جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

اسکنر عنبیه ی چشم در ال جی G7

طی روزهای گذشته شاهد انتشارخبرهایی راجع به سردمدارسال ۲۰۱۸ درخبرهابودیم. دراین خبرهابا ظاهراین گوشی ومشخصات آن آشنا شدیم. حال تصویری ازطرح گوشی ال جی جی ۷منتشرشده است. که طبق آن این گوشی کره ای به اسکنرعنبیه ی چشم مجهزمی شود. حسگرعنبیه ی چشم یکی ازراه هایی است که برای قفل کردن وبازگشایی گوشی های هوشمندبه کارمی رود. قبل ترها، این تکنولوژی را در گوشی های سامسونگ مثل : گلکسی نوت فن ادیشن، گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ دیده ایم. حسگرعنبیه درگوشی های سامسونگ دقت قابل توجهی داشت، به همین علت شرکت ال جی نیز به ساخت وتوسعه ی این تکنولوژی پرداخته است.

اسکنر عنبیه ی چشم در ال جی G7

ویژگی اسکنر عنبیه ی چشم در ال جی G7

شرکت ال جی، پتنتی منتشرکرده است که درحال آماده سازی اسکنرپیشرفته عنبیه ی چشم است. این طورکه به نظرمی رسد ، اسکنرعنبیه ی چشم طلایه داربعدی شرکت ال جی یعنی ال جی جی ۷ ( LG G7) است. این اسکنرهم قفل گوشی راباز می کند وهم از اطلاعات حساس کاربران محافظت به عمل می آورد. اسکنر عنبیه ی چشم در ال جی G7 ، خصوصیات بیومتریک چشم راموردبررسی قرارمی دهد. باتوجه به اینکه عنبیه براساس میزان نورمحیط، بزرگ وکوچک می شود، این اسکنرهم باروشن وتاریک بودن تنظیم می شود.یعنی عنبیه تشخیص می دهد که آیاشماصاحب گوشی هستید یا نه؟
وبعدازاینکه مطمئن شد شما صاحب گوشی هستید، اپلیکیشن رمزگذاری شده ی آن باز می شود. اسکنرعنبیه ی چشم اصولا بانور اینفرارد راه اندازی می شود. نوراینفرارد برای تشخیص عنبیه ی چشم کاربرد دارد.

دوربین سلفی جی ۷

شرکت ال جی یک دوربین سلفی جی ۷ ساخته که می تواند توسط یک لنزعملیات شناسایی را انجام دهد.یعنی این کارباعث کم شدن قطعات سخت افزاری برروی گوشی های هوشمند ال جی جی۷می شود. دوربین وسنسورکمتری درجلوی گوشی قرارخواهد گرفت. این موضوع به معنی این است که ، حاشیه های نازک گوشی های هوشمند، قطعات کمتری را درقاب جلویی خود مشاده می کنند. درروزهای آینده خبرهای جدیدتری ازاین مدل گوشی ها انتشارخواهدیافت. اسکنرعنبیه ی چشم تاچه میزان برای کاربران جذابیت دارد وآیا می تواند برفروش این مدل گوشی تاثیرداشته باشد؟

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی خدمات تخصصی خود را در بخش های مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید. این کمپانی در بخش «فروش» به عرضه ی تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی lg با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند.

موارد فوق موجب محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات رسانی به کاربران گشته است. این مرکز به یُمن کارشناسان مجرب و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، توانسته است به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات بپردازد. کادر مجرب تعمیرات ال جی، بطور حرفه‌ای آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی می‌باشند. به همین دلیل تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارنتی و ضمانت خدمات انجام می‌پذیرد. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات ال جی می پردازیم.

نمایندگی تعمیر گوشی / / مرکز تعمیر موبایل /تعمیرات گوشی / تعمیر گوشی / نمایندگی تعمیرات گوشی /

امتیاز شما به این نوشته