جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است که به دست زبده ترین کارشناسان تعمیرات سخت افزار و با استفاده از سازگارترین تجهیزات انجام می پذیرد. عملیات تعمیر اسپیکر موبایل ال جی در این مرکز با عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا بازیابی همه جانبه کیفیت موبایل ال جی ادامه دارد. شایان ذکر است تمامی خدمات مرتبط با این قطعه، در تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل ال جی، شامل گارانتی و ضمانت است و هزینه های اخذ شده جهت تعمیر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران محاسبه می گردد.

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

راهکارهای رفع مشکل کار نکردن اسپیکر موبایل ال جی

خوشبختانه دلایل پیدایش اختلالات مرتبط با کار نکردن اسپیکر گوشی، به ندرت به بخش های سخت افزاری مربوط شده و گاها می توان تنها با چند راهکار ساده نیاز به تعمیر اسپیکر موبایل ال جی را از میان برد. در اکثر مواقع علل از کار افتادگی اسپیکر گوشی ریشه در مشکلات نرم افزاری داشته و به برنامه های نصب شده در تلفن همراه و یا استفاده از لوازم جانبی باز می گردد. در ادامه به شناسایی راهکارهای کاربردی رفع مشکل کار نکردن اسپیکر موبایل ال جی می پردازیم.

بررسی دکمه های صدای موبایل ال جی

زمانی که اسپیکر تلفن هوشمند کار نمی کند، پیش از انجام هر کاری دکمه های صدا را بررسی کنید. گاهی دکمه ها در اثر فشار به صورت ناخودآگاه عمل کرده و موجب قطعی صدای خروجی از دستگاه می شوند. دکمه های کاهش و افزایش صدا را تست نمایید و مطمئن شوید که مشکل کار نکردن اسپیکر موبایل ال جی از دکمه های گوشی نباشد.

ری استارت کردن گوشی ال جی

عموما ری استارت کردن راه حل ساده و مفید مقابله با مشکلات گوناگون گوشی های امروزیست. توصیه می شود پیش از انجام اقدامات مرتبط با تعمیر اسپیکر موبایل ال جی، گوشی را خاموش کرده و به مدت چند ثانیه صبر کنید. سپس تلفن همراه مورد نظر را روشن کنید. اگر مشکل خرابی صدای اسپیکر موبایل حل نشد یا دوباره تکرار شد، باید برای رفع کامل این اختلال روش های دیگری را امتحان کنید و نهایتا از یک مرکز تعمیراتی معتبر کمک بخواهید.

ریست فکتوری موبایل ال جی

گاهی پردازش های درون گوشی با اختلالاتی رو به رو می شوند که می توانند با از کار افتادن اسپیکر گوشی همراه شوند. در چنین حالتی می توان از فرآیند ریست فکتوری کمک گرفت.  از آنجایی که با ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه تمام اطلاعات شما پاک خواهد شد، پیش از انجام این کار از اطلاعات مهم خود بک آپ تهیه کنید. معمولا بازگشت به تنظیمات کارخانه کمی زمانبر است. چنانچه پس از راه اندازی مجدد سیستم همچنان اسپیکر مشکل داشت، قطعا ایراد از بخش های سخت افزاری گوشی می باشد. در این راستا تعمیر اسپیکر موبایل ال جی امری ضروریست که باید تحت نظر کارشناسان این حوزه انجام شود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

  • تعویض بلندگو گوشی ال جی در مرکز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی
  • رفع ایراد مشکلات بازر (بلند گو) گوشی ال جی
  • تست و بررسی همه جانبه صدای اسپیکر گوشی ال جی
  • رفع ایراد مشکلات اسپیکر گوشی ال جی در مرکز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی
  • رفع مشکل قطع شدن صدای اسپیکر گوشی ال جی
  • رفع مشکل کم شدن صدای گوشی ال جی در مرکز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی
  • حل مشکل قطع شدن اسپیکر پشتی گوشی ال جی
  • رفع مشکل قطع شدن صدای بلندگو

عیب یابی صحیح و تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

عیب یابی صحیح دستگاه و کشف علت بروز اختلال در عملکرد اسپیکر، چندان پیچیده نیست و کاربر به خودی خود نیز می تواند برخی اقدامات مورد نیاز جهت عیب یابی را انجام دهد. بنابراین در صورتی که این اشکال در دستگاه شما ظاهر شده بهتر است پیش از تحویل آن به یکی از مراکز مجاز تعمیر اسپیکر موبایل ال جی آنرا تست و بررسی نمایید. جهت این کار دستورالعمل های زیر که توسط کارشناسان بخش تعمیر اسپیکر موبایل ال جی تدوین و گردآوری گشته اند را دنبال نمایید.

مراحل عیب یابی، تعمیر و تعویض اسپیکر موبایل ال جی

اگر با تست دستگاه متوجه شدید که هیچ صدایی از گوشی شما شنیده نمی شود این احتمال وجود دارد که شما از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده است. برای رفع این اشکال و اطمینان از علت آن هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید.

در گام بعد می بایست پیام های پست صوتی خود را چک کرده و پیام آزمایشی را اجرا کنید. اگر صدای پیام را شنیدید، پس مشکل از هدست است و باید آن را تعویض کنید. در صورتی که صدای پیام را نشنیدید مرحله زیر را جهت ادامه تعمیر اسپیکر موبایل ال جی امتحان کنید.

در این مرحله می بایست یک کلیپ ویدئویی آزمایشی صدادار بسازید و صدای خود را به مدت چند ثانیه در آن ضبط نمایید. صدایی که ثبت نموده اید را بر روی بلندگوهای خارجی دستگاه اجرا کنید. اگر صدای آن را می شنوید پس بلندگو سالم است اما اگر صدایی شنیده نمی شود سعی کنید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید (توجه داشته باشید که پیش از این کار از طالاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید زیرا ریست کردن دستگاه سبب حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی می شود).

در صورتی که اشکال پیش آمده، حتی با بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ای نیز برطرف نشود احتمالاً اشکال پیش آمده سخت افزاری است و دستگاه می بایست توسط تعمیرکاران متخصص بررسی شود. جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر اسپیکر موبایل ال جی می توانید به نمایندگی ال جی مراجعه کرده و در پارت تخصصی مربوطه حضور یابید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند.

نمایندگی ال جی در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی ال جی تمرکز دارد. در این بخش تمامی محصولات با ضمانت اصل و گارانتیِ اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. خدمات مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در پارت های آموزشی این مرکز به علاقمندان ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز نظیر تعمیرات ال جی، بازیابی اطلاعات، سرویس در محل تلویزیون، تعمیر اسپیکر موبایل ال جی و … می توانید با در این مرکز حضور یافته و پس از مراجعه به پارت مربوطه آنها را دریافت نمایید. (ارائه سرویس در محل تلویزیون در این مرکز از طریق تماس تلفنی و ثبت درخواست امکانپذیر است). سایر واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را دنبال نمایید.

امتیاز شما به این نوشته