جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، یکی از تخصصی ترین خدمات نمایندگی این شرکت بوده و در ارائه هرچه بهتر انجام شدن آن دقت ویژه ای صورت می گیرد. کارشناسان ماهری در نمایندگی ال جی، انجام مراحل ترمیم این محصول را بر عهده گرفته و در طول این فرآیند، از وسایل و ابزار بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی، متوقف شدن عملکرد خشک کن لباسشویی، خراب شدن شیربرقی ، مشکلات موتور لباسشویی ، به هم خوردن تنظیمات ماشین لباسشویی و… برخی از مشکلات رایج لباسشویی هستند. با توجه به اهمیت ماشین لباسشویی در بین لوازم خانگی و ساختار تولیدی نسبتا پیچیده آن، تصمیم گرفتیم نکات مهم در فرآیند تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شامل اقداماتی همچون ترمیم قطعات آسیب دیده، تعویض قطعات معیوب، رفع ارورها و مواردی از این دست می شود. گفتنی است برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان امکان تعمیر لباسشویی lg در محل نیز فراهم شده است. برای آشنایی با جزئیات بیشتری راجع به تعمیر لباسشویی ال جی و بایدها و نبایدهای این کار با ما همراه باشید. همچنین می توانید با تماس با شماره 54114-021 یا 62948-021، مشکلات ماشین لباسشویی ال جی خود را مطرح کنید. به این ترتیب کارشناسان می توانند شما را راهنمایی کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

با توجه به وزن بالای ماشین لباسشویی، بهتر است تعمیرات آن در منزل انجام شود. به این ترتیب، دستگاه جابجا نشده و در حین انتقال به مرکز تعمیرات، آسیب نمی بیند. برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در منزل، با نمایندگی LG تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت به آدرس شما آمده و ماشین را بررسی و عیب یابی می کنند. در گام بعدی، قطعه یا قطعات آسیب دیده و معیوب، ترمیم شده و یا تعویض می گردند. به این ترتیب مشکلات عملکردی ماشین لباسشویی برطرف شده و می توانید بدون ایراد از آن استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، عیب‌یابی و تعویض قطعات انواع لباسشویی ال جی به متقاضیان است. دارندگان لباسشویی‌های ال جی در صورت مشاهده هر گونه اشکال در عملکرد دستگاه خویش می‌توانند تنها با یک تماس کارشناسان تعمیر ما را در کنار خود داشته باشند. بلافاصله پس از تماس، کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در محل حاضر شده و اقدامات لازم جهت تعمیر را بر روی این دستگاه پیاده می‌سازند.

 تعمیر لباسشویی ال جی در تهران و کرج

کاربران لباسشویی‌های ال جی در هر کجای تهران و شهر کرج که ساکن هستند می‌توانند با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی تماس گرفته و ظرف مدت چند ساعت خدمات مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده برای شهر تهران و کرج شامل مناطق شمال تهران (ظفر، میرداماد، الهیه، زعفرانیه و ….)، شرق تهران (شامل نارمک، تهرانپارس، پیروزی و …)، غرب تهران (شامل ستارخان، آریاشهر، جنت آباد، شهران و …)، مرکز و جنوب تهران (شامل فاطمی، یوسف آباد، مطهری، ونک و …) و در شهر کرج شامل (عظیمیه، گوهردشت، شاهین ویلا و …) می‌گردد.

ساکنان تمامی این مناطق برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در تهران و کرج کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست حضور تعمیرکار لباسشویی را ثبت نمایند. ضمن آنکه در صورت امکان جابجایی دستگاه می‌توانند با توجه به آدرس‌های موجود در وبسایت، نزدیکترین شعبه به خود را انتخاب کرده و به آن مراجعه نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شهرستان ها

کاربران عزیزی که تمایل به دریافت خدمات از نمایندگی رسمی ال جی را دارند، اما به دلیل بعد مسافت قادر به این کار نیستند، می‌توانند از طریق همین وبسایت به صفحه نمایندگی ال جی در شهرستان ها مراجعه کرده و براساس شیوه‌نامه موجود در این وبسایت، جهت ارسال دستگاه اقدام نمایند. نمایندگی ال جی، لاین های متعددی برای ارائه خدمات به کاربران عزیز ساکن در شهرستان ها راه‌اندازی کرده است که از میان آنها می‌توان به لاین تعمیر لباسشویی ال جی در شهرستان ها اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات این لاین ها، می‌بایست دستگاه معیوب براساس دستورالعمل درج شده در وبسایت به این نمایندگی ارسال گردد. در صورت وجود هر گونه ابهام در رابطه با خدمات تعمیر لباسشویی ال جی در شهرستان ها کافی است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان تماس گرفته و اطلاعات لازم کسب گردد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی

سرویس لباسشویی ال جی

یکی از خدماتی که تیم تعمیرات لباسشویی ال جی به متقاضیان ارائه می دهند، بررسی و سرویس این دستگاه است. منظور از سرویس لباسشویی ال جی، انجام اقداماتی همچون بررسی اجزا، تمیز کردن بخش های مختلف و مواردی از این دست است. این کار کمک می کند که مشکلات احتمالی دستگاه شناسایی شده و در زمان مناسب، برطرف گردند. بنابراین اگر مدت زیادی است که لباسشویی خود را سرویس نکرده اید، کافی است برای این منظور با نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی

 مراحل تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

  • تماس با نمایندگی ال جی

جهت تعمیر لباسشویی ال جی، پیش از هر کاری با نمایندگی LG تماس بگیرید. با این کار در جریان نحوه دریافت خدمات قرارمی گیرید.

  • ثبت درخواست تعمیرات

پس از برقراری تماس با مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی، درخواست خود را ثبت کنید.

  • اعزام تیم تعمیرات لباسشویی در محل

در مرحله سوم، همکاران ما با شما تماس گرفته و آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز را دریافت می کنند. تیم تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل، در اولین فرصت به آدرس شما اعزام می شود.

  • عیب یابی ماشین لباسشویی

عملیات عیب یابی لباسشویی توسط تکنسین های مجرب نمایندگی مجاز ال جی انجام می شود.

  • تعمیر و تعویض قطعات

قطعات آسیب دیده، بسته به شدت آسیب دیدگی، ترمیم شده و یا تعویض می گردند.

  • تست و تحویل دستگاه

در نهایت پس از پایان عملیات تعمیر لباسشویی ال جی، دستگاه تست شده و بدون ایراد، به شما تحویل داده می شود.

خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی LG

خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. ازمیان این تعمیرات می‌توان به مواردی چون تعویض پمپ تخلیه، تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی، تعویض المنت هیتر لباسشویی، تعویض واشر درب ماشین لباسشویی، تعمیر مشکل حرکت نکردن ماشین بعد از کشیدن دکمه تایمر، تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با وجود روشن بودن چراغ، تعمیر مشکل درست کار نکردن لباسشویی، تعمیر مشکل وارد شدن آب به ماشین با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی، تعمیر مشکل آبگیری های مکرر و … اشاره کرد.

تعمیر پمپ لباسشویی ال جی

یکی از مراحل تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر پمپ است. علامت اصلی خرابی پمپ ماشین لباسشویی این است که دستگاه آب را به درستی تخلیه نمی کند. البته در بیشتر موارد، امکان تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی و دیگر برندها وجود نداشته و نیاز به تعویض این قطعه است. با این حال همکاران ما در نمایندگی ال جی مرکز سخت افزار ایران، تلاش می کنند که تا حد امکان، پمپ را ترمیم کنند. اما اگر نیاز به تعویض این قطعه باشد، پمپ جدید حتما اورجینال است تا بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی

برد قطعه مهمی در هر سیستم دیجیتال است که در صورت خرابی کلیه برنامه های تنظیم شده ی دستگاه را مختل می سازد. از کارافتادگی پنل جلویی ماشین لباسشویی و یا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار از علائم اصلی وجود اختلالات ساختاری در بخش برد این دستگاه است.

خاطرنشان می نماییم که کلیه مراحل مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در نمایندگی رسمی ال جی بر اساس پارامترهای استاندارد و اصولی انجام می شوند. این نمایندگی با به کارگیری دانش به روز تعمیرکاران ماهر خود و استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته در فرآیند تعویض قطعات معیوب لباسشویی های ال جی، تمامی اختلالات ساختاری لباسشویی های سامسونگ را در سطح کیفی بالایی تعمیر می کند.

تعمیر سوئیچ درب لباسشویی ال جی

میکروسوئیچ یا سوئیچ درب، یکی از اجزای مهم و حیاتی لباسشویی می باشد که جنبه امنیتی داشته و باز و بسته بودن درب را کنترل می کند. خرابی میکروسوئیچ ممکن است مانع از بسته شدن درب شده و روند کاری دستگاه را به طور کامل مختل کند. برای تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی ال جی، باید درب دستگاه باز شده، لاستیک آن جدا شود و سپس فنر بیرونی دور درب آزاد گردد. اگر فرسودگی در این بخش از لباسشویی در حدی باشد که غیر قابل تعمیر گردد، کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آن را با نمونه سازگار با مدل لباسشویی مورد نظر تعویض می نمایند تا سیستم کاری ماشین لباسشویی بازیابی شود.

ریست ماشین لباسشویی ال جی

ال جی برند مطرحی در تولید انواع محصولات لوازم خانگیست که با سال ها سابقه رضایت کاربران زیادی را به دست آورده است. لباسشویی های این برند نیز در انواع و اقسام مختلف با قابلیت های کاربردی و ظاهری مدرن روانه بازار می شوند. یکی از قابلیت های ماشین های لباسشویی که به رفع بسیاری از مشکلات آن ها کمک می کند، قابلیت ریست کردن است. گاهی در اثر ولتاژ نامناسب، بار لباس بیش از حد یا قطع و وصل شدن برق، ماشین لباسشویی از ادامه کار باز مانده و متوقف می شود. در این صورت ریست کردن لباسشویی ال جی می تواند راه حل ساده ای برای برطرف سازی مشکل باشد.

لازم به ذکراست که این روش در صورتی کاربردی خواهد بود که ایراد دستگاه ناشی از آسیب دیدگی ساختار قطعات آن نباشد. بعضی از مدل های لباسشویی دکمه ریست دارند. در چنین حالتی به راحتی می توانید با فشردن دکمه مورد نظر دستگاه را ریست نمایید. در صورت تداوم اختلالات ماشین لباسشویی پس از انجام فرآیند ریست، مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر امری حیاتیست. نمایندگی لباسشویی ال جی همواره آماده خدمت رسانی جهت بازیابی کارکرد ماشین های لباسشویی ال جی به بهترین شیوه ممکن است.

رفع صدای ماشین لباسشویی ال جی

بروز صداهای ناهنجار و بسیار بلند لباسشویی در هنگام کار یکی مشکلات رایج و آزار دهنده ای است که گاهی غیرقابل تحمل می شود. عوامل بسیاری از جمله نصب نادرست دستگاه، خرابی موتور، از کار افتادن فنرها، شکستن وزنه های تعادل، نفوذ آب به داخل بلبرینگ، خرابی مجموعه دیگ و اجزای آن و … در بروز این مشکل دخالت دارند. برای رفع صدای لباسشویی ال جی و نیز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی باید تمامی این قسمت های ذکر شده بررسی شوند. توجه با شکل گیری ریزبینانه مراحل عیب یابی از ویژگی های بارز نمایندگی مجاز ال جی می باشد که موجب ترمیم و بازیابی انواع لباسشویی های جدید و قدیم این برند می گردد.

تعمیر شیر برقی لباسشویی ال جی

شیر برقی لباسشویی ال جی یکی از قطعات اصلی تعبیه شده در ماشین های لباسشویی lg است که وظیفه کنترل میزان آب ورودی به ماشین را در حین فعالیت آن و شکل گیری فرآیند شستشو بر عهده دارد. خرابی این قطعه با نشتی آب از قسمت پشتی و زیرین لباسشویی نمایان می شود. عموما نشتی آب بر اثر ناکارآمدی شیر برقی لباسشویی به هنگام آبگیری لباس ها پدید می آید. در این راستا نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی با به کارگیری تخصص و مهارت ویژه تکنسین های خود به یاری کاربران شتافته و کلیه اختلالات مرتبط با این شیر را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد.

تعمیر موتور لباسشویی ال جی

یکی از شایع‌ترین اشکالات مشاهده شده در ماشین‌های لباسشویی امروزی، خرابی موتور است. در صورت خرابی موتور، سایر قطعات ماشین لباسشویی نیز از کار افتاده و ماشین به دستگاهی بلااستفاده تبدیل می‌گردد. بروز اشکال و خرابی در موتور لباسشویی معمولاً با صدایی مثل وزوز همراه است. این صدا هنگامی شنیده می‌شود که موتور شروع به کار می‌کند. تشخیص این مسئله که تعمیر موتور ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است یا خیر؛ نیاز به بررسی عملکرد دستگاه و قطعات مرتبط با موتور دارد.

نچرخیدن ماشین و شسته نشدن لباس‌ها، خشک نشدن لباس‌ها و نیز بروز اشکال در هر چرخه شستشو از جمله نشانه‌هایی هستند که با مشاهده آن ها می‌توان احتمال داد که موتور ماشین دچار خرابی شده است. کارشناسان نمایندگی تعمیر موتور لباسشویی ال جی با اعمال مراحل ریزبینانه عیب یابی، تمامی عیوب مرتبط با موتور لباسشویی ال جی را شناسایی کرده و فرآیند تعمیر و یا تعویض این قطعه را براساس پارامترهای استاندارد انجام خواهند داد.

تعمیر دیگ ماشین لباسشویی ال جی

دیگ ماشین لباسشویی اغلب به دلیل شستوشوی بی شاز حد لباس خراب می شود. بنابراین توصیه اکید می کنیم که مطابق با وزن استاندارد دستگاه لباس بشویید. ضمن اینکه از شستن، پتوها و پرده های بزرگ در لباسشویی ال جی خودداری کنید. اما اگر به هر دلیل با ایرادی مثل نچرخیدن دیگ، جدا شدن آن از بدنه و … مواجه شدید، تنها راه چاره تعمیر یا حتی تعویض این قطعه است. تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دیگ را شناسایی کرده و بهترین راه حل را پیشنهاد دهند.

سوالات کاربران ماشین لباسشویی LG

چگونه ماشین لباسشویی را رسوب زدایی کنیم؟

رسوب زدایی ماشین لباسشویی یک اقدام ضروری است که کمک میکند عملکرد دستگاه بهتر شود. این کار باید پس از گذشت مدتی از کار ماشین انجام شود تا آلودگی ها و رسوب ها پاک شوند. برای رسوب زدایی لباسشویی، باید اول محفظه پودر را کاملا جرمگیری کنید. سپس باید لاستیک دور درب به خوبی تمیز شود، چون آلودگی این بخش از بقیه بخش ها بیشتر است. در مرحله بعدی، دیگ و فضای داخلی با استفاده از مواد خاصی ضد عفونی می شوند تا آلودگی های موجود برطرف شوند.

دلیل وارد نشدن آب به داخل لباسشویی چیست؟

وارد نشدن آب به لباسشویی، یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. به این معنی که آب مورد نیاز برای شستشو وارد دستگاه نشده و طبیعتا چرخه شستشو مختل می گردد. خرابی شیربرقی، از کار افتادن میکروسویچ درب، عملکرد نادرست برد الکترونیک یا تایمر، پیچ خوردگی شلنگ ورودی، انسداد ورودی و فیلتر تصفیه، از جمله دلایل وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی هستند. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و دیگر برندها در این شرایط، باید قطعات ذکر شده، تعمیر یا تعویض شوند.

لرزش و صدای زیاد لباسشویی چه دلایلی دارد؟

اگر ماشین لباسشویی لرزش و صدای زیادی هنگام کار دارد، مسئله مربوط به بلبرینگ و قطعات آن است. البته فرسودگی یا شل شدن پایه های کابین فرسوده هم در بروز این مشکل بی تاثیر نیست. ضعیف شدن کمک فنرها، فرسودگی تسمه و بالا بودن حجم لباسها هم دلایل دیگر لرزش ماشین های لباسشویی هستند که باید مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شوند. برای تعمیر لباسشویی lg در این شرایط، بلبرینگ، موتور، تسمه و پایه های کابین بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض می شوند. البته تراز کردن لباسشویی هم تاثیر زیادی در رفع صدا و لرزش این دستگاه دارد. بنابراین پیش از عیب یابی دقیق دستگاه توسط یک تعمیرکار مجرب، هیچ اقدامی انجام ندهید.

چطور لاستیک درب ماشین لباسشویی ال جی را تمیز کنیم؟

در قسمت جلویی و مماس با درب ماشین لباسشویی ها یک لاستیک تعبیه شده که اجازه نمی دهد آب در حین شستشو از دستگاه بیرون بریزد. این لاستیک پس از مدتی آلوده می شود و حتی ممکن است کپک بزند. پس از پایان کار ماشین لباسشویی، درب را باز بگذارید و لاستیک را با یک دستمال یا اسفنج، خشک و تمیز کنید. مخلوط ۵۰%  آب با ۵۰% مایع سفید کننده هم ماده مناسبی برای تمیز کردن لاستیک است. پس از خشک شدن لاستیک دور درب، مجددا آن را نصب کنید. کارشناسان تعمیرات لباسشویی ال جی به کاربران این دستگاه توصیه می کنند که لاستیک دور درب آن را به صورت منظم تمیز کنند تا دیرتر فاسد شود و نیاز به تعویض داشته باشد.

چطور باید فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟

یکی از اقداماتی که تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی برای برطرف کردن ایرادات این دستگاه انجام می دهند، تمیز کردن فیلترهاست. این کار مشکلاتی همچون تمیز نشدن لباسها را برطرف می کند و باید هر چند وقت یک بار انجام شود. محفظه فیلتر لباسشویی معمولا پایین دستگاه قرار دارد و جزء آلوده ترین بخش های این دستگاه محسوب می شود. برای تمیز کردن فیلترها، این قطعات از ماشین خارج می شوند و با مسواک و شوینده به خوبی شستشو داده می شوند. البته گاهی آلودگی این بخش به اندازه ای است که با این روش تمیز نمی شود. در این صورت بهتر است فیلترها را با آب و شوینده شستشو داده و یا آنها را تعویض کرد.

آیا پس از زدن دکمه تایمر، چراغ روشن نمی‌شود و ماشین هیچ گونه کاری انجام نمی‌دهد؟

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این حالت، نیاز به بررسی و تعمیر مواردی چون: جریان برق، کابل های رابط، کلید قطع و وصل و میکرو سویچ می باشد. لازم به ذکر است که با تعویض این قسمت ها نیز می توان مشکل را برطرف کرد.

آیا ماشین لباسشویی برق دارد و چراغ روشن می شود اما هیچ عملکردی ندارد؟

در صورت بروز چنین مشکلی، باید مشکل در موتور دستگاه بررسی شود. در برخی از موارد، نیاز به تعویض موتور است که در هر صورت، دستگاه باید توسط افراد متخصص بررسی شود.

آیا ماشین لباسشویی آبگیری را به صورت کامل انجام می دهد در حالی که موتور شستشو کار نمی کند؟

در این حالت، یا هیدرواستات خراب است و یا سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر قطع است. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این شرایط، نیاز به بررسی و تعویض این سیم و نیز تعمیر هیدرو استات می باشد.

آیا بعد از پایان آبگیری،موتور دستگاه چند لحظه به کار افتاده و سپس از کار می‌افتد؟

اگر چنین است، نیاز به بررسی و تعمیر یا حتی تعویض رله اورلود و موتور ماشین لباسشویی می باشد. همچنین، با تعدیل بار ماشین می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

آیا ماشین لباسشویی دارای نشت آب است؟

نشت آب در ماشین لباسشویی، معمولا به دلیل سوراخ شدن لاستیک دور در اتفاق می افتد. البته سوراخ شدن مخزن نیز به عنوان دلیل دیگری برای بروز این اتفاق در نظر گرفته می شود. خرابی کاسه مخزن نیز خود را به صورت نشت آب از زیر یاتاقان نشان می دهد.

آیا ماشین لباسشویی در حین آب کشی با لرزش شدید همراه است؟

این مشکل، شکایت بسیاری از کاربران است. برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این حالت، باید مشکل خرابی تایمر را برطرف کرد. تعویض صفحه پلاتین ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

آیا ماشین لباسشویی کلیه کارها را انجام می‌دهد اما دور تند نداشته و آب کشی نمی‌کند؟

در این حالت، کارشناسان ما در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، سلامت خازن را بررسی می نمایند. قطعی سیم رابط خازن به موتور نیز مورد دیگری است که باید چک شود. باید به سوختن سیم پیچ دور تند دستگاه نیز توجه کرده و آن را تجدید نمود.

آیا مشکل ماشین لباسشویی این است که فقط آب می گیرد و عملیات بعدی آن متوقف می شود؟

خرابی هیدرو استات در بروز این مشکل نیز نقش اصلی را ایفا می کند. با این توضیح که: پلاتین های مربوط به تغذیه موتور تایمر در هیدرواستات وصل نمی شود. با تعمیر و یا تعویض این قطعه، عملکرد ماشین لباسشویی به حالت عادی باز می گردد.

آیا با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی، در صورت باز کردن شیر تغذیه، آب وارد مخزن می شود؟

اگر با این مساله مواجه شدید، جالب است بدانید که ممکن است شیر الکتریکی در قسمت مکانیکی خراب باشد. همچنین مورد دیگری که در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این حالت به آن توجه می شود، فرسوده شدن شیر است که باید مورد نظر داشته باشید.

خطاهای ماشین لباسشویی LG

گاهی ممکن است با ارورهای لباسشویی مواجه شوید، که برخی نشان دهنده مشکل سخت افزاری و برخی نشان از ایرادی در اجرای برنامه های شستوشو هستند.

ارور IE لباسشویی ال جی

هنگامی که خطای IE در ماشین لباسشویی ال جی بروز می دهد، مشکل لباسشویی میتواند از آب ورودی و اتصالات آن و یا فشار آب ورودی لباسشویی ، فیلتر شیر برق ، برد لباسشویی ال جی و یا سیم کشی ماشین لباسشویی باشد. در زمان رخ داد این ارور این موارد را بررسی نموده و در جهت رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهید

ارور OE لباسشویی ال جی

کد خطا یا ارور OE در لباسشویی ال جی ممکن است به دلیل اختلالات متعددی باشد، مانند: فیلتر پمپ تخلیه ، شلنگ رابط به درام ، برد لباسشویی ال جی و ارتفاع شلنگ تخلیه لباسشویی که باید کمتر از یک متر ارتفاع داشته باشد. زمان بروز ارور OE در لباسشویی ال جی موارد ذکر شده را بررسی کرده، در صورت نیاز به مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی مراجعه نمایید.

ارور CE در لباسشویی ال جی

ارور CE یا Current Error نشان میدهد که جریان بیش از حدی به مدار الکتریکی موتور وارد شده است. برای رفع این ارور لازم است چند ثانیه (10 ثانیه) دستگاه را از برق بکشید و دوباره متصل کنید. اگر مشکل برطرف نشد لازم است تا تکنیسین تعمیر لباسشویی ال جی دستگاه را بررسی نماید

ارور CD در لباسشویی ال جی

یک پیغام خطا نیست ، یک پیام عمومی مبنی بر اتمام چرخه خشک کردن می باشد. در واقع به معنای «خنک کردن» است. بعد از اتمام دور خشک کن لباسشویی ال جی، خنک کردن به صورت اتوماتیک تنظیم شده تا در صورتی که لباس ها از دستگاه خارج نشدند، تا پس از 4 ساعت چروک نشوند.

تعمیر لباسشویی ال جی در محل

سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در محل، توسط تکنسین های مجرب نمایندگی ال جی، در منزل کاربر انجام می شود. به این ترتیب دیگر لازم نیست ماشین لباسشویی را به مرکز تعمیرات منتقل کنید. تعمیرکار به آدرس شما آمده و ضمن عیب یابی دقیق، اقدامات لازم برای رفع مشکلات ماشین را انجام می دهد. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در منزل، می توانید با نمایندگی lg تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از انجام دادن هماهنگی های لازم، تیم تعمیرات را به منزل شما اعزام می کنند.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

واحد تعمیر لوازم خانگی ال جی، ارائه دهنده خدمات ترمیم و رفع نقایص کلیه این دستگاه ها می باشد. وسایلی همچون: یخچال، ماشین لباسشویی، اسپلیت، کولر گازی، مایکروویو و … در این واحد به صورت تخصصی بررسی و تعمیر می شوند. لازم به ذکر است که به دلیل ظرافت دستگاه های نام برده شده، تعمیرات آنها توسط افراد دارای تخصص و مهارت انجام می گردد. همچنین، در این واحد، شاهد وجود آرشیوی بی نظیر از جدید ترین تجهیزات و دستگاه های تعمیراتی روز دنیا هستیم. در واحد مذکور، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیز به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

نظرات مشتریان نمایندگی ال جی در مورد خدمات ماشین لباسشویی در این مجموعه

مشتریان نمایندگی ال جی
من با مشکل عدم آبگیری ماشین لباسشویی خود به نمایندگی ال جی مراجعه کردم و تکنسین در کمترین زمان مشکل را حل کرد.
مشتریان ال جی سرویس
کیفیت قطعات تعویض شده عالی بود. ماشین لباسشویی من بدون هیچ مشکلی بهتر از قبل کار میکنه.
مشتریان ال جی سرویس
خوشبختانه تکنسین کاملاً به کار مسلط بود و به راحتی مشکل لباسشویی ال جی من و پیدا کرد. همچنین تعمیرات و با دقت بالا انجا داد و الان دستگاه به خوبی کار می کنه.
مشتریان نمایندگی ال جی
مشتریان ال جی سرویس
مشتریان ال جی سرویس

تعمیرات ال جی

بررسی و رفع خطاهای کارکردی انواع لوازم الکترونیک، در حوزه فعالیت های تعمیرات ال جی جای می گیرد. در این فرآیند که انواع تولیدات کمپانی ال جی را در بر می گیرد، از پیشرفته ترین روش ها و ابزارآلات موجود در دنیا استفاده می شود. همچنین، مهندسین ارشد تعمیرات، بر کلیه مراحل نظارت کامل داشته و از بروز هرگونه خطا جلوگیری می نمایند. برای برخورداری از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات ال جی، می توانید به نمایندگی این شرکت مراجعه کرده و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی ضمن عرضه محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش آنها را نیز به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، با عمل به اصول مشتری مداری، توانسته است اعتماد کاربران را در طول سالها فعالیت خود جلب کند. همکاران ما در این نماندگی، وظایف خود را با تعهد و مهارتی مثال زدنی انجام داده و تمام تلاش خود را می کنند تا خدمات ارائه شده، در بالاترین سطح کیفی قرار داشته باشد. در نمایندگی lg همچنین ترمیم و تعمیر محصولات این شرکت نیز انجام می گردد.

4.7/5 (31 امتیاز)

3 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سیمین دادگر

    سلام وقتتون بخیر، ماشین لباسشویی من یک ماهی میشه که اصلا درست تمیز نمیکنه لباس هارو، یه سرچی کردم نوشته بود به مشکل از دیگ ماشین لباسشوییه. خواستم بدونم چطور میشه تعمیرش کرد؟ اصلا میشه؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز،
      مشکل تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی به دلایل استفاده نادرست از مواد شوینده، حجم بالای لباس ها و زمان کم برای فرایند شستشو،یا کثیف بودن محفظه جاپودری . سایر بخش های دستگاه رخ می دهد.
      در ابتدا مطمئن شوید برنامه به درستی انتخاب شده و محفظه پودر و لگن لباسشویی تمیز باشد. اگر مشکل حل نشد، باید دستگاه توسط تکنسین بررسی شود. به این منظور با شماره های ما تماس بگیرید، کارشناسان شما را راهنمایی خواهند کرد.

      پاسخ
  • مهدی رحیمی

    خدماتون خیلی عالی هستن من از شما استفاده کردم خیلی خوب لباسشویی منو تعمیر کردید خیلی ممنونم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید