جستجو کردن
Close this search box.

سرویس در محل

سرویس در محل ال جی یک سرویس ویژه و منحصر است که رفاه و آسایش کاربران را هدف قرار داده است. این سرویس پس از بررسی های مختلف و نظرخواهی های گوناگون از کاربران، راه اندازی شده است. در این سرویس امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی نهفته شده است که به راحتی می تواند تمام مشکلات و اختلالات موجود در انواع تولیدات ال جی را شناسایی و برطرف کند. به این ترتیب دستگاه شما هر چه که باشد، نیازی نخواهید داشت که آن را به مرکز تعمیرات منتقل کنید. بلکه با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس می گیرید و درخواست خود را ثبت می کنید و پس از انجام هماهنگی های لازم تعمیرکار مربوطه در محل حاضر می شود و کار را در پیش چشمان کاربر آغاز خواهد کرد.

تعمیر محصولات ال جی در محل

در سرویس در محل ال جی مهم نیست که شما کاربر کدام یک از محصولات ال جی هستید؛ لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، کولرگازی، اسپلیت، تلویزیون، سینمای خانگی، مانیتور، لپ تاپ و … . مهم است که این سرویس تمام محصولات را پوشش می دهد. اگر هر کاربر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری برای دریافت خدمات را نداشته باشد، می تواند به راحتی از خدمات متنوع و مفید سرویس در محل ال جی استفاده کند.

به این ترتیب در زمان و هزینه های او صرفه جویی می شود و می تواند بدون هیچ گونه استرس و نگرانی بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کند. در این سرویس اگر تعمیرکار مربوطه تشخیص دهد که بهتر است ادامه مسیر تعمیرات در تعمیرگاه مربوطه انجام شود، دستگاه را با مسئولیت نمایندگی به تعمیرگاه منتقل می کند و ادامه کار را در تعمیرگاه از سر می گیرد.

سرویس در محل تلویزیون ال جی

تلویزیون تنها یکی از محصولاتی است که در خدمات سرویس در محل ال جی گنجانده شده است. معمول حمل و جابه جایی این دستگاه برای کاربران سخت است. به علاوه حمل و جابه جایی تلویزیون مستلزم پذیرش ریسک های بالایی است که می تواند مشکلات بیشتری را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل کاربر می تواند از خدمات سرویس تلویزیون در محل استفاده کند. به این ترتیب تعمیرکار در محل مورد نظر حاضر می شود و هر آنچه را که برای بهبود کیفیت و بازگشت سلامتی دستگاه لازم باشد انجام می دهد. در کنار اینکه خدمات تعمیراتی به کاربر ارائه می شود، راهنمایی های لازم برای کاربری درست و اصولی نیز در اختیار او قرار می گیرد تا به صورت محدود تر و معدود تر نیازمند خدمات تعمیراتی تی وی ال جی باشد.

سرویس در محل لوازم خانگی ال جی

منظور از لوازم خانگی ال جی لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، کولرگازی، اسپلیت، تلویزیون، سینمای خانگی و … است که همگی در در خدمات سرویس در محل ال جی گنجانده شده است. این تجهیزات به دلیل وزن بالایی که دارند، معمولا حمل و جابه جایی سختی هم دارند. بنابراین کاربر ترجیح می دهد تعمیرکار در محل مورد نظر او حاضر شود و در کمترین زمان ممکن ، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کند. استفاده از سرویس در محل لوازم خانگی ال جی نه تنها در زمان و هزینه های کاربر صرفه جویی می کند و مشقت حمل و جابه جایی دستگاه را از او می گیرد، بلکه به او این فرصت طلایی را می دهد تا شخصا بر روند تعمیرات نظارت داشته باشد.

سرویس لپ تاپ ال جی در محل

بسیاری از کاربران لپ تاپ ال جی به دلیل مشغله کاری و حساسیت های کاری که دارند، نمی توانند دستگاه را به تعمیرگاه منتقل کنند. به همین دلیل ترجیح می دهند از خدمات سرویس در محل ال جی استفاده کنند. در سرویس لپ تاپ ال جی در محل همانند سایر محصولات تعمیرکار همراه با ابزار و تجهیزات لازم برای اجرای بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری مراجعه می کند. تمام خدمات رسانی ها در هر یک از بخش های سرویس در محل ال جی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است.