار را به تعمیرکاران مجرب محول کنید.

مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مجموعه ای حرفه ای است متشکل از چندین واحد تخصصی که خدمات و سرویس های مربوط به ترمیم تخصصی این دستگاه را به متقاضیان ارائه می دهد. در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز و ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده، کادر فنی مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی از میان نیروهای با تجربه انتخاب شده اند. این افراد که هریک در حوزه کاری خود یک کارشناس زبده هستند، به خوبی با نیازهای کاربران و سلایق آنها آشنایی دارند.

از این رو می توانند ضمن برخورد درست و اخلاقی، بهترین سرویس ها را به مشتریان عزیز ارائه نمایند. تعمیر تخصصی انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی و تعمیرات تلویزیون ال جی در محل، از جمله مهم ترین خدماتی هستند که در نمایندگی تعمیر تلویزیون lg به کاربران ارائه می شوند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

مدیریت نمایندگی ال جی کارگاه های تعمیراتی این مرکز ر به صرت تفکیک شده طراحی کرده است. این کارگاه ها مجهز به تجهیزات مدرن و لوازم تعمیر پیشرفته می باشد. کارشناسان خبره ی مرکز در هر یک از این کارگاه ها تنها به تعمیر یک دستگاه خاص می پردازند.

مهندسین نمایندگی ال جی در کارگاه مرتبط با تعمیر تلویزیون به رفع این ایراد نیز می پردازند که ، تلویزیون ال جی صدا ندارد . بدیهی است، کاربران عزیز برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با همان دستگاه مراجعه نمایند.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

تکنسین های نمایندگی ال جی علاوه بر رفع این ایراد ( تلویزیون ال جی صدا ندارد ) که اغلب دارندگان تلوزیون های ال جی با آن دست به گریبانند ، به معرفی و تعمیر جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی نیز مبادرت می ورزند . این محصولات عبارتند از :

مانیتور ، تبلت ، موبایل ، لپ تاپ و اسپلیت . نمایندگی ال جی با ارائه ی خدمات با کیفیت سعی دارد رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان را کسب نماید

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

کارشناسان با پشتکار مرکز تعمیرات ال جی به فراهم کردن اخباری در رابطه با ، روش های تخصصی تعمیر دستگاه های ال جی پرداخته اند . این اخبار دانسته های شما عزیزان را در رابطه با ، تعمیرات تخصصی افزایش می دهد . کاربران گرامی از این طریق می توانند دانش به روزی داشته باشند . خاطرنشان می سازیم ، مهندسین نمایندگی ال جی به تعمیر و حل مشکل – تلویزیون ال جی صدا ندارد – با راهکارهای اصولی و مدرن می پردازند .

تعمیرات ال جی و مقالات تعمیرات تخصصی ال جی

مهندسین و کادرفنی مرکز تعمیرات ال جی ، در سریعترین زمان ممکن به رفع نقص – تلویزیون ال جی صدا ندارد – می پردازند . شما عزیزان می توانید با مطالعه ی بخش مقالات اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید . از آن جایی که کسب رضایت کاربران جزء اهداف اصلی این نمایندگی است ، لذا  این مقالات را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید سطح علمی خود را به شکل محسوسی افزایش دهید . کاربران گرامی می توانند با مراجعه به این بخش مقاله ی موردنظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایند .

نمایندگی ال جی

مدیریت نمایندگی ال جی ، کسب رضایت مشتری را مهمترین هدف و رسالت برای خود و پرسنل تعیین کرده است .این مرکز با تشکیل تیمی زبده و  متخصص و به کارگیری تجهیزات مدرن ، به ارائه ی خدمات تعمیر و فروش دستگاه های تولید شده توسط کمپانی ال جی می پردازد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات انجام شده در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می شود .

نمایندگی ال جی به ارائه ی خدمات سخت افزاری ، خدمات نرم افزاری و تعمیر فوق تخصصی تمامی قطعات می پردازد . این شرکت یکی از مراکز باسابقه در زمینه ی تعمیرات می باشد. نمایندگی ال جی تا کنون به واسطه ی کادری مجرب ، موفقیت های ارزنده ای را کسب کرده است . به گونه ای که ، کمتر مرکز مشابهی را می توان یافت که توانایی رقابت با این شرکت را داشته باشد . در رابطه با کیفیت خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی ال جی همین بس که ، کاربران از مراجعه به مراکز تعمیراتی نامطمئن بی نیاز شده اند .

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید