جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی، یکی از مشکلاتی است که نیازمند بررسی تخصصی می باشد. ساختار و عملکرد این بخش به صورتی است که حتی اگر یکی از کلیدهای صفحه کلید لپ تاپ شما مشکل داشته باشد، ممکن است در تایپ کردن ساده‌ترین متون نیز با مشکل مواجه شوید. ازهمین رو ، متخصصین تعمیرات لپ تاپ ال جی لازم دیدند به بررسی عملکرد این قطعه،  پرداخته و نکاتی در مورد تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی ارائه دهند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ال جی

مشکلات کیبورد و تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی

برخی از مشکلات ممکن است عملکرد کیبورد لپ تاپ را مختل سازند. در بخش ذیل به بررسی این مشکلات می پردازیم.

یک یا چند کلید کار نمی کند

ممکن است یکی از کلیدهای کیبورد شما و یا نهایتا چند تای آنها عمل نکنند. این حالت معمولا به دلیل ایجاد اشکال در همان کلید ها اتفاق می افتد.

تمامی کلیدها از کار افتاده است

دربرخی شرایط هیچ یک از کلیدها در کیبورد لپ تاپ شما عمل نکنند. این مورد، نیاز به بررسی بیشتری دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

حروف جابه جا تایپ می شوند

جابجا تایپ شدن حروف هم یکی از موارد خرابی این قطعه محسوب می گردد. در صورت بروز مشکل در این قطعه ممکن است نیاز  تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی داشته باشید. البته در اغلب موارد این مساله چندان جدی نبوده و به راحتی برطرف می گردد.

برخی از نکات کلیدی تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی

جهت بررسی نکات مهم در تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی، آشنایی با مشکلات مختلف کیبورد و چگونگی رفع آن ها اهمیت بسیاری دارد. چنانچه صفحه کلید لپ تاپ شما با هریک از مشکلات ذکر شده مواجه شد، می توانید آنها را بررسی و برطرف نمایید. در زیر، به چند مورد از راه های رفع مشکل کیبورد و تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی اشاره می نماییم.

بررسی کلید Numlock

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، گاهی ممکن است کیبورد شما حروف را به صورت جابجا تایپ نماید. در این حالت قبل از هر کاری، کلید Numlock را بررسی کنید. جالب است بدانید که اگر صفحه کلید شما دارای پد اعداد جداگانه نیست، روشن یا خاموش بودن این دکمه، در تایپ حروف تاثیرگذار خواهد بود. روشن بودن  Numlock،می تواند موجب عوض شدن جای کلیدها با یکدیگر شود. در این شرایط حتی ممکن است برخی از کلیدها غیر فعال شوند. بنابراین پیش از اقدام برای تعمیرات صفحه کلید لپ تاپ ال جی، حتما این کلید را چک کنید.

چک کردن زیر کلیدها

در برخی موارد، ممکن است کار نکردن کیبورد به دلیل گیر کردن موادی در زیر کلیدها باشد. در این حالت، برای بیرون آوردن آن ماده بهتر است از یک اسپری هوای فشرده استفاده کنید. توجه کنید که برای تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی در این شرایط، یه هیچ وجه نباید از اشیاء نوک تیزی مثل سوزن و … استفاده کنید. اسپری هوای فشرده، با قیمت پایین در بازار موجود هستند. به این نکته توجه نمایید که حتی الامکان اسپری‌هایی را انتخاب کنید که لوله ی خروجی هوای آن‌ها باریک باشد. لوله ی خروجی هوا را به اسپری متصل کنید و آن را به زیر کلید معیوب ببرید و سپس از اسپری استفاده کنید.

بازکردن کیبورد

اگر هیچ یک از راه حل های ذکر شده در حل مشکل صفحه کلید شما موثر نبود، نیاز به باز کردن کیبورد می باشد. البته توصیه می کنیم اگر قبلا تجربه ی این کار را نداشته اید، به هیچ عنوان اقدام به انجام آن نکنید. جهت  تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی  به واحد تعمیرات لپ تاپ مراجعه نمایید و کار را به متخصصین بسپارید. در این مرکز، کیبورد دستگاه شما به دقت باز شده و مشکل به وجود آمده، برطرف می گردد.

تعویض کیبورد

در صورتی که مشکلات کیبورد لپ تاپ تا حدی باشند که هیچ یک از روش های تعمیرات قادر به رفع مشکل نباشد، نیاز به تعویض این قطعه می باشد.در این صورت نیز باید حتما از تعمیرات کاران حرفه ای و معتبر کمک بگیرید. چرا که افراد ناشی ممکن است در نصب کیبورد جدید دچار خطا شده و هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کنند.

پیشگیری از خراب شدن کیبورد لپ تاپ ال جی

همانطور که ملاحظه کردید، تعمیرات کیبورد لپ تاپ ال جی در برخی موارد کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و در برخی دیگر نیازمند حضور متخصصین با تجربه و آگاه می باشد. با توجه به ظرافت این قطعه، توصیه می کنیم که حتی الامکان از خرابی آن پیشگیری نمایید. به عنوان مثال، در هنگام تایپ دقت کنید که ضربات محکمی به کلیدها وارد نگردد. همچنین سعی کنید کیبورد در معرض مایعات و آلودگی قرار نگیرد. ضمن اینکه هر از چند گاهی با یک اسپری هوای فشرده، بین کلیدها را تمیز نمایید.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ات ال جی

نمایندگی ال جی ، با توجه به استقبال کاربران این محصول در کشورمان ، به ارائه ی خدمات تخصصی تعمیر و ترمیم ، فروش محصولات ال جی و آموزش تعمیرات ال جی می پردازد. مراکز فروش ال جی نیز ارائه دهنده ی خدمات فروش به کاربران عزیز می باشند. در صورتی که قصد خرید هریک از محصولات کمپانی ال جی را دارید، می توانید از مشاوره های تخصصی فروش این مرکز به صورت تلفنی و حضوری بهره مند گردید.واحدهای تخصصی تعمیرات lg، مجهز به پیشرفته ترین ابزار تعمیرات  بوده و در آنها از روش های به روز دنیا استفاده می گردد. در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ال جی مطالعه نمایید.

5/5 (1 امتیاز)