جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg شامل تمامی خدمات مرتبط با کارت گرافیک می شود. پیش از پرداختن به تعمیرات این قطعه، به شرح مختصری از ویژگی های کارت گرافیک و عملکرد آن می پردازیم.

عملکرد کارت گرافیک را می‌توان دریافت اطلاعات دیجیتال و تبدیل آن‌ها به شکلی دانست که در یک کامپیوتر برای انسان قابل مشاهده باشند. چنین تبدیلی با تغییر اطلاعات دیجیتال به اطلاعات آنالوگ صورت می‌پذیرد. بد نیست بدانیم که اطلاعات تغییر یافته در یک لپ‌تاپ، همواره به صورت دیجیتال باقی خواهند ماند زیرا نمایش اطلاعات در لپ‌تاپ‌ها همواره بصورت دیجیتال است.

در صورت پردازش های سنگین و استفاده های طولانی مدت از لپ تاپ، خرابی در کارت گرافیک لپ تاپ نیز–همچون سایر بخش های لپ تاپ- اتفاق می افتد . تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ال جی  است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. کاربران گرامی در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانند به واحد  تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lgمراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg

عیب یابی و تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg

نکته ای که در تعمیر کارت گرافیک lg حائز اهمیت است ، عیب یابی صحیح و شناسایی مشکل این قطعه می باشد . چنانچه فرد تعمیرکاران عملیات تشخیص را به درستی انجام ندهد ، ممکن است عیب کارت گرافیک ، تشخیص داده نشده و روند نادرست تعمیرات موجب آسیب رسیدن به دیگر قطعات شود. عیب یابی غلط و یا ناقص کارت گرافیک ، همچنین می تواند هزینه ای چند برابر را به شما تحمیل نماید . در مرکز تعمیر کارت گرافیک lg ، تکنسین های با تجربه ای حضور دارند که با تکیه بر تخصصی خود ، کار عیب یابی این قطعه از دستگاه شما را به صورت تخصصی انجام می دهند.

بسیاری از مشکلات موجود در لپ تاپ ممکن است در اثر اختلالات موجود در کارت گرافیک ایجاد شوند. ذکر تمامی این مشکلات و راه‌ کارهای موجود جهتِ رفع آن‌ها در این مقال نمی‌گنجد. به منظور بهره مندی از دانش متخصصین تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg می توانید به واحد تعمیرات لپ تاپ ال جی مراجعه نموده و یا از طریق راه های موجود در سایت از دانش مهندسین و متخصصین این مرکز بهره مند شوید.

نشانه های خرابی کارت گرافیک لپ تاپ lg

نشانه هایی وجود دارد که با مشاهده ی آن ها می توان حدس زد که کارت گرافیک lg ، خراب شده است. در این بخش لازم می دانیم به ذکر برخی از این علائم بپردازیم. در صورت مشاهده ی  این علایم با واحد تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg تماس گرفته و مشکل را با متخصصین ما در میان بگذارید.

  • ریستارت و نمایش ارور Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک در سیستم lg
  • صفحه نمایش lg روشن می شود اما تصویر ، آبی رنگ است .
  • صفحه نمایش ال جی روشن می شود اما تصویر سیاه رنگ است.
  • سیستم با ورود به یک برنامه ی گرافیکی ( مثلا یک بازی سنگین ) هنگ می کند .
  • صفحه نمایش lg روشن شده و تصویر نیز به صورت عادی و درست نمایش داده می شود اما پس از مدتی اصطلاحاً “تصویر گیر می کند” .
  • صفحه نمایش lg روشن می شود اما تصویری نمایش داده نمی شود .
  • مانیتور lg روشن می شود اما تصویر به هم ریخته است .
  • رنگ ها در صفحه نمایش ال جی شطرنجی و یا درهم دیده می شوند .
  • بادکردگی و خال زدگی کارت گرافیک lg .
  • ایجاد خطوط افقی سفید و یا مات شدن صفحه نمایش lg .

تعمیر لپ تاپ lg

تعمیر لپ تاپ lg در واحد تعمیرات لپ تاپ انجام می گردد. این کارگاه مجهز به امکانات نوین جهت تعمیر انواع مدل های لپ تاپ ال جی می باشد. مهندسین و متخصصینی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند ، قادر به ترمیم و بازیابی تمامی مدل های لپ تاپ ال جی هستند.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ lg یکی از خدمات  این واحد می باشد . تمامی آن چه که شما از یک تعمیرکار لپ تاپ انتظار دارید با یک بار مراجعه به این بخش درخواهید یافت . آیا می خواهید ارتقا و تعویض کارت گرافیک به صورت حرفه ای انجام شود ؟ آیا به دنبال تعمیرگاه مجاز جهت تعمیرات لپ تاپ ال جی  هستید ؟ سرعت و دقت در تعمیرات برای شما اهمیت ویژه ای دارد ؟ جهت رسیدن به خواسته های خود می توانید خدمات ما را یک بار امتحان کنید. با یک بار مراجعه به این مرکز لپ تاپ خود را در صحت و سلامت کامل تحویل خواهید گرفت.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

 نمایندگی ال جی از جمله مراکز اصلی تعمیرو فروش محصولات کمپانی lg است. خدمات این مرکز به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد. مرکز تعمیرات lg درهر دو بخش تعمیر و فروش از متخصصین ارشد تعمیرات ال جی بهره گرفته است. نمایندگی lg در جهت پشتیبانی و حمایت از محصولات این کمپانی بزرگ فعالیت می نماید.

تعهد در قبال مشتری اصلی ترین نکته در ارائه ی خدمات بهتر می باشد.  کاربران همواره به دنبال مکانی مطمئن جهت خرید وتعمیر محصولات خود هستند. همچنین پس از خرید هر محصول مهم ترین دغدغه یافتن مکانی معتبر جهت تعمیرات lg می باشد.  از جمله مهم ترین خدمات نمایندگی ال جی، استخدام و تربیت متخصصین و کارشناسانی می باشد که تسلط و دانش لازم را در تعمیر انواع محصولات lgداشته و به قطعات سخت افزاری و همچنین  نرم افزار این محصولات آشنایی کافی دارند . در این بخش لازم می دانیم جهت آشنایی کاربران با واحدهای تعمیرات ال جی به ذکر واحدهای فعال در این مجموعه بپردازیم.

در صورت تمایل اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول lg را در سایر صفحات سایت پیگیری نمایید.

5/5 (1 امتیاز)