جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

باغ علم کودکان با حضور ال جی

 ۲۱دی ماه ۱۳۹۶ پروژه‌ی بزرگ باغ علم کودکان با حضور ال جی تهران با حضور سفیر کره، نماینده یونسکو، مدیر‌عامل ال‌جی، مدیر باغ کتاب تهران افتتاح شد. در این مراسم شخصیت‌های فرهنگی- هنری از جمله کارگردان‌ها، بازیگران، نویسندگان و فعالان حوزه کودک شرکت کردند و قدردان حضور ال جی و برپایی این برنامه پر محتوا و سنگین بودند و این اقدام فرهنگی- آموزشی ال‌جی را تقدیر کردند. LG Kids Science Hall با همکاری شرکت ال‌جی و با الگوبرداری از مرکز علمی این شرکت در شهرهای سئول و بوسان ساخته شده است؛

باغ علم کودکان با حضور ال جی

ویژگی های باغ علم کودکان با حضور ال جی

تاسیس باغ علم کودکان با حضور ال جی بدون شک این مرکز نقطه عطف مهم و تاثیرگذاری در ساخت مراکز علمی و تفریحی در ایران خواهد بود. این باغ در مساحت ۲ هزار مترمربع در قلب پروژه باغ کتاب تهران با زیربنای ۶۵ هزار متر تأسیس شده و کودکان ۷ تا ۱۲ سال را هدف قرار داده است.از اهداف اولیه این مرکز تاسیس مکانی بزرگ برای دوستداران علم و فرهنگ است. ” باغ علم کودکان ” یکی از قسمت‌های این پروژه بزرگ است تا خردسالان، کودکان و نوجوانان به اشکال متفاوت و جذاب و همراه با بازی بتوانند ‏مفاهیم علمی را بیاموزند.

اظهارات مدیر عامل ال جی

در پروژه ی باغ علم کودکان با حضور ال جی “دی اس آن”، مدیر عامل ال جی، در سخنرانی های خود اینگونه بیان داشت که  LG Kids Science Hall  اولین بار در سال  ۱۹۸۷ تحت عنوان Yonam  و برای نشان دادن اهمیت دانش و تحصیلات برای دانش‌آموزان افتتاح و تبدیل به پارک علمی برای نوجوانانی شد که می‌توانستند در این مرکز بازی کرده و علم آموزی کنند. هشت سال بعد اسم این پروژه به LG Science Hall تغییر کرد و بعد از آن به عنوان اولین موزه علمی بخش خصوصی در وزارت علم و فناوری کره جنوبی ثبت شد. بعد از استقبال گسترده و به فاصله سه سال، شعبه دیگر این پارک علمی در Busan  افتتاح شد.

نگاهی به پروژه ی باغ علم کودکان در کره

این پروژه باغ علم کودکان با حضور ال جی در ایران مشابه به باغ علم کودکان در کره است. این باغ در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه «فرهنگ علمی کره» از طرف وزارتخانه کشور کره شد. در ادامه موفقیت‌های پروژه باغ علم کودک ال‌جی، سال گذشته یادداشت تفاهمی بین شهرداری تهران و ال‌جی برای ساخت باغ علم امضا و بعد از آن پروژه ساخت باغ علم کودکان در تهران آغاز شد. در این مجموعه فعالیت های هیجان انگیز را چاشنی علم و دانش کرده اند و از همین طریق به دانش آموزان یاد می دهند که چگونه علم زندگی را بهتر می کند و چگونه می‌توان به مدد علم از محیط زیست محافظت کرد.

مزایای باغ علم کودکان در کره

با توجه به اینکه بچه‌ها خیلی شرایط این را ندارندکه با مفاهیم علمی به صورت ‏ملموس و عملی برخورد کنند، افتتاح باغ علم کودکان با حضور ال جی می‌تواند در برقراری بهتر ارتباط بچه‌ها با علم مفید باشد. به علاوه کمک می‌کند بچه‌ها چیزهایی را که می‌خوانند، ‏کشف کنند و ببینند که به صورت عینی چه حاصلی دارد. این مجموعه به دنبال این است که خواندن و تجربه کردن ‏با هم اتفاق بیفتد، زیرا رسالت مراکز علمی روایت تجربی از همان چیزهایی است که بچه‌ها در کتاب‌هایشان به صورت تئوری می‌خوانند.

مدیر عامل ال جی سر سختانه معتقد است که LG Kids Science Hall  ارزشی والا و کاربردی اعلی دارد و بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از کودکان ایرانی با حضور در این باغ علمی-فرهنگی، جهان هیجان‌انگیز علم را کشف کرده و با رؤیاهای دانشمند شدن و مهندس شدن باغ را ترک می‌کنند و در پی دستیابی به این رویاها قدم خواهند برداشت.

داستان های LG Kids Science Hall

LG Kids Science Hall هفت فضای مستقلی دارد که چهار داستان مختلف را تعریف می‌کند، یک فضا ‏به «داستان بدن» اختصاص دارد. فضای دوم «داستان خانه» است و در آن بچه‌ها با طرز کار وسایل خانه، میزان مصرف انرژی و… ‏آشنا می‌شوند. داستان بعدی «داستان ‏زمین» است که درباره زمین و مسائل زیست‌محیطی آموزش می‌دهد. بخش دیگر ‏‏«داستان شهر» است که بچه‌ها در آن یاد می‌گیرند که چطور وسایل ارتباطی در شهر به هم متصل می‌شوند. در کنار ‏این چهار بخش، یک تئاتر جذاب علمی هم وجود دارد و بچه‌ها می‌توانند در سالن بنشینند و نمایش علمی ببینند. نمایش ‏فیلم سه‌بُعدی هم در برنامه باغ علم کودک است تا بچه‌ها مفاهیم علمی‌ را که در تالار علم آموخته‌اند، با دیدن ‏نمایش و فیلم در ذهنشان تثبیت کنند.‏

شرکت ال‌جی در هر هفته یک روز خاص را برای خیریه‌ها و مدارسی که توان مالی زیادی ندارند، در نظر گرفته است. در این روز که به  LG Day معروف است، خیریه‌ها و مدارس می‌توانند به‌صورت رایگان از این مجموعه بازدید کنند و کودکان کم‌بضاعت و محروم را با علم بیشتر آشنا سازند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

امیدواریم مطالعه ی خبر باغ علم کودکان با حضور ال جی برای کاربران گرامی سودمند بوده باشد.  نمایندگی ال جی  ، با بر آوردن نیاز کاربران ال جی در تمامی حوزه ها می کوشد تا خدماتی با بالاترین کیفیت به کاربران گرامی ارائه نماید. این مرکز تمامی نیازهای مشتریان خود را در حوزه های تعمیرو فروش و آموزش تعمیرات انواع محصولات ال جی  برطرف می کند. این فرایند به مدد حضور کارشناسان و متخصصین حاذق در نمایندگی ال جی  انجام می پذیرد. تعهد در خدمات رسانی مهم ترین شعار نمایندگی ال جی  می باشد .

مرکز تعمیرات ال جی  ، از مجهزترین و پیشرفته ترین امکانات برخوردار است . این اطمینان به کاربران داده می شود که در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات ، از نمونه ی اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد. خدمات ما در واحدهای تعمیرات ال جی  شرح داده شده است. روی لینک واحد مورد نظر خود کلیک نمایید.

در صورت تمایل می توانید اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ال جی را در سایر صفحات سایت پیگیری نمایید.

لینک مفید

نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا

امتیاز شما به این نوشته