قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ال جی

 

قوانین و مقررات نمایندگی ال جیقوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز ال جی، براساس اصل احترام به حقوق مشتریان گرامی تایین شده است. تعمیرگاه مجاز ال جی سال های سال است که در زمینه ی  عیب یابی و رفع ایراد محصولات مختلف تولید شده توسط کمپانی ال جی فعالیت می نماید . از جمله این دستگاه ها می توان  تبلت و گوشی را نام برد .

همانطور که مستحضر هستیدلازمه ی رسیدن به موفقیت و داشتن نظم برای هر موسسه و سازمانی داشتن قانون و مقرارات است . دلیل طراحی و تدوین قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی به همین منظور می باشد .

آنچه که موجبات و شرایط اعتماد کردن مشتریان را به این مرکز مهیا کرده است همین قوانین می باشد که باعث اعتبار بخشیدن به این مرکز شده است . کاربران محترم می توانند با مطالعه ی بخش زیر اطلاعات جامع و کاملی در زمینه ی فعالیت های تعمیرگاه مجاز ال جی به دست آورند.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی

در این قسمت لازم می دانیم به شرح قوانین تعمیرگاه مجاز ال جی پردازیم. متخصصین تعمیرگاه مجاز ال جی  پس از انجام پروسه ی تعمیر به ارائه ی گارانتی نیز می پردازند . کادر فنی نمایندگی ال جی با ارائه ی خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب تنها در صورت عدم امکان تعمیر دستگاه دست به تعویض قطعه می زنند . تکنسین های مراکز غیرمجاز غیرمجاز به علت نداشتن تسلط کافی در امر تعمیر دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی در بسیاری موارد دست به تعویض قطعاتی می زنند که نیازی برای تعویض ندارند .

به عبارت بهتر این افراد به دلیل این که نمی توانند ایراد دستگاه را تشخیص دهند راه درستی را برای تعمیر انتخاب نمی کنند و موجبات وارد کردن خسارات زیادی به دستگاه و هزینه ی گزافی برای کاربر را فراهم می کنند . شما عزیزان چنانچه با نقص و ایراداتی در دستگاه الکترونیکی یا ارتباطی خود مواجه  شدید می توانید با آرامش خیال به تعمیرگاه مجاز ال جی مراجعه کرده و دستگاه خود را به دست تکنسین های زبده ی ما بسپارید .

تعمیرگاه مجاز ال جینمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در نمایندگی ال جی ، واحدهای تعمیرات ال جی را به شکل مجزا طراحی شده است . این مرکز جهت کسب رضایت مشتریان و در راستای تحقق هدف ارائه ی بهترین خدمات فعالیت خود را براساس استفاده از به روزترین ابزارآلات تعمیر و لحیم کاری انجام می دهد . خاطرنشان می سازیم این تجهیزات مدرن توسط کادرفنی زبده و متخصص خریداری و فراهم شده است .

به همین دلیل تکنسین ها و مهندسین تعمیرگاه مجاز ال جی با به خدمت گرفتن این تجهیزات بهترین خدمات ترمیم و بازیابی را ارائه می دهند . لازم به ذکر است ، یکی دیگر از فعالیت های این نمایندگی وارد کردن قطعات اورجینال می باشد . از این رو کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی درصورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه از قطعه ی اورجینال استفاده می نمایند .

قوانین ومقررات تعمیرگاه مجاز ال جی بدین شرح است :

مشتری گرامی در اعلام عیوب دستگاه به کارشناسان دقت نمایید. کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم ، نکات لازم در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر را به اطلاع مشتریان گرامی می رسانند .
  • در صورت رضایت مشتری ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی، تعمیر را آغاز خواهند کرد .
  • در صورتی که هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد .
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز تعمیرگاه مجاز ال جی ، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته به طول بیانجامد . طی هر یک از مراحل تعمیر در صورت نیاز،  کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی مراتب لازم  را به اطلاع مشتریان  خواهند رساند ،  لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد .
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه ، کارشناسان تعمیر گاه مجاز ال جی با مشتریان  گرامی تماس گرفته ؛ وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر ، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد .
  • پس از به پایان رسیدن مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه ، تعمیرگاه مجاز ال جی تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگه داری خواهد کرد . پس از طی یک ماه ، ال جی سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت .
  • در صورتی که دستگاه ال جی قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است ، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی را از این موضوع آگاه گردانید . در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز ال جی آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند . لذا از مشتریان گران قدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند ؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز امکان پذیر می باشد .
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد ، تعمیرگاه مجاز ال جی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد .
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان می دهند ، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و این مرکز تعهدی در قبال آن ندارد .
  • تعمیرگاه مجاز ال جی، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند ؛ کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد .
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، دستگاه درصورت باز شدن در این مرکز از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید .
  • تعمیرگاه مجاز ال جی هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد .
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در این مرکز ۴۸ ساعت می باشد .
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز ال جی قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود . در این قبض علاوه بر نام مشتری ، آدرس و شماره ی تماس ، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند . قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است  که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد . دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد ، و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد .

این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که ، اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول ال جی را می توانند در سایر صفحات ما مطالعه نمایند.

لینک های مفید :  

قوانین نمایندگی رسمی ایسوس / قوانین نمایندگی رسمی ایسر / قوانین نمایندگی رسمی اپل / قوانین نمایندگی رسمی کانن / قوانین نمایندگی رسمی دل / قوانین نمایندگی رسمی فوجیتسو / قوانین نمایندگی رسمی اچ پی / قوانین نمایندگی رسمی هواوی / قوانین نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی رسمی لنوو / قوانین نمایندگی رسمی ال جی /
قوانین نمایندگی رسمی ریکو / قوانین نمایندگی رسمی سامسونگ / قوانین نمایندگی رسمی شارپ / قوانین نمایندگی رسمی سونی / قوانین نمایندگی رسمی توشیبا / قوانین نمایندگی رسمی پاناسونیک / قوانین نمایندگی رسمی کپی / قوانین نمایندگی رسمی کیوسرا / قوانین نمایندگی رسمی زیراکس /
قوانین مرکز اپل / قوانین مرکز ایسوس / قوانین مرکز ایسر / قوانین مرکز دل / قوانین مرکز اچ پی / قوانین مرکز فوجینسو / قوانین مرکز لنوو / قوانین مرکز سونی / قوانین مرکز سامسونگ / قوانین مرکز هوآوی /قوانین مرکز شارپ / قوانین مرکز کانن / قوانین مرکز کپی / قوانین مرکز توشیبا / قوانین مرکز کونیکا مینولتا / قوانین مرکز ریکو / قوانین مرکز ال جی / قوانین مرکز کیوسرا / قوانین مرکز پاناسونیک /قوانین مرکز ریکاوری
قوانین نمایندگی موبایل / قوانین نمایندگی موبایل ایسوس / قوانین نمایندگی موبایل اپل / قوانین نمایندگی موبایل اج تی سی / قوانین نمایندگی موبایل ال جی / قوانین نمایندگی موبایل سامسونگ / قوانین نمایندگی موبایل سونی / قوانین نمایندگی موبایل هوآوی /  قوانین نمایندگی تبلت / قوانین نمایندگی تبلت ایسوس / قوانین نمایندگی تبلت اپل / قوانین نمایندگی تبلت ال جی / قوانین نمایندگی تبلت سامسونگ / قوانین نمایندگی تبلت سونی / قوانین نمایندگی تبلت هوآوی
قوانین نمایندگی کپی / قوانین نمایندگی کپی پاناسونیک  / قوانین نمایندگی کپی سامسونگ / قوانین نمایندگی کپی اچ پیقوانین نمایندگی کپی ریکو / قوانین نمایندگی کپی کیوسرا / قوانین نمایندگی کپی کانن / قوانین نمایندگی کپی کونیکا مینولتا / قوانین نمایندگی کپی توشیبا / قوانین نمایندگی کپی شارپ