جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی، سرویس های مرتبط با تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه عیب یابی و تعمیر انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در مرکز تعمیر مانیتور lg دستگاه خویش را تحویل داده و فرایند تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg خویش را پیگیری نمایند.

در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی ال جی وجود نداشته باشد، میتوان اشکالات پیش آمده در این دستگاه را، با استفاده از سرویس تعمیر در محل مانیتور ال جی مرتفع ساخت. با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر مانیتور ال جی، خود در محل مورد نظر مشتری حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت رفع و تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg

عیب یابی و تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg

همانگونه که می دانید نخستین گام در تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg شناسایی دقیق علت اشکال پیش آمده است. شناسایی دقیق و درست اشکال پیش آمده و منشا آن، سبب می گردد تا کارشناسان تعمیر از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری کرده و از روشهایی استفاده کنند که بالاترین میزان تأثیر را در تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg دارند. پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به یک مرکز تعمیر مانیتور، موارد ذکر شده در بخش زیر را بررسی نمایید.

نخست از روشن شدن یا نشدن چراغ مانیتور آگاه شوید. اگر چراغ روش نشود احتمالا اشکالی در منبع تغذیه ایجاد شده است. برای مثال ممکن است خازنها خراب شده باشند. اگر مانیتور صدای نابهنجاری شبیه به ویز ویز داشت یا خط خطی بود می توان احتمال داد که اشکالی در خازن بوجود آمده باشد. اگر مانیتور روشن شود ولی تصویر نداشته باشد می بایست از چراغ قوه استفاده کنید. چراغ قوه را روی صفحه بتابانید اگر تصویر نشان داده شد می تواند ایراد از نور پس زمینه مانیتور باشد.

اگر در مرحله فوق پیکسل سوخته مشاهده شد یک شی نوک تیز را با پارچه بپوشانید و سعی کنید کمی به پیکسل سوخته فشار بیاورید ولی سعی کنید خیلی فشار ندهید زیرا ممکن است به مانیتور صدمه ای برسد. اگر با این روش مشکل حل نشد می بایست به کارشناسی متخصص جهت تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg مراجعه نمایید.

تعمیر تخصصی مشکلات تصویر مانیتور lg

باید توجه داشت که آسیب دیدگی مانیتور ال جی به این معنا نیست که مانیتور دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. با وجود جدی بودن غالب اشکالات پیش آمده در مانیتور گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید. اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض مانیتور است.

در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است. تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. در بخش زیر با برخی دیگر از روشهای عیب یابی و تشخیص درست علت اشکال پیش آمده در دستگاه آشنا می شویم:

  • اگر مانیتور تصویر دارد ولی با مشکل مواجه است احتمالا ایرادی در AV وجود دارد. برای اینکار یک برد نو خریده و آنرا با برد آسیب دیده تعویض کنید. در صورت نیاز می توانید خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg را با حضور در مرکز تعمیرات ال جی دریافت نمایید.
  • اگر دکمه مانیتور شما از کارافتاده است آنرا با پاک کننده فلزی تمیز کرده و اتصالات شکسته را دوباره برقرار کنید. این احتمال نیز وجود دارد که کابل دچار اشکال شده باشد بنابراین کابل ها را نیز بررسی کنید.

در این مرحله از تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg اگر مانیتور روشن می شود اما تصویری ندارد دوشاخه مانیتور را از برق بکشید و هر کابلی که به مانیتور وصل می باشد را جدا کنید. اجزایی که به پانل نمایشگر متصل هستند را جدا کرده و وارد مرحله بعدی بشوید. سعی کنید محل قرار گیری Backlight را پیدا کنید. معمولاً این لامپ ها در پشت مانیتور قرار دارند. توصیه می شود تا زمانی که محل قرار گیری لامپ ها را پیدا نکرده اید اجزای الکتریکی را لمس نکنید زیرا ممکن است به شما شوک وارد شود. در صورتی که مهارت لازم را دارید یک مدل جایگزین برای آنها گرفته و و با لامپهای قدیمی عوض کنید.

تعمیرات مانیتور lg

تعمیرات مانیتور lg در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات مانیتور lg سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل lg استفاده کرد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور ال جی به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفتۀ این حوزه -که بالاترین سطح سازگاری با مانیتورهای lg را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه از جمله تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg گشته‌اند. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات مانیتور lg در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی نظیر خدمات مرتبط با تعمیر مشکلات تصویر مانیتور lg ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

مدیریت نمایندگی lg در ایران بر این نکته واقف است که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ راه است. متخصصان و کادر نمایندگی ال جی در ایران با این باور که خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد، همواره همگام با مشتریان خود اقدام به نصب و راه‌اندازی محصولات خریداری شده می‌نمایند و در هر زمان پاسخگوی مشتریان گرامی هستند.جهت آشنایی هر چه بیشتر با واحدهای تخصصی موجود در مرکز تعمیرات ال جی و خدمات تخصصی ارائه شده در هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)