جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیرات ال ای دی ال جی

تعمیرات ال ای دی ال جی، یکی از خدمات نمایندگی لوازم خانگی ال جی است که به طور تخصصی در واحد جداگانه خود به کاربران ارائه می شود. امروزه تعمیر led تلویزیون یکی از خدمات تعمیراتی پر مصرف خانواده ها است، زیرا این دستگاه کارایی و مصرف بسیار بالایی دارد و به همین میزان استهلاک بیشتری را متحمل می شود. مرکز تعمیرات ال ای دی تلویزیون ال جی بردارنده تمامی خدمات تعمیر، تعویض و بازسازی این بخش از دستگاه است. در این مرکز به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با تعمیر led تلویزیون همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

 مهندسان و کارشناسان فعال در واحد تعمیرات ال ای دی ال جی با داشتن سال ها تجربه در زمینه‌ تعمیرات تلویزیون، قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون ال ای دی ال جی می‌باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر ال ای دی تلویزیون، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می‌باشد که در راستای رفاه حال مشتریان و هموطنان گرامی ایجاد شده است.

نحوه اجرای تعمیرات ال ای دی ال جی

مرکز تعمیر led تلویزیون ال جی با سال ها تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های ال جی کاربران را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد. وجه تمایز این مرکز با سایر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیرات ال ای دی تلویزیون و شناخت تخصصی مدارها و تحلیل خرابی است. این امر باعث شده تا فنی کاران ما در ابتدا با جستجوی دلیل خرابی و شناسایی مدار آسیب دیده با تعویض قطعات و تعمیر بردها، از تعویض کامل آن جلوگیری کرده و مانع تحمیل هزینه سنگین به کاربر شوند.

اهمیت تعمیرات ال ای دی ال جی

برای روشن کردن صفحه نمایش تلویزیون  ledاز دیودهای ساطع‌‌کننده نور (LED) در قسمت پشت یا دورتا دور آن استفاده می‌شود. با بهره‌گیری از این چراغ‌ها تصاویر مشکی طبیعی‌تر به نظر می‌رسند و کنتراست آنها هم  بالاتر می‌رود. ال ای دی ها با ال سی دی ها تفاوت چندانی ندارند و تنها در نوع نور پس زمینه متفاوت هستند. در تعمیرات ال ای دی ال جی همواره باید این نکته را در نظر داشت. تغییر در نور پس زمینه در واقع پله ترقی تولید تلویزیون محسوب می شود، هر چند که در کل تمایز چندانی ایجاد نمی کند؛

اگر به هر دلیلی این بخش از دستگاه دچار آسیب و اختلال شود، بدون شک کاربر نمی تواند از تلویزیون خود استفاده کند، هر چند که سایر بخش های آن سالم باشد. ال ای دی در حقیقت نقش کلیدی در نشان دادن تصاویر از قاب تلویزیون دارد. به همین جهت است که تعمیر ال ای دی تلویزیون از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ساختار ال ای دی تلویزیون ال جی چگونه است؟

صفحات LED به جای لامپ های فلوئورسنت کاتدی سرد که در صفحات LCD از آنها استفاده می شود، از نور پس زمینه دیود ساطع کننده نوری استفاده می کنند. همه فنی کاران در تعمیرات ال ای دی ال جی به این نکته واقف هستند. Diode منتشر کننده نور که به طور رایج ال ای دی نامیده می شود، واقعا قهرمان ناشناخته جهان الکترونیک است؛ این قطعه در همه وسایل الکترونیکی از جمله تلویزیون ها یافت می شود؛

تلویزیون های ال ای دی ال جی موجود در بازار در واقع ال ای دی نیستند. آنها همان ال سی دی هستند که برای نور پس‌زمینه(Backlight) از لامپ های ال ای دی استفاده می‌کنند. بنابراین در تعمیرات ال ای دی ال جی باید همواره این تفاوت ها و شباهت ها را در نظر بگیریم.

واحد تعمیرات تلویزیون ال جی

آنچه در واحد تعمیرات تلویزیون ال جی به کاربران ارائه می دهیم، مجموعه ای کامل از خدمات پس از فروش است که هر کاربری ممکن است حداقل یک بار به آن نیاز پیدا کند. خدمات این مرکز تنها در تعمیر و ترمیم ال سی دی تلویزیون های ال جی خلاصه نمی شود بلکه همه آنچه که برای تعمیر خرابی مین برد، خرابی صدا، خرابی بک لایت، هنگ کردن و روشن نشدن تلویویزن، آب خوردگی و … لازم است، در این مرکز با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار کاربر ال جی قرار می گیرد.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

این واحد در بخشی جدا و مستقل اداره می شود و تکنسین های خاص خود را دارد. از آنجا که کمپانی ال جی در بخش های مختلفی از فناوری و تکنولوژی های جدید فعال است و محصولات گسترده و متنوعی به کاربران عرضه می کند، بهتر دیدیم که واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی را از سایر بخش ها جدا کنیم تا خدمات متمایزتری را به کاربران خود ارائه دهیم. واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی با استفاده از تجهیزات برتر عیب یابی و دستگاه های مدرن تعمیرات، به راحتی می تواند ایراد و اختلال موجود را شناسایی کند و برای تعمیر و ترمیم آن هر آنچه را که لازم داشته باشد، انجام دهد.

نمایندگی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی، زیر سایه فعالیت های کاملا قانونی خود این امکان را دارد که همه خدمات مربوط به فروش و سرویس های پس از فروش را با بالاترین درجه کیفی به کاربران خود ارائه دهد. این نمایندگی استاندارد با برنامه ریزی های دقیق و مدیریت قوی خود توانسته است در مقایسه با سایر مراکز رقیب، کیفیتی مثال زدنی و متمایز را به کاربران خود ارائه دهد.

اخبار، اطلاعات، مقاله های مفید و سوالات متداول سایر کاربران را در بخش های گوناگون سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته