جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر میکروفن موبایل ال جی

تعمیر میکروفن موبایل ال جی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است که در پارت مجزای خویش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. اگر از کاربران عادی دستگاه های موبایل ال جی هستید بد نیست بدانید که میکروفن های موجود در این دستگاه در واقع وظیفه ارسال صوت را به داخل دستگاه موبایل بر عهده دارند. اگرچه میکروفن های بکاررفته در غالب گوشی های موبایل از نوع خازنی است. اما این قطعه در انواع مختلف کریستالی، خازنی و ذغالی تولید و عرضه شده است.

بد نیست بدانید که میکروفن در بین تعمیرکاران موبایل به کپسول دهنی نیز معروف است. در هر حال در صورتی که شما کاربران گرامی از دارندگان موبایل های ال جی هستید و در حال حاضر این بخش از دستگاه شما دچار اختلال و ناکارامدی گشته است می توانید با مراجعه به نمایندگی ال جی و حضور در پارت تعمیر میکروفن موبایل ال جی تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیر میکروفن موبایل ال جی LG

چه زمانی نیاز به تعمیر میکروفن موبایل ال جی داریم؟

پیدایش نیاز به تعمیر میکروفن ال جی با علائم متعددی شکل می گیرد که عبارتند از:

صدای ضبط شده ضعیف توسط میکروفن گوشی ال جی

ابتدایی ترین راهکار برای رفع مشکل ضعیف بودن صدای ضبط شده توسط میکروفن موبایل بررسی سوراخ میکروفن و پاکسازی آن است. گاهی ممکن است قرار گرفتن گوشی در مکان های آلوده سبب گرفتگی شیارهای میکروفن دستگاه شود. چنانچه این مشکل پس پاکسازی میکروفن نیز ادامه یابد، تعمیر میکروفن موبایل ال جی نیازی غیر قابل چشم پوشی خواهد بود. صدای ضبط شده ی ضعیف هر گوشی موبایل احتمال دارد با خرابی آی سی های صوت سیستم پدیدار شود.

قطع و وصل شدن مداوم میکروفن موبایل ال جی

اختلال در روند کاری میکروفن موبایل ال جی می تواند با عدم کارکرد آن و بروز مشکل قطع و وصل شدن میکروفن همراه باشد. در چنین شرایطی اقدامات مرتبط با تعمیر میکروفن موبایل ال جی امر مهمیست که باید در اسرع وقت برای بازیابی کارکرد گوشی شکل گیرد. البته در برخی مواقع تعمیر بی اثر بوده و سلف ها و خازن های موجود در مسیر میکروفن نیازمند فرآیند تعویض می گردند. نمایندگی نعمیر موبایل ال جی کلیه ی خازن ها و ارتباطات سوخته را با نمونه ی اصلی مشابه جایگزین کرده و فرآیند بازیابی موبایل های ال جی را در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر انجام می دهد.

  صدای ضبط شده ی خش دار و خرابی میکروفن موبایل ال جی

صدای ضبط شده ی خش دار در گوشی موبایل ال جی می تواند براساس اختلال نرم افزاری یا سخت افزاری پدید آید. در صورتی که این مشکل با بررسی عملکرد نرم افزاری سیستم گوشی از بین نرود، تعویض و یا تعمیر میکروفن ضروری می گردد. در این راستا مسیر ارتباط ها و اتصالات داخلی قطعات میکروفن نیز حائز اهمیت است.

عیب یابی صحیح در تعمیر میکروفن موبایل ال جی

یکی از مهم ترین پارامترهای موجود در تعمیرات موبایل، انجام صحیح روند عیب یابی است. انجام درست این بخش از فرآیند تعمیر سبب می گردد . اشکال ایجاد شده به درستی تشخیص داده شود و تعمیرکار به حوزه های نامرتبط ورود پیدا نکند. در ارتباط با عیب یابی صحیح در روند تعمیر میکروفن موبایل ال جی باید توجه داشت که این کار می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام شود. زیرا هم تعمیرات میکروفن و هم فرآیند عیب یابی، نیازمند تجهیزات و تخصص خاص خود است. در هر حال جهت تست میکروفن (یا همان کپسول دهنی) می توان از مولتی‌متر اهم استفاده کرد.

در این صورت باید از یک طرف، اهم نماش داده شده کم و از طرف دیگر اهم نمایش داده شده زیاد باشد. مقدار اهم نمایشی کپسول دهنی معمولاً بین ۵۰۰ اهم الی ۳ کیلو اهم است. در صورتیکه این میزان از ۵۰۰ اهم کمتر و یا از ۳ کیلو اهم بیشتر باشد، قطعه میکروفون خراب است. البته از تست دیود نیز می‌توان برای تست میکروفون استفاده کرد. در این حالت، مشابه تست دیود، مولتی‌متر را بر روی تست دیود قرار دهید. در این وضعیت از یک طرف باید نمایش عدد بر روی نمایشگر مولتی‌متر صورت پذیرد و از طرف دیگر نباید نمایش عدد داشته باشیم. یعنی از یک طرف هدایت کرده و از طرف دیگر هدایت نمی‌کند. همانگونه که ذکر شد انجام تعمیر میکروفن موبایل ال جی یک کار تخصصی است و می بایست صرفاً به دست تعمیرکاران این حوزه انجام پذیرد.

تعمیر میکروفن موبایل ال جی

خدمات تخصصی مرکز تعمیر میکروفن موبایل ال جی

  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر موبایل ال جی
  • تعویض بلندگو موبایل ال جی در مرکز تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع ایراد مشکلات میکروفون موبایل ال جی
  • رفع گرد و غبار و پاکسازی میکروفن موبایل ال جی
  • تست تنظیمات صدا جهت تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع مشکل هندزفری موبایل موبایل ال جی
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل ال جی
  • تست صدای اسپیکر موبایل ال جی
  • تعویض بلندگو موبایل در مرکز تعمیر میکروفن موبایل ال جی
  • رفع اشکالات ایجاد شده به دلیل ورود مایعات به میکروفن موبایل ال جی

نمایندگی ال جی و سایر واحدهای تعمیرات

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان زبده و مجرب به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه آموزش تعمیرات ال جی، فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد.

خدمات مرتبط با آموزش نیز در پارت های آموزش تعمیرات ال جی انجام می پذیرد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز از جمله تعمیر میکروفن موبایل ال جی با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از دستگاه ها نظیر اسپیلت و .. بصورت سرویس در محل ال جی انجام می پذیرد. سایر واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را دنبال نمایید.

اخبار مرکز تخصصی ال جیمقالات تخصصی مرکز ال جیسوالات متداول تعمیرات ال جیمحصولات مرکز تخصصی ال جی
امتیاز شما به این نوشته