جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض گلس تبلت ال جی

گلس تبلت ال جی از آن دست قطعاتی است که اشکال پیش آمده در آن بیشتر به شکل شکستگی است. دلیل این امر نیز واضح است: گلس یکی از قطعات خارجی تبلت است که در سطح بیرونی دستگاه قرار می‌گیرد؛ از این رو فشار و ضربه‌ای که به دستگاه وارد می‌شود، در وهله نخست گلس را درگیر کرده و آن را نابود می‌سازد. شکستگی گلس تبلت تنها با تعویض این قطعه قابل تعمیر است و راه دیگری ندارد. 

البته بد نیست بدانید که در صورت وارد شدن ضربه به تبلت، شکستگی گلس خوشبینانه‌ترین حالتی است که می‌توان برای خرابی دستگاه تصور کرد. زیرا تعویض گلس تبلت ال جی، در قیاس با تعویض سایر قطعات (نظیر ال سی دی و تاچ) هزینه چندانی ندارد. نکته دیگر در باب این قطعه آن است که، تعویض آن تأثیری بر عملکرد ال سی دی و تاچ تبلت نخواهد داشت و کیفیت دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی به آن باز خواهد گشت. (تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعویض گلس تبلت ال جی با حضور در مرکز تعمیرات تبلت قابل دریافت است.)

تعویض گلس تبلت ال جی

شرایط تعویض گلس تبلت ال جی

مراجعه به تصویر زیر و آشنایی با قطعات صفحه نمایش تبلت، می‌تواند کمک شایانی در تشخیص این مسئله نماید که در صورت شکستگی صفحه نمایش، کدام قطعه نیاز به تعویض دارد. (شماره ۱: گلس خارجی تبلت است که در این مقاله درباره تعویض آن صحبت شده است؛ شماره ۲: تاچ اسکرین یا همان صفحه نمایش لمسی تبلت است؛ و شماره ۳: که ال سی دی دستگاه است و شکستگی آن بدترین حالت است و تعمیر آن هزینه بالایی می‌طلبد). با این تفاسیر شدت ضربه و میزان شکستگی صفحه نمایش تبلت در تعویض گلس تبلت ال جی و سایر قطعات آن بسیار مهم است. به عبارتی دیگر پس از شکستگی، می‌بایست جهت تشخیص این مسئله که کدام بخش از صفحه نمایش دچار آسیب شده است، تبلت، مورد بررسی قرار گردد.

اگر ضربه وارد شده به تبلت تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در تعویض گلس تبلت ال جی، ال سی دی اورجینال دستگاه تعویض نمی‌شود و روی آن باقی میماند. ضمن اینکه هزینه این کار نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. نکته شایان ذکر در باب شکستگی گلس آن است که این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاطی که تبلت شما ترک خورده است).

تعویض گلس تبلت ال جی (محافظ صفحه نمایش)

تعویض گلس تبلت ال جی به مورد پیش ختم نمی‌شود. بخش دیگری که کاربران آن را با عنوان گلس می‌شناسند، -و جهت تعویض آن به مرکز تعمیرات ال جی مراجعه می‌کنند-، محافظی است که بر روی صفحه نمایش تبلت قرار می‌گیرد. البته تعویض این مدل از گلس، کار چندان دشواری نیست و کاربران می‌توانند با اندکی احتیاط، آن را انجام دهند. در بخش زیر با برخی از نکاتی که رعایت آنها در حین تعویض گلس تبلت ال جی (محافظ صفحه نمایش) ضروری است آشنا می شویم:

  • توجه به سمت و سوی صفحه نمایش گوشی جهت چسباندن گلس (دقت کنید که دوربین و اسپیکر برچسب با دوربین و اسپیکر گوشی یکجا باشد).
  • در چسباندن گلس نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهید. عدم توجه به این کار سبب ایجاد حباب در زیر گلس می شود. حباب هایی که گاه رفع آنها ممکن نیست.
  • تعویض گلس تبلت ال جی در محیطی عاری از گرد و غبار
  • تمیز بودن کامل دست ها (عاری بودن از هر گونه چربی و کثیفی)
  • پاک کردن تمام و کمال صفحه نمایش (برای این کار می توانید از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل استفاده نمایید)

تعمیر تبلت ال جی

تعمیرات تبلت ال جی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است که نیازمند حضور کارشناسان مجرب و خبره می‌باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات تبلت ال جی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که کارشناسان آن‌ها تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید .

مرکز تعمیر تبلت LG با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. شما کاربران گرامی می توانید در این مرکز حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات تبلت ال جی نظیر تعویض گلس تبلت ال جی را دریافت نمایید.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و کارآمد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی، در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

تعمیرات تبلت اپل / تعمیرات تبلت ایسوس / تعمیرات تبلت ایسر / تعمیرات تبلت دل / تعمیرات تبلت اچ پی / تعمیرات تبلت فوجیتسو / تعمیرات تبلت لنوو / تعمیرات تبلت سونی / تعمیرات تبلت سامسونگ / تعمیرات تبلت شارپ / تعمیرات تبلت ال جی /  تعمیرات تبلت توشیبا /

امتیاز شما به این نوشته