جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آخرین مدل تلویزیون ال جی

ال جی الکترونیکس بار دیگر در حوزه ساخت و تولید تلویزیون، با طراحی‌های خارق‌العاده و منحصربه‌فرد، همگان را شگفت زده ساخته است. در سری نهایی تلویزیون‌ های ال جی با نام LG SIGNATURE همه پارامترهای لازم جهت یک فنآوری مبتکرانه و چشم‌نواز لحاظ گشته است. تلویزیون سری signature ال جی، چنانکه از عنوان آن بر می‌آید، قرار است نماینده تام و تمام این شرکت پیشرو و خوش‌نام باشد. این تلویزیون با توجه به ادعای شرکت ال جی جامع تکنولوژی‌های روز دنیا خواهد بود. در ادامه این خبر از نمایندگی ال جی بیشتر در مورد آخرین مدل تلویزیون ال جی صحبت خواهیم کرد.

آخرین مدل تلویزیون ال جی

ویژگی های آخرین مدل تلویزیون ال جی

آخرین مدل تلویزیون ال جی و جدیدترین محصول ال جی با نام اختصاری G6 توانسته است با فناوری‌های نوین، به عنوان محصولی کاملاً متمایز و برجسته، خود را از سایر رقبا جدا سازد و تمامی توجهات را به سوی خود جلب نماید. این تلویزیون مسحورکننده، با عمق رنگ مشکی فوق‌العاده، تنها ضخامتی برابر با ۲٫۵۷ میلی‌متر دارد و بسیار باریک است. عمق رنگ مشکی مطلق در این دستگاه سبب گشته تا بر خلاف سیستم پردازش نور  LCD، نمایش رنگها به درستی و بدون noise باشد.

 فناوری درخشندگی بی‌نهایت (ULTRA Luminance) ال‌جی، کنتراست بین نقاط تاریک و روشن را تا بالاترین میزان ممکن افزایش می‌دهد تا تصاویر واضحی ارائه دهد. این در حالی است که افزایش دهنده کنتراست تصویر، با جدا کردن اشیا از رنگ پس زمینه، تصویری با کنتراست و عمق بیشتری را نمایش می دهد. این محصول پیشرو با پنل OLED از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند و با رزولوشن ۴K، توانسته است خود را به عنوان یک دستگاه بی‌نقص با انبوهی از قابلیت‌ها و امکانات، به رخ رقبا بکشد.

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی: تعمیر تلویزیون

جدیدترین مدل تلویزیون ال جی

جدیدترین مدل تلویزیون ال جی با پنل OLED  قادر به پردازش کوچک ترین جزییات حتی جزییات کوچک نورانی است که در مکانی تاریک پراکنده شده‌‌اند. این فناوری سبب گشته تا تلویزیون SIGNATURE ال جی قادر به روشن و خاموش کردن هر پیکسل به طور مستقل باشد، به طوری که برخلاف نمایشگرهای LCD -که نورپردازی پشت LED به طور موضعی بخشی از یک صفحه را تاریک می‌کرد،- هر پیکسل در پنل OLED به طور مستقل روشن و خاموش شود. تلویزیون‌های OLED ال جی در حال حاضر، از دو فرمت متن باز HDR10 و Dolby Vision که فرمت برتر برای فیلم‌سازان و تأمین‌کنندگان محتواست، پشتیبانی می‌کنند.

همه استودیوهای بزرگ متعهد به پشتیبانی از Dolby Vision برای فیلم‌های سینمایی هستند و بسیاری از تأمین‌کنندگان محتوا این فرمت را به عنوان فرمت پیش‌فرض برای سرویس‌های پخش ویدئویی انتخاب کرده‌اند. می‌توان نتیجه گرفت که جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال جی، قابلیت نمایش رنگ‌های زنده، واضح و جزییات سایه را حتی وقتی سوژه‌های روشن مستقیماً کنار فضاهای سیاه و تاریک قرار دارند، دارا هستند. به عبارتی دیگر تلویزیونهای OLED شایسته‌ترین گزینه جهت نمایش تصاویری با فناوری HDR هستند.

آخرین مدل تلویزیون ال جی با رنگ‌های جسورانه و زنده، کنتراست شگفت‌انگیز، قابلیت‌ها و امکانات بی‌شمار و جزییات خیره‌کننده، توانسته است از هر زاویه تصویری خارق‌العاده برای مخاطب به نمایش بگذارد. بد نیست بدانید که مدل ارائه شده از این محصول در نمایشگاه GITEX Technology Week 2016 که ماه پیش در دوبی برگزار شد، توانست جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES2016 را از آن خود سازد. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل هوشمند و  بسیار مدرن WebOs 3.0  است که در حال حاضر آخرین نسخه به کار رفته در تلویزیون های هوشمند ال‌جی محسوب می شود.

5/5 (2 امتیاز)