جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل ال جی

برای تعمیر تاچ موبایل ال جی، یا باید اقدامات نرم افزاری انجام داد و یا باید قطعات را ترمیم یا تعویض کرد. برای تشخیص این که کدام روش بهتر است، باید از تعمیرکاران این حوزه کمک بگیرید. در ادامه این مقاله، نکاتی را در مورد تعمیر تاچ موبایل ال جی بررسی می کنیم که تا حدی در مورد گوشی های سایر برندها هم صدق می کنند. به این ترتیب می توانید در صورت کار نکردن تاچ، بهترین و درست ترین اقدام را برای ترمیم این بخش انجام دهید. برای دریافت خدمات تخصصی تر در این زمینه هم می توانید از تیم تعمیرات موبایل نمایندگی ال جی در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

تعمیر تاچ موبایل ال جی

دلایل نیاز به تعمیر تاچ موبایل ال جی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های هوشمند با آن رو به رو می شوند، آسیب دیدگی تاچ گوشی و ناکارآمدی آن است. این بخش از موبایل های امروزی تمامی قابلیت های تلفن همراه را پوشش می دهد و خرابی آن می تواند بسیار دردسرساز گردد. به طور کلی تاچ گوشی های موبایل دارای ساختار بسیار حساسی می باشند که ممکن است تحت تاثیر کوچک ترین ناهماهنگی و اصابت ضربه دچار مشکل شوند.

لازم به ذکر است که با چشم پوشی از آسیب دیدگی بخشی از تاچ گوشی به مرور زمان می توان باعث سرایت خرابی به ال سی دی نیز شد. خرابی تاچ  برمبنای دلایل متعددی رخ می دهد؛ نصب یک نرم افزار جدید نامناسب، بالا بودن حجم برنامه های مورد استفاده، ضربه و نفوذ مایعات شیمیایی از عمده ترین دلایل ضرورت یافتن تعمیر تاچ موبایل ال جی می باشند.

از کجا بدانیم که نیاز به تعمیر نمایشگر گوشی ال جی است؟

آشنایی با علائم خرابی تاچ، به شما کمک می کند که اقدامات تعمیراتی مناسب را در به موقع انجام دهید. بخشی از مهم ترین نشانه های خرابی تاچ موبایل عبارتند از:

شکستگی یا ترک خوردگی نمایشگر

اگر گوشی شما ضربه خورده و شکستگی ها و ترک خوردگی هایی روی نمایشگر ایجاد شده اند، احتمالا تاچ آسیب دیده است. گاهی شدت ضربه بالاست و باعث شکستن نمایشگر می شود؛ در این صورت تاچ هم از کار می افتد.

با مطالعه مقاله «روش های مراقبت از گوشی هوشمند» می توانید اطلاعات بیشتری درمورد حفظ سلامت گوشی به دست آورید.

کار نکردن تاچ

 بدون شک مهم ترین نشانه خرابی تاچ گوشی و تبلت، کار نکردن این بخش است. وقتی فرمان های لمسی اجرا نمی شوند، تاچ ایراد دارد. برای تعمیر تاچ موبایل ال جی و دیگر برندها در این شرایط، باید دیجیتایزر را ترمیم یا تعویض کرده و یا بخش های نرم افزاری را اصلاح نمود.

روشن نشدن صفحه نمایش

روشن نشدن صفحه نمایش را نیز می توان به عنوان یکی از علائم خرابی تاچ در نظر گرفت. البته این وضعیت ممکن است مربوط به خرابی قطعات برد و مدارهای آن، مدار پاور و شارژ، باتری و … باشد. بنابراین قبل از هرگونه اقدام برای تعمیر یا تعویض تاچ گوشی ال جی، باید مطمئن شد که دیگر بخش ها کاملا سالم هستند.

به وجود آمدن هاله یا خطوط رنگی روی صفحه نمایش

گاهی مشاهده خطوط رنگی یا هاله هایی روی نمایشگر هم می تواند نشان دهنده خرابی تاچ باشد. در این شرایط بهتر است برای عیب یابی دقیق تر و ترمیم تاچ موبایل lg از تعمیرکاران مجرب این حوزه کمک بگیرید.

راهکارهای ابتدایی رفع اختلالات حسگر صفحه نمایش موبایل ال جی

چنانچه خرابی تاچ مرتبط با اختلالات نرم افزاری سیستم گوشی باشد، می توان با راهکارهای ساده ای چون پاک کردن نرم افزارهای نصب شده ی مشکل ساز، آپدیت سیستم عامل مورد استفاده و ریست فکتوری به تعمیر تاچ موبایل ال جی پرداخت. اما گاهی اختلالات موجود در تاچ بسیار جدی شده و نیاز به تعمیرات تخصصی برای استفاده ی دوباره از گوشی به وجود می آید. در هر حال توصیه می شود در صورت بروز هر گونه کاستی در کارکرد صحیح تاچ موبایل ال جی به مراکز تعمیراتی معتبر مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی موبایل ال جی در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ی امور مرتبط با بازیابی عملکرد تاچ گوشی LG را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهد.

روش تعمیر حسگر گوشی ال جی

تعمیر موبایل ال جی با تاچ آسیب دیده، از طریق راه های زیر امکان پذیر است:

  • رفع مشکل لمس اندروید با بررسی مصرف رم.
  • رفع مشکل از کار افتادن تاچ گوشی با فعالسازی GPU 2D Rendering
  • رفع مشکل کار نکردن تاچ اسکرین با غیرفعالسازی Ambient Display
  • تعمیر تاچ موبایل ال جی با کالیبره کردن صفحه نمایش
  • برطرف کردن مشکلات صفحه لمسی با تست مولتی تاچ اندروید.
  • حل مشکل تاچ گوشی با بوت اندروید در حالت امن.
  • حل مشکل کار نکردن تاچ در گوشی های لمسی با بررسی شارژر.
تعمیر حسگر گوشی ال جی

تعویض و تعمیر ال سی دی موبایل ال جی

تکنسین های واحد تعمیر تاچ موبایل ال جی در صورت عدم تعمیر به تعویض تاچ می پردازند . درصورتی که صفحه شما سیاه شده باشد باید از تاچ و ال سی دی کامل استفاده کنید. تعویض تاچ (صفحه لمسی یا گلس) گوشیهای جدید ال جی بدون تعویض کلی تاچ و ال سی دی تخصص ماست. کادرفنی این مرکز با بکارگیری ابزارآلات مدرن به ارائه خدمات ریکاوری مطلوب می پردازند .

نمایندگی ال جی و واحد های تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحد های تعمیرات ال جی را در قالبی تفکیک شده راه اندازی کرده است . به این ترتیب کاربران برای رفع ایراد دستگاه باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . تعمیرکاران با بکارگیری درجه یک ترین ابزارآلات و با تکیه بر مهارت خود بهترین خدمات بازیابی را ارائه می کنند .به دلیل حضور پررنگ محصولات تولید شده توسط کمپانی ال جی در کشور ، این مرکز به ارائه تمامی خدمات مربوط به محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ اقدام می نماید .

کارگاه های فنی ما مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات تخصصی و مورد نیاز برای تعمیر موبایل می باشد . از این رو آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات اعلام می نماییم . تعمیر تاچ موبایل ال جی یکی از صدها خدمات تکنسین های نمایندگی مجاز ال جی است .

4/5 (2 امتیاز)