جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

خاموش شدن تلویزیون ال جی

خاموش شدن تلویزیون ال جی معمولا به دلیل خرابی برد مین تلویزیون اتفاق می افتد . این مشکل به این گونه است که تلویزیون در هنگام کارکردن خاموش شده و به حالت استند بای می رود. در صورت بروز این مشکل  هنگامی که دوباره کلید پاور تلویزیون بزنید،  چراغ ال ای دی جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند ولی تلویزیون روشن نمی شود. در بعضی مواقع تلویزیون روی لوگوی ال جی می ماند و از کنترل دستور خاموش و روشن شدن را می گیرد ولی تصویر تلویزیون تغییری نمی کند .

مشکا خاموش شدن تلویزیون ال جی بیشتر در تلویزیون ال جی مدل ۴۲lw5700 و تلویزیون ال جی مدل ۴۲lv37100 hjt اتفاق می افتد. در این مدل تلویزیون ها از کار افتادن برد مین شایع می باشد و به حالت استند بای می روند. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که برد مین در نود درصد موارد قابل تعمیر است . دلیل دیگر خاموش شدن تلویزیون ال جی  از کار افتادن برد پاور تلویزیون می باشد. مشکل خاموشی در مدل های مختلف تلویزیون ال جی ممکن است بعد از پنج سال اتفاق بیفتد.

این مقاله را از دست ندهید: چرا تلویزیون روشن نمی شود؟

اقدامات اولیه در هنگام خاموش شد تلویزیون ال جی

اگر در هنگام کار با تلویزیون با مشکل خاموش شدن ناگهانی آن مواجه شدید :

۱- سیم برق را از پریز بکشید.

۲- مدت سی ثانیه صبر کنید.

۳- مجددا سیم برق را به پریز متصل کرده و تلویزیون را روشن نمایید.

تعمیر مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی

تعمیر مشکل خاموش شدن تلویزیون ال جی  به صورت تخصصی و به وسیله ی متخصصین نمایندگی ال جی انجام می گردد. متخصصین این مجموعه  مهارت و دانش کافی جهت تعمیرات انواع مدل های تلویزیون ال جی دارند. مشکل خاموش شدن ناگهای تلویزیون از جمله مشکلات رایج در تلویزیون های lg می باشد. متخصصین مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی پس از بررسی مشکل و طی مراحل تشخیص و عیب یابی نسبت به تعمیرات آن اقدام خواهند نمود.

خاطر نشان می سازیم تعمیرات تلویزیون ال جی در کارگاه تعمیر تلویزیون به وسیله ابزار آلات مدرن و پیشرفته انجام می گردد. در صورت تشخیص عیب در برد مین و برد پاور این دو قسمت عیب یابی و تعمیر خواهند شد. در صورت نیاز به تعویض قطعه ، فقط و فقط از قطعات اصل و اورجینال بهره خواهیم گرفت.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

در این صفحه به پرسش انتخاب تلویزیون lg پاسخ دادیم . نمایندگی ال جی پیشگام در خدمات تخصصی تعمیر محصولات ال جی خدمات خود را در کارگاه های تفکیک شده به کاربران گرامی ارائه می نماید. هریک از این واحدها خدمات تعمیر و ترمیم یکی از محصولات ال جی را به عهده دارد .

تعمیرات هر محصول به صورت حرفه ای و با حضور متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای انجام می گردد. ازین رو هیچ گونه  نگرانی در خصوص  تعمیر محصولات خود نداشته باشید. خدمات برتر را با متخصصین مرکز تعمیرات ال جی تجربه نمایید. جهت آشنایی با هریک از واحدهای تعمیرات lg به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید