جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

اندروید 9 پای در گوشی های ال جی

همزمان با معرفی اندروید 9 پای، لیست گوشی‌هایی که می‌توانند از این سیستم عامل استفاده کنند نیز عرضه شده است. در میان این لیست، علاوه بر گوشی‌های ایسوس، اسنشال، گوگل، بلک‌بری و … نام گوشی‌های ال جی نیز به چشم می‌خورد. پرسشی که در این میان مطرح می‌گردد آن است که آیا بروزرسانی تمامی گوشی های ال جی به اندورید 9 پای امکان‌پذیر است؟ در غیراینصورت، کدامیک از گوشی‌های ال جی از سیستم عامل اندروید 9 پای پشتیبانی می‌کنند؟ 

همانگونه که می‌دانید این نسخه از اندروید، سیستم‌عاملی زیبا و جذاب است که به‌روزرسانی شدۀ کاملی از نسل قبلی اندروید یعنی اوریو به شمار می‌آید. نسخه‌ی نهایی شباهت‌های بسیاری به آخرین نسخه‌ی آزمایشی یعنی Android 9 Beta 4 دارد. این سیتم عامل برخوردار از قابلیت‌هایی چون ژست‌های حرکتی، هوش مصنوعی برای بهبود مصرف باتری، سیستم جستجوی عمیق، محدودیت دسترسی در حالت پس‌زمینه و در نهایت کنترل زمان استفاده است.

اندروید 9 پای در گوشی های ال جی

اندروید 9 پای برای کدام گوشی های ال جی منتشر می‌شود؟

کمپانی ال جی در قیاس با سایر رقبای خود عملکرد چندان خوبی در حوزه طراحی و تولید موبایل از خود نشان نداده است. شاید به همین دلیل بود که در بزرگترین نمایشگاه گوشی تلفن همراه در سال 2018 –یعنی نمایشگاه MWC 2018- شاهد حضور این شرکت و گوشی های همراهش نبودیم. با این وجود کمپانی ال جی، تمام توان و تلاش خود را به کار بسته تا در این روزها، با اعمال تغییراتی در استراژی خود، بازگشتی بزرگ را برای خود رقم بزند. با وجود مشکلات مالی اخیر، ال جی در به‌روزرسانی محصولات خود عقب نمانده است و با توجه به تعداد کم محصولات، انتظار می‌رود که در مورد اندروید 9 پای هم عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در بخش زیر می‌توانید لیست گوشی های ال جی که استفاده از اندورید 9 پای در آنها امکان پذیر است را مشاهده نمایید.

نام گوشی تلفنبه‌روزرسانی به اندروید پای تاریخ به‌روزرسانی
ال‌جی G5 نمی‌شود -
ال‌جی G5 SE نمی‌شود -
ال‌جی G6می‌شودسه ماه آخر ۲۰۱۸
ال‌جی Q8 می‌شود سه ماه دوم ۲۰۱۹
ال‌جی V20 می‌شود سه ماه اول ۲۰۱۹
ال‌جی V30 می‌شودسه ماه آخر ۲۰۱۸
ال‌جی V30+ می‌شود سه ماه آخر ۲۰۱۸
ال‌جی V35 ThinQمی شودسه ماه آخر 2018
ال‌جی G7 ThinQمی شودسه ماه آخر 2018
ال‌جی Q7می شودسه ماه اول 2019
ال‌جی Q Stylusمی شودسه ماه اول 2019
ال‌جی V30S ThinQمی شودسه ماه آخر 2018
ال‌جی Stylo 4می شودسه ماه اول 2019

ویژگی های اندورید 9 پای

هوش مصنوعی برای بهبود مصرف باتری:

در اندروید 9 پای قابلیتی جدید به‌نام Adaptive Battery گنجانده شده است. این قابلیت از یادگیری ماشین در بهبود مصرف باتری استفاده می‌کند. گفته شده این ویژگی، اپلیکیشن‌های محبوب کاربر را در اولویت قرار می‌دهد و محدودیت‌هایی را از لحاظ منابع مصرفی گوشی برای اپلیکیشن‌های کمتراستفاده‌شده در نظر می‌گیرد.

خواندن متن

در اندروید ۹ پای کاربر می‌تواند متنی را انتخاب کند تا سیستم آن را با صدای بلند برای او بخواند. ضمن آنکه سرویس جدید تقویت صدا، این امکان را می‌دهد تا بیش از ۱۰۰ تنظیم مختلف را برای شنیدن صدای بهتر در بخش setting اعمال کنید.

دوربین

اندروید ۹ پای به کاربران اجازه خواهد داد تا از دو دوربین استریم استفاده کنند (گوشی‌ها می‌بایست برخوردار از دو دوربین باشند؛ دوربین دوگانه اصلی و سلفی). بعلاوه این سیستم از دوربین های اکسترنالی که به واسطه USB / UVC به دستگاه متصل شوند پشتیبانی می‌کند.

رسانه

توسعه دهندگان اندروید می‌توانند به صورت همزمان، ۵ دستگاه را به بلوتوث وصل کنند و بی‌وقفه میان آن‌ها سوییچ نمایند. صدای مکالمه هم برای هر ۵ دستگاه که مجوز دریافت داشته باشد ارسال خواهد شد. بنابراین نگرانی‌ای بابت از دست رفتن تماس ها وجود نخواهد داشت.

مدیریت هشدارها

از مشخصات اندروید ۹ پای آن است که به کاربر امکان می‌دهد تا پیام نوتیفیکیشن مربوط به یک سری از برنامه ها که کاربردی مشابه دارند را خاموش کند . با این کار تنها هشدارهایی نمایش داده خواهد شد که برای کاربر مهم هستند.

تعمیرات گوشی ال جی

مرکز تعمیرات گوشی ال جی در راستای ارائه تخصصی ترین خدمات به کاربران گوشی های تلفن همراه، تیمی از زبده ترین کارشناسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار را پس از آنالیزها و آزمون های متعدد به همکاری فراخوانده است. اقدام دیگر این مرکز، فراهم سازی پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات تعمیر در واحد تعمیر گوشی است که تأثیر بسزایی در افزایش و ارتقاء سطح کیفی خدمات داشته است. کارشناسان مرکز تعمیرات گوشی ال جی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری موبایل‌ را با قطعات اورجینال و با هزینه مصوب در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نمایندگی ال جی در کرج

اگر از کاربران گوشی های تلفن همراه ال جی هستید و در حال حاضر به دلیل بروز اختلال در دستگاه‌تان، در جستجوی یک مرکز مجاز تعمیر موبایل ال جی در کرج هستید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی ال جی در کرج و حضور در پارت مرتبط با این دستگاه، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز، منحصر به اشکالی خاص نیست وکلیه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل ال جی را شامل می‌گردد. نمایندگی ال جی در کرج، به دلیل همکاری با تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر موبایل و برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه قادر به ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با گوشی های ال جی است.

شما کاربران گرامی می‌توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را در سایر صفحات وبسایت دنبال نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید