جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر سینمای خانگی ال جی

با خرید یکی از سینماهای خانگی ال جی، دیگر همه چیز برای خلق نهایت سرگرمی در منزل مهیا است. تصاویر به نمایش درآمده توسط سینمای خانگی ال جی برخوردار از نهایت کیفیت است و صدای آن واجد بالاترین وضوح است. سیستم‌ سینما خانگی های ال جی با تکیه بر تکنولوژی های صوتی و تصویری و بهره بردن از فضای خانه، تجربه‌ای استثنایی از نمایش فیلم‌ها برای کاربران و اهالی خانه به ارمغان می‌آورد. البته با خرید این محصول نباید انتظار عملکردی بی‌نقص در طی سالیان متمادی داشت.

چه این محصول نیز یک ابزار الکتریکی است -و با وجود آنکه برخوردار از بالاترین سطح کیفی ساخت در قطعات خود است، امکان بروز اشکال و خرابی در آن وجود دارد. در صورت خرابی این دستگاه، آنچه مهم خواهد بود مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد در حوزه تعمیر سینمای خانگی ال جی است. عدم توجه به این موضوع و مراجعه به مراکز غیرمجاز نه تنها تعمیر سینمای خانگی ال جی را با مشکل مواجه خواهد ساخت بلکه خرابی‌های پیش آمده در آن را دو چندان خواهد کرد.

تعمیر سینمای خانگی ال جی در محل و منزل

تعمیر سینمای خانگی ال جی در منزل

خدمات مرتبط با تعمیر سینمای خانگی ال جی، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به تعمیرگاه مرکزی LG و تحویل دستگاه معیوب به کارشناسان تعمیر سینمای خانگی LG است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر سینمای خانگی LG» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

تعمیر سینمای خانگی ال جی در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل سینمای خانگی آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند.

تعمیرات سینمای خانگی ال جی

خدمات نمایندگی تعمیر سینمای خانگی ال جی

سینمای خانگی ال جی یکی از تولیدات باکیفیت این کمپانی است که عموماً به دلیل برخورداری از برخی ویژگی‌ها نظیر ابعاد مناسب، نصب آسان و راحت، کیفیت بالا، مصرف انرژی پایین و پیکسل بالا انتخاب نخست بسیاری از کاربران است. مرکز تعمیرات سینمای خانگی ال جی با خلق فضایی تخصصی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده و در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

کاربرانی گرامیِ هریک از سینماهای خانگی ال جی به خاطر داشته باشند، که با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیر سینمای خانگی ال جی در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانند دستگاه معیوب خویش را تعمیر نمایند. تعهد به اجرای استانداردهای جهانی و التزام به پیاده سازی ضوابط فنی و علمی در حین تعمیر سینمای خانگی ال جی سبب گشته است تا دستگاه های تعمیر شده در این مرکز، مجدداً کیفیت اولیه خویش را بازیابد و امکان بازگشت عیوب آن پس از اتمام مراحل تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد.

تعمیر سینمای خانگی lg

رفع مشکل قطع شدن صدا در سینما خانگی ال جی

یکی دیگر از مشکلات متداول سینما خانگی های ال جی قطعی صدا به ویژه در بلندگوهای پشتی سیستم می باشد. در بیشتر مواقع این موضوع تنها در اثر تنظیم ناخواسته ای برای دستگاه به وجود می آید که کاربر از آن مطلع نیست و مسلما تنها با تنظیمی دوباره مشکل رفع خواهد شد. اما در سایر موارد، قطع شدن صدا سینما خانگی نشان دهنده خرابی بلندگوها یا آسیب دیدگی کابل ها و اتصالات کلی سیستم است که نیازمند وارسی دقیق دستگاه توسط تعمیرکاران این حوزه می باشد. نمایندگی تعمیر سینما خانگی ال جی طی شکل گیری مراحل تخصصی عیب یابی چنین تداخلاتی را در مدت زمان کوتاهی برطرف می نماید.

رفع مشکل خوانده نشدن دی وی دی در سینما خانگی ال جی

یکی از مشکلات رایجی که در سینما خانگی ال جی رخ می دهد، خوانده نشدن دی وی دی توسط پلیر موجود در این تجهیزات است. در چنین شرایطی، پس از قرار دادن دیسک در دستگاه، پلیر آن را شناسایی نکرده و کاربر قادر به مشاهده ی محتوای دیسک نخواهد بود. عموما این مشکل ناشی از خرابی اپتیکال بلاک تعبیه شده در سیستم است که در نتیجه آن، اطلاعات دیسک پردازش نمی شود. در اکثر مواقع گرد و غبار عامل اصلی از کار افتادگی این بخش از دستگاه می باشد.

پیشنهاد می شود جهت رفع مشکل عدم  خوانش دی وی دی در سینمای خانگی  به آرامی با دستمال بدون پرزی اپتیکال بلاک را تمیز کنید. لازم به ذکر است که در صورت تداوم مشکل، ضرورت تعویض این بخش از سینما خانگی ال جی پدید می آید. نمایندگی تعمیر سینما خانگی ال جی تعویض اپتیکال بلاک را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهد.

سرویس‌های تخصصی تعمیر سینمای خانگی ال جی

  • عیب یابی دقیق سینمای خانگی ال جی
  • رفع اشکالات روی مدارد دی وی دی پلیر
  • برنامه ریزی آی سی های برد Programing
  • رفع اشکالات مدار و مسیریابی برد دی وی دی پلیر
  • تعویض ic ها و قطعات chip روی مدار با سشوار صنعتی، هوای گرم و دستگاه BGA Machine
  • رفع اشکالات کیفیت آمپلی فایر
  • بررسی و تعمیر عیوب نصب دستگاه دی وی دی پلیر
  • انجام اقدامات لازم جهت افزایش توانمندی سینمای خانگی ال جی
  • بررسی و ست کردن باندهای سینمای خانگی برای کیفیت صدای دالبی
  • تعمیرات برد DVD Player توسط کارشناسان تعمیر سینمای خانگی ال جی

آیا می دانید: سینمای خانگی بخریم یا ساندبار؟

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می ‌پردازد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی ارائه شده در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات تعمیری است که به هر شکل با یکی از محصولات ال جی مرتبط باشد، به عبارت دیگر کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی، ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیر محصولات ال جی نظیر مانیتور، کولرگازی، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل ال جی هستند. خدمات تعمیرِ تمامیِ دستگاه‌های مذکور به دست کارشناسان زبدۀ این کار و با با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی در زمینه تعمیر هر محصول انجام می‌پذیرد.

کارشناسان ما در بخش‌ها و پارت‌های تخصصی متعدد و با استفاده از ابزار تخصصی تعمیر در حال کار بر روی هر یک از دستگاه‌های ال جی هستند تا پس از عیب‌یابی صحیح هر دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت ترمیم و ریکاوری آن را انجام دهند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی شده است.

تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جی /تعمیر تلویزیون ال جی / تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون سونی / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک 

5/5 (3 امتیاز)

15 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • حسینی

    سلام دستگاه LH_780HTS زمان روشن شدت فقط سه ثانیه صدا’داره.

    پاسخ
    • مدیر

      نیاز هست توسط تکنسین بررسی بشه، لطفا با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  • حسینب

    سلام دستگاه سینما خانواده هر وقت روشن بکنیم فقط برای سه ثانیه صدا داردو بعدا قطع میشه مدل دستگاهLH-780HTS لطفا راهنمایی فرمایید.ممنون

    پاسخ
  • پرهام

    سلام خسته نباشید ما یک سینما خانگی بلوری ال جی داریم مدل LH-975XBH موقعی که روشن میکنیم ارور please wait میده و هیچ یک از دکمه های روی دستگاه کار نمی کنه میخواستم ببینم تعمیر میشه یا خیر و مشکلش چیه؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام دوست عزیز، یکی از دلایل اصل ارور please wait در دستگاه سینما خانگی خرابی مین برد است. کاربر گرامی، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره های سایت تماس گرفته همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

      پاسخ
  • پویا

    تعمیر فقط لوازم خانگی در محل انجام میشه؟؟

    پاسخ
    • مدیر

      سلام. کاربر گرامی اگه مشکل سینما خانگی شما در محل رفع بشه تکنسین ها اقدام به تعمیر میکنند در غیراینصورت دستگاه به مرکز انتقال و تعمیر می شود.

      پاسخ
  • محمود زمانی

    سلام وقت بخیر . برد دستگاه سینمای خانگی مدل LH-955XBH را موجود دارید؟ به من اعلام کردند دستگاه مشکل برد دارد

    پاسخ
    • مدیر

      سلام برای استعلام موجوی با شماره 02154114 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • کمیل بادامی

    سلام
    من یک دستگاه سینمای خانواده ال جی دارم که بلندگو های پشتی‌اش کار نمیکنه و مشکل از تنظیمات هستش و وقتی تست میکنم کار میکنن اما وقتی آهنگ یا فیلم میزارم کار نمی‌کنند میتونید بهم کمک کنید؟

    پاسخ
  • پروانه

    برد اصلی دستگاه پخش بلوری من سوخته احتمال پنجاه درصد هست که تعمیر بشه و برد دستگاه الان موجود نیست.احتمال موجود شدن برد هست مدل دستگاهLH-885XBH

    پاسخ
    • user

      سلام دوست عزیز مجدد باید اطلاع بگیرید

      پاسخ
  • جلال

    سپاس اما دوباره کمک کنید برداین دستگاه درایران پیدا نمیشه

    پاسخ
  • جلال

    درخواست بردارجینال سینمای خانگی مدل الجی LHB655ساخت۲۰۱۶ این قطعه پیدا میشه؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از موجودی قطعات با شماره 02154114 تماس بگیرید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید