جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی

تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات لپ تاپ ال جی سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی

تعویض و تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی

تعویض مادربرد لپ تاپ ال جی زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بازسازی و تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی به کلی وجود نداشته باشد. در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی، مبنی بر عدم امکان تعمیر و بهسازی این قطعه، شما می‌توانید با حضور در نمایندگی فروش مادربرد نسبت به خرید و تهیه‌ی مادربرد مورد نظر اقدام نمایید.

در نمایندگی ال جی، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد ال جی فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد ال جی، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

کلیه خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی با حضور در پارت تعمیرات لپ تاپ ال جی قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در این مرکز، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، مشمول گارانتی و ضمانت است.

جایگاه مادربرد در کیفیت عملکرد لپ تاپ

قطعه‌ی مادربرد، عنصری حیاتی در کیفیت عملکرد دستگاه‌های لپ تاپ می‌باشد که در صورت افت عملکرد و بروز خرابی در آن، کاهش و افت بازدهی دامن‌گیر تمامی سیستم خواهد گردید. قابلیت‌ها و امکانات موجود در یک لپ تاپ و پتانسیل‌های آن برای ارتقاء در آینده، همگی به انتخاب مادربرد بستگی دارد. برای نمونه وجود قابلیت‌هایی نظیر پورت‌ها، کارت‌ها و نیز کنترل‌های RAID  بر روی مادربرد یک لپ تاپ سبب پیشرفت آن دستگاه می‌گردد و به ما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نصب امکانات جانبیِ دیگر عملکرد سیستم را ارتقاء بخشیم.

بدین‌ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که مادربرد، عنصری حیاتی در تعیین میزان کیفیت کارکرد یک لپ تاپ بوده و انتخاب آن از جمله تصمیمات مهمی است که دامنه آن گریبان‌گیر تجهیزات سخت‌افزاری دیگر را نیز خواهد گرفت. از این‌رو بروز خرابی و نقص در این قطعه سبب افت عملکرد تمامی دستگاه می‌گردد و می‌بایست بلافاصله تعویض گردد. در صورتی که دارنده یکی از لپ تاپ های ال جی هستید و مادربرد این دستگاه در حال حاضر دچار اشکال گشته است می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ال جی ایرادات پیش آمده در آن را مرتفع سازید.

کلیه خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی با حضور در پارت تعمیرات لپ تاپ ال جی قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در این مرکز، بسته به نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، مشمول گارانتی و ضمانت است.

خدمات واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی

  • تعمیر کارت‌های صدا در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی
  • تعمیر کارت تی‌وی
  • رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  • رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  • ترمیم نواقص ایجاد شده به ال جییل قطعی مدار در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی
  • تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  • تعویض و ترمیم اسلاتهای RAM و گرافیک
  • تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ
  • تعمیرات مادربرد لپ تاپ ال جی (شامل تعویض چیپ جنوبی، شمالی و آپدیت بایوس)
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم در مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در صورت تشخیص کارشناسان مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی مبنی بر امکان تعمیر و بازسازی مادربرد و رفع اختلالات ایجاد شده در آن، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های موردنیاز به واحد تعمیر مادربرد لپ تاپ ال جی ارسال می‌گردد. کارشناسان زبده و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل بهره‌مندی از آرشیوی جامع از تجهیزات و قطعات جانبی، می‌توانند مادربرد ال جی را به بهترین نحو ممکن تعمیر کرده و سطح کیفی آن را به همان سطح کیفی نخستین و کارخانه‌ای ارتقاء دهند.

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند. 

دیگر واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

امتیاز شما به این نوشته